Die Suche ergab 526 Treffer

von Shmahu
Mi 15. Aug 2012, 08:47
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Somuna Festival 19.-22.7.2012
Antworten: 82
Zugriffe: 166615

Re: Somuna Festival 19.-22.7.2012

hallo heinz danke dir fürs feedback. ich kanns eigentlich grad gut nehmen. ich finde auch, dass wir als ok stärker hätten sein sollen. dann hätten wir auch die kraft gehabt, das ganze besser aufzufangen, aus dem moment heraus zu reagieren und ein schlussritual zu gestalten, bei dem wir alle gänsehau...
von Shmahu
Mi 8. Aug 2012, 21:58
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Somuna Festival 19.-22.7.2012
Antworten: 82
Zugriffe: 166615

Re: Somuna Festival 19.-22.7.2012

liebe leute ich schreibe hier wie subconsciousmind oben aus meiner persönlichen sicht als somuna-verantstalterin und nicht im namen des ganzen teams. ich möchte hier lediglich ein paar gedanken loswerden, die mich seit dem somuna beschäftigen und die hoffentlich zu mehr verständnis führen. In den le...
von Shmahu
So 8. Mär 2009, 10:10
Forum: Allgemeines
Thema: Somuna...
Antworten: 6
Zugriffe: 5048

Re: Somuna...

hi manu... 2009 wird sicher kein somuna festival stattfinden. wir sind aber bereits in der grobplanung für 2010.. :-({|=
schön, dass es dir gefallen hat!
von Shmahu
Di 29. Jul 2008, 07:43
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU
Antworten: 143
Zugriffe: 74345

Re: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU

@mozart

die füürkonstruktione hani am paleo au gseh und au gad as nächschte somuna dänkt... /bigs
von Shmahu
Mi 23. Jul 2008, 09:21
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU
Antworten: 143
Zugriffe: 74345

Re: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU

piraña hat geschrieben:
hey: wem der eintritt zuviel war: ich würde mindestens genausoviel für shmaus konzert hinblättern - und sogar noch einiges mehr, wenn pink floyd als vorgruppe fungieren würde ;)
hey nei, serge, das isch etz ja wohl voll süess... merci für die liebe ziile!

/doof
von Shmahu
Mi 23. Jul 2008, 09:19
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU
Antworten: 143
Zugriffe: 74345

Re: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU

Das Letzte was ich gefilmt habe, (danach hat meine Kamera den Geist aufgegeben, als ich mit ihr, den Abhang hinunter flog) als erstes, weiteres folgt… http://www.vimeo.com/1390012 :-D :-D /happy /happy /happy elias, das filmli isch ja de knüller!! das isch en geile abschluss vo dem wuchenänd gsi. d...
von Shmahu
Di 22. Jul 2008, 16:59
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU
Antworten: 143
Zugriffe: 74345

Re: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU

Mozart hat geschrieben:...und mir d sicherheit das es nöchschmal de picasso isch wo de pinsel schwingt... O:)
:lol: :lol: :lol:
von Shmahu
Di 22. Jul 2008, 15:28
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU
Antworten: 143
Zugriffe: 74345

Re: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU

ihr liebe! merci villmal für di vill positiv understützig vor, während und nach eusem konzert. bin sehr nervös und agspannt gsi und han mich zersch nöd so voll chöne hiigää bim singe, und es hät mich beruhigt und tüüf berüehrt immer wider ufmunterndi zwüscherüef us de dunkelheit zghöre und die liebe...
von Shmahu
Di 6. Mai 2008, 18:43
Forum: Goa Flirt
Thema: 100...
Antworten: 34
Zugriffe: 21135

Re: 100...

ja das gfühl hani au...;) :-D
von Shmahu
Fr 2. Mai 2008, 19:43
Forum: Goa Flirt
Thema: 100...
Antworten: 34
Zugriffe: 21135

Re: 100...

battlefairy hat geschrieben:
Du darfst das ganze Leben lang Spielzeug verwenden
Frauen etwa nicht?!? n-smile_2719.gif
hahaha...*chugel*... /happy
von Shmahu
Di 29. Apr 2008, 05:58
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 26.04.08 -> Spielgruppe Rückenwind
Antworten: 2
Zugriffe: 3359

Re: 26.04.08 -> Spielgruppe Rückenwind

isch voll luschtig gsi bi eu! de sound und d lüüt händ gfäged... mega gueti stimmig und e feini bowle.. merci!
/doof
von Shmahu
Di 15. Apr 2008, 18:52
Forum: Allgemeines
Thema: jamsession! wer isch debii??
Antworten: 94
Zugriffe: 51544

Re: jamsession! wer isch debii??

hey elias, das isch echt lieb vo dir... merci villmal. ich bin chli trurig gsi, dass d session genau uf das datum fallt, aber ihr händ mich etz gad chli uufgheiteret. ich trümmele übrigens au, obwohli kei ahnig han.. s nächst mal trümmeledmer zäme de ahnigslosegroove, das chunt dänn sicher huere gue...
von Shmahu
Di 15. Apr 2008, 08:17
Forum: Allgemeines
Thema: jamsession! wer isch debii??
Antworten: 94
Zugriffe: 51544

Re: jamsession! wer isch debii??

oooch, knabberfischli.... du bisch süess... :oops: :-D
aber du muesch mich doch verträte..*träller*... susch sind mir fisch i de underzahl... wie söllemer soo d wältherrschaft a eus riisse?.. [-X
von Shmahu
Di 15. Apr 2008, 07:14
Forum: Allgemeines
Thema: jamsession! wer isch debii??
Antworten: 94
Zugriffe: 51544

Re: jamsession! wer isch debii??

schad, chan a dem datum genau nöd... alli andere wäred frei gsi.. naja. :(
wünsch eu vill spass.. schepperet eis für mich mit, ich tanz dänn dihei dezue.. :-D
von Shmahu
Mo 14. Apr 2008, 07:27
Forum: Mystic und Aussergewönliches
Thema: AUSSERGEWÖHNLICHE BÜCHER / BUCH TIPPS
Antworten: 76
Zugriffe: 53965

Re: AUSSERGEWÖHNLICHE BÜCHER / BUCH TIPPS

philip pullman
- der goldene kompass
- das magische messer
- das bernsteinteleskop

---> wunderschöni trilogie voll mit magie und poesie und mit charaktere, wo sich durd bänder dure entwicklet und vertüüfed ... eini vo mine absolute lieblingsgsgschichte.

ps: de gliichnamigi film cha mer chüble...