Die Suche ergab 46 Treffer

von parabellum
Di 3. Jul 2012, 12:54
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 28.6. - 1.7. Burning Mountain
Antworten: 88
Zugriffe: 91342

Re: 28.6. - 1.7. Burning Mountain

Ich halt mich chli chürzer als anderi. En halbe Roman drüber go schriibe, wie scheisse das Festival doch gsi isch, findi au chli fragwürdig. Offebar liit dene Lüüt wahnsinnig vill dra zum anderi abwerte und ihri Meinig kund ztue. Churzum: Jungs, d Organisation hät sehr vill z wünsche übrig glah. Abe...
von parabellum
Mo 23. Jan 2012, 17:03
Forum: Allgemeines
Thema: FUSION FESTIVAL 2012 - Mitfahrgelegenheit gesucht!
Antworten: 0
Zugriffe: 2692

FUSION FESTIVAL 2012 - Mitfahrgelegenheit gesucht!

Gibt es zufälligerweise eine mobile Person, die an die Fusion fährt und noch 2 Plätze im Auto frei hat? Ans Benzin würden wir natürlich auch zahlen. Wir sind froh um jeden Tipp!
von parabellum
Do 10. Mär 2011, 16:17
Forum: Allgemeines
Thema: Wird mer älter oder d Partys immer übler?
Antworten: 75
Zugriffe: 43918

Re: Wird mer älter oder d Partys immer übler?

eigentlich steht da ja alles drin. nicht die parties haben sich geändert, sondern du. vorher hast du vielleicht nicht gemerkt, das hier: http://galerie.dideldum.ch/gallery/318- auch solche: http://galerie.dideldum.ch/gallery/399- ... strix-live leute unterwegs waren, einfach nur nicht so auf einem ...
von parabellum
Do 10. Mär 2011, 09:35
Forum: Allgemeines
Thema: Wird mer älter oder d Partys immer übler?
Antworten: 75
Zugriffe: 43918

Re: Wird mer älter oder d Partys immer übler?

aber ganz so übel ist es doch auch noch? In meinen Augen schon, doch. Es gibt bei mir nicht mal mehr die Spur eines Anreizes, meine Kamera an eine Party mitzunehmen. Zugedröhnte Pillenfutzis im 3erpack oben ohne? Nei merssi. es grosses problem vo de schwiizer goaszene sind nöd nur die lüüt mit sche...
von parabellum
Do 10. Mär 2011, 09:08
Forum: Allgemeines
Thema: Wird mer älter oder d Partys immer übler?
Antworten: 75
Zugriffe: 43918

Re: Wird mer älter oder d Partys immer übler?

Goa definiere ich so: http://galerie.dideldum.ch/gallery/318- ... gefluester Das ist genau der Punkt. Partys in diesem Sinne existieren nicht mehr. Was glaubt ihr, warum habe ich einen beachtlichen Teil meiner Zeit in Partyfotografie investiert? Weil es sich lohnte. Weil ich Menschen an den Partys ...
von parabellum
Mi 9. Mär 2011, 07:30
Forum: Allgemeines
Thema: Wird mer älter oder d Partys immer übler?
Antworten: 75
Zugriffe: 43918

Re: Wird mer älter oder d Partys immer übler?

weil ich sagen wir mal an deiner clique irgendwas gesehen habe, das ich, wenn ich so an meine jugend zurückdenke, dort irgendwie nicht finden konnte.
welche clique?
von parabellum
Di 8. Mär 2011, 08:24
Forum: Allgemeines
Thema: Wird mer älter oder d Partys immer übler?
Antworten: 75
Zugriffe: 43918

Re: Wird mer älter oder d Partys immer übler?

Wird mer älter oder d Partys immer übler? - 'übler' ist in diesem Zusammenhang wahrscheinlich ein unglücklich gewähltes Wort, weil es mein subjektives Empfinden widerspiegelt. Logisch kann man das nicht so pauschalisieren. Alle 16jährigen findens natürlich grossartig, wenn noch mehr 16jährige an de...
von parabellum
Mo 7. Mär 2011, 11:15
Forum: Allgemeines
Thema: Wird mer älter oder d Partys immer übler?
Antworten: 75
Zugriffe: 43918

Wird mer älter oder d Partys immer übler?

Bi vor churzem nach langer Party-Abstinänz wieder mal ide Kulti gsi und s hät mer fasch eis gäh. Dass s Durchschnittsalter ade Partys hützutags bi 16ni liit, isch mittlerwiile dänki nüme abzstriite. S nimmt mi jetzt aber würkli wunder: Isch das scho immer so gsi und hät sich mini Wahrnehmig mitem Äl...
von parabellum
Mi 27. Okt 2010, 07:46
Forum: Allgemeines
Thema: .
Antworten: 0
Zugriffe: 1995

.

hat sich erledigt.
von parabellum
Di 13. Jul 2010, 06:28
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Engadin spirit festival 1-4.7.2010
Antworten: 33
Zugriffe: 24384

Re: Engadin spirit festival 1-4.7.2010

@ KeiFantasieFürName:

da muesch de alex fröge. ich ha kei ahnig. mich fröged immer wieder lüüt, und ursprünglich häts gheisse es seg durchuus möglich, d bilder ufm eigene computer abzspeichere. leider hani bis jez noni usegfunde wie. sägs mer wänds weisch. --> alex@dideldum.ch
von parabellum
Di 23. Feb 2010, 18:41
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 20.2.2010 INSANITY @ UG Bülach
Antworten: 5
Zugriffe: 5155

Re: 20.2.2010 INSANITY @ UG Bülach

danke raphi & co. für die ultimativ hammer party, ha scho ewigkeite nüm so duretanzt. und KRAMA --- hmm was gits dadezue zsäge... für mich definitiv s absolute highlight vo minere bisherige partyvergangeheit, sozsäge de perfekt liveact. bi so krassem sound isch s ug diräkt wieder e wahnsinnsloca...
von parabellum
Mo 25. Jan 2010, 16:20
Forum: Allgemeines
Thema: Betr. UG Bülach
Antworten: 17
Zugriffe: 10124

Re: UG Bülach finito?

wo s ug no de nordstern gsi isch, ischs bös abgange. han es paar richtig würkli geili indoors deht erläbt. aber mittlerwiile -sorry- ischs echt e scheiss location. ich gah doch nöd ane party womers genau mal ufm dancefloor cha hänge und das wärs denn au scho gsi. mit sidefloor + gang = bin voll debi...
von parabellum
Di 18. Aug 2009, 15:35
Forum: Allgemeines
Thema: partypictures mit joint/bong?!
Antworten: 5
Zugriffe: 4765

partypictures mit joint/bong?!

wichtig: dörf ich als partyfotograf bilder veröffentliche wo joints/bongs/hasch/gras etc. druf zgseh sind? s gaht mer prinzipiell nöd drum öb ich dademit gäg s gsetz verstosse, sondern öb ich demit gwüssne potheads schade. unter umständ füehrt mer ja es strikt getrännts bruefs- & privatläbe, und...