Die Suche ergab 12 Treffer

von Paranormal
Fr 30. Jul 2010, 19:51
Forum: DarkPsy
Thema: Ein Loblied an den Meister des Genres
Antworten: 18
Zugriffe: 14348

Re: Ein Loblied an den Meister des Genres

aja ganz vergässe : highko - poison brothers making noise
von Paranormal
Mi 28. Jul 2010, 00:54
Forum: DarkPsy
Thema: Ein Loblied an den Meister des Genres
Antworten: 18
Zugriffe: 14348

Re: Ein Loblied an den Meister des Genres

wot au rasch min sänf dezuä gäh. es isch zwar kei dark aber am furious sis näbe projekt crazy astronaut - renegade würd ich mir mal alose. isch scho fascht en eigete musigstil. praktisch jedes liäd isch ca uf 170bpm+ und mega abgspaced aber ebbe scho wiä gseit es isch nöd würkli als dark beschriebba...
von Paranormal
Fr 15. Jan 2010, 02:27
Forum: DarkPsy
Thema: Schübbel in Australiä NSW
Antworten: 7
Zugriffe: 7222

Re: Schübbel in Australiä NSW

CyBird hat geschrieben:eventuell über http://www.australiens.net/
hani ebe au scho probiärt aber leider nüt gfunde bis jetzt :<. naja danke trotzdem für di schnälle antworte...ich suäch mal wieter :>
von Paranormal
Do 14. Jan 2010, 07:29
Forum: DarkPsy
Thema: Schübbel in Australiä NSW
Antworten: 7
Zugriffe: 7222

Schübbel in Australiä NSW

Hoi Hoi,

ja wiä de titel scho seit suäch ich e schübbel party / szene in australiä am beschte i de nöchi sydney... weiss da wer was? han uf em inet etc. scho gluät bin aber leider nöd fündig worde :<.

merci im vorus ;)
von Paranormal
Mo 17. Nov 2008, 18:13
Forum: Party Reports/Photos
Thema: psycedelic carnival 3 - xtra
Antworten: 148
Zugriffe: 65429

Re: psycedelic carnival 3 - xtra

Also ich hans sowiet eigentlich easy gfunde. Mit dä securitys bini nöd würkli konfrontiärt worde. Bin mit relativ wenig erwartigä a d party gange und positiv erstuhnt wieder hei.
Scho wiä gseit...sowiet hanis eigentlich ganz in ordnig gfunde.
Danke ad Orgas.

Peace
von Paranormal
Mo 8. Sep 2008, 11:14
Forum: Party Reports/Photos
Thema: BAUMTRAUM IV
Antworten: 19
Zugriffe: 12520

Re: BAUMTRAUM IV

jop isch würklich e geili party gsi...trotz em wätter, aber es isch ja super abdeckt gsi :)
super organisiärt und hammer sound.
grosses lob ad organisation ;)

peace
von Paranormal
Do 15. Mai 2008, 16:10
Forum: Allgemeines
Thema: Was hört Ihr gerade??
Antworten: 3350
Zugriffe: 1395262

Re: Was hört Ihr gerade??

Dark Nebula - Mr. Incredible
von Paranormal
Do 15. Mai 2008, 15:04
Forum: Drogen
Thema: Ritalin
Antworten: 53
Zugriffe: 64750

Re: Ritalin

Danke für die vielen und guten Antworten! @Melliandra Meine Situation ist etwa die gleiche, die du geschildert hast von der Person mit der Lehre. Ich werde im August 21 und bin schon seit 2 Jahren in einer Psychoanalytischen Therapie, aufgrund von Dingen, auf die ich nicht weiter eingehen will. Was ...
von Paranormal
Mi 14. Mai 2008, 21:06
Forum: Drogen
Thema: Ritalin
Antworten: 53
Zugriffe: 64750

Re: Ritalin

Jo das habe ich bereits....leider aber nur im Bezug auf LSD, von dem er mir aber abgeraten hat, was auch verständlich ist. Das "Problem" ist nur, dass ich momentan keine Zeit habe meinem Arzt einen Besuch abzustatten, da ich zurzeit viel um die Ohren hab. Deshalb wollt ich hier mal nachfra...
von Paranormal
Mi 14. Mai 2008, 13:32
Forum: Drogen
Thema: Ritalin
Antworten: 53
Zugriffe: 64750

Ritalin

Hi, Da ich mich momentan einer Ritalinkur unterziehe (probeweise für 3monate), wollte ich fragen, wie sich das Medikament mit Amphetaminen verträgt? Für die ersten 10 Tage, müsste ich es 3x pro Tag einnehmen und in einer späteren Phase, je nachdem wie ich darauf reagiere, weniger. Mir ist klar, dass...
von Paranormal
Di 11. Dez 2007, 09:17
Forum: Allgemeines
Thema: (schnaps-idee) Was isch din lieblings........ ??
Antworten: 98
Zugriffe: 37710

Re: (schnaps-idee) Was isch din lieblings........ ??

muha...zellt das? :-&
Bild

Wie sieht dein lieblings getränk aus`?
von Paranormal
Mo 10. Dez 2007, 22:59
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 08.12.07 Logitanz - Logirecords
Antworten: 60
Zugriffe: 29252

Re: 08.12.07 Logitanz - Logirecords

Jep ich schlüss mich dä andere meinige mal ah und hans au super lässig gfunde a däre party, obwohl ich mich hauptsächlich uf em psy floor befundä han. Danke viel mal a d' organisatore vo däre hammer party. Leider hät e kollegin vo mir e schwarzi westbeach jacke verlore und ich wär sehr dankbar falls...