Die Suche ergab 8 Treffer

von hede
Di 1. Dez 2009, 14:51
Forum: Allgemeines
Thema: Infected Mushroom live in der Schweiz. JA oder NEIN ?
Antworten: 39
Zugriffe: 19085

Re: Infected Mushroom live in der Schweiz. JA oder NEIN ?

Das wäre super cool, wenn die wieder einmal kommen würden - JA, ich würde hin gehen auch für 50.-!
von hede
Mo 1. Jun 2009, 19:34
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Woodroom Happening 3 - 30.05.09
Antworten: 27
Zugriffe: 16319

Re: Woodroom Happening 3 - 30.05.09

Merci a d'orgs. isch äs guets Fäschtli gsi! Ich findes übrigens SUPER EHRLICH, wänn für so ä kurzi Strecki kein Shuttlebus fahrt! Isch uf jede Fall besser, als wänn ich mit em Zug dur die halb Schwiiz fahre, demit ich am Morge mit eme Shuttle hei muess, wo dä Fahrer die ganzi Nacht am dure dance gsi...
von hede
Di 10. Mär 2009, 22:08
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 6. März Magic Lounge@Reaktor
Antworten: 0
Zugriffe: 1632

6. März Magic Lounge@Reaktor

n-smile_0008.gif n-smile_0008.gif n-smile_0008.gif
Cooli Party gsi! Merci Claudia & Steff,
freued euis scho uf s'nächste Mal!
:ove: Luna und dich so happy z'seh isch au ganz en guete Ablick gsii!! :kiss:
von hede
Mi 7. Jan 2009, 06:39
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 31.12-08 SILVESTERTANZ Magic~Lounge/ Fire Events im CHATEAU
Antworten: 16
Zugriffe: 11827

Re: 31.12-08 SILVESTERTANZ Magic~Lounge/ Fire Events im CHATEAU

Hui, das freut euis jetzt aber scho, dass mir namentlich erwähnt werded /doof Au mir im Chillout händ ächt ä friedlichi Stimmig gha, abgseh vom Stress /bigs isch aber au unglaublich gsii, was die Partypeople händ möge ässe!!! Jetzt han ich grad chli Mitleid mit mir, dänn ihr glaubed nid, was ich hüt...
von hede
Di 6. Jan 2009, 21:42
Forum: Allgemeines
Thema: Wünsche für 2009
Antworten: 7
Zugriffe: 5017

Re: Wünsche für 2009

Ich wünsche eui all das, wo ihr mir au wünsched crazyeye
von hede
Do 2. Okt 2008, 21:28
Forum: Allgemeines
Thema: Die Dümmsten Sprüche die Ihr kennt
Antworten: 47
Zugriffe: 24201

Re: Die Dümmsten Sprüche die Ihr kennt

LIEBER ARM DRAN ALS ARM AB!! n-smile_hello.gif

EIN BEIN KOMMT SELTEN ALLEIN!!
von hede
Di 9. Sep 2008, 22:23
Forum: Goa Flirt
Thema: alles joker oder wass
Antworten: 24
Zugriffe: 21532

Re: alles joker oder wass

:kiff: :kiff: Hallöööööööööle Joker! Hattest du nun ein Feuerzeug dabei, oder ist es
dir gleich ergangen, wie im Amphitheater?! O:) Oder ist das nur eine Masche von dir /bigs
von hede
Mi 4. Jun 2008, 21:57
Forum: Psy-Schweiz
Thema: Bester CH Live Act ?
Antworten: 167
Zugriffe: 197009

Re: Bester CH Live Act ?

****dancing devil****

s'geilst häppi börsdei, wo
jeh öppert für mich gsunge hätt
und eifacht fette sound!!!!!