Die Suche ergab 3 Treffer

von dulver
Sa 13. Feb 2010, 13:26
Forum: Drogen
Thema: Do blind people hallucinate on LSD?
Antworten: 10
Zugriffe: 22458

Re: Do blind people hallucinate on LSD?

ein farbenblinder freund von mir (haupsaechlich stellen gruen und rot fuer ihn probleme dar) kann seit seinem ersten trip die farben besser unterscheiden! rot hat fuer ihn teilweise ein starke leuchtkraft seiher und auch das gruen ist nicht mehr so grau. ueber wirklich blinde kann ich nichts sagen.
von dulver
Di 24. Jun 2008, 14:27
Forum: Party Reports/Photos
Thema: EMOTIONS NT AREAL BASEL 21 JUNI 2008
Antworten: 12
Zugriffe: 8090

Re: EMOTIONS NT AREAL BASEL 21 JUNI 2008

heerlig isches gsi!!!
am morge hets zwor wider mol schrecklich usgseh! viellicht sötte mir alli versueche e bitz lichtfüessiger z hüpfe das mit dr ewige bodeverdichtig /wurm isch scheisse.
vielle dank an alli!!! bis bald

:-({|= on the roof
von dulver
Fr 5. Okt 2007, 15:57
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 29.09 e paar fründe am stadtrand vo basel
Antworten: 18
Zugriffe: 12124

aber holla

es war wirklich geil gsi! ich bi scho fascht abtrünnig worde aber die party het mi mol wider richtig überzügt! DANKE! cu next time