Die Suche ergab 32 Treffer

von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 21:00
Forum: Allgemeines
Thema: Der Anfigg- und Pöbelthread
Antworten: 79
Zugriffe: 39274

Re: Der Anfigg- und Pöbelthread

mhm prinzenrolle crazyeye
von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 20:55
Forum: Allgemeines
Thema: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?
Antworten: 43
Zugriffe: 25237

Re: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?

also was mich besunders befridigt ischs trene vo apfall. ich han imer so es guets gfühl nachdem ich bi der enzorgigsstell gsi bin und alles pingelig genau enzorgt han :-)

mit em velo go schaffe :-)
von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 20:46
Forum: Allgemeines
Thema: Der Anfigg- und Pöbelthread
Antworten: 79
Zugriffe: 39274

Re: Der Anfigg- und Pöbelthread

was isch mit italiäner? :-) ](*,)
von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 20:45
Forum: Allgemeines
Thema: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?
Antworten: 43
Zugriffe: 25237

Re: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?

jo das stimmt scho, de verastalter set eifach alles in sinere macht tue umd natur z schütze
von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 20:18
Forum: Allgemeines
Thema: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?
Antworten: 43
Zugriffe: 25237

Re: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?

Ich find das richtig wo du seisch das de verastalter sich bsunders müeh mus geh,sorg zur NAtur ha wen er e PArty verastalltet. Aber es git halt eifach z fil Partybsuecher wo sich total rücksichtslos de Naturgegenüber verhaltet. Und der verastalter chan au nid an jede ege en security anestelle wo ufp...
von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 18:57
Forum: Drogen
Thema: Drogenfreie Goa
Antworten: 183
Zugriffe: 278422

Re: Drogenfreie Goa

@ nightdance
wow ein echt guter beitrag =D>
von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 18:42
Forum: Allgemeines
Thema: Der Anfigg- und Pöbelthread
Antworten: 79
Zugriffe: 39274

Re: Der Anfigg- und Pöbelthread

hej nei ihr gönd mir ächt alli uf de keks so scheiss kindische scheiss do go ihne schribe :D
von schroeder
Mi 12. Jan 2011, 16:38
Forum: Allgemeines
Thema: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?
Antworten: 43
Zugriffe: 25237

Re: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?

Hmmm. das ist eine Intressante Überlegeung. Ich denke es schaded den Tieren schon, aber in einem kleinem tragbarem Mase. Natürlich können Die davon spazieren aber z.b ein Fuchs der hatt seinen Bau/Nest (weis nicht wie das heist) und möchte besonders im Winter darin Schlafen. auf die Outdoor bezogen ...
von schroeder
Di 11. Jan 2011, 19:02
Forum: Drogen
Thema: Aktuelle Pillenwarnungen
Antworten: 476
Zugriffe: 769321

Re: Aktuelle Pillenwarnungen

haha die hertz pille ist ja vol der joke :D
von schroeder
Di 11. Jan 2011, 18:27
Forum: Allgemeines
Thema: was mach ich in 10, 15 jahr?
Antworten: 35
Zugriffe: 18721

Re: was mach ich in 10, 15 jahr?

ich lig unterer Palme am strand miteme kokosnusshake :-)
von schroeder
Mo 3. Jan 2011, 20:45
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 72 hours
Antworten: 12
Zugriffe: 14419

Re: 72 hours

@Lichto mir isch s grücht z ohre cho das, die Murä wege Füürsicherheit oder so dert isch und das DMT de grossi floor im letste joohr eigentlich gar nid heti dörfte bruche wege dem. oder irgendwie so, weis nüm genau wer mir das gseit het, isch jo nur es grücht ;-). aber ebe leider schade ich han de g...
von schroeder
Do 30. Dez 2010, 11:39
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 72 hours
Antworten: 12
Zugriffe: 14419

Re: 72 hours

Die Party war wie jedes jahr spitze. Ich hate aber das Gefühl das die Party durch den verlust des grossen Chilloutfloor, ein bischen Charm verloren hatt. Und mir haben die Mitarbeiter der Garderobe sehr leid getan ;) die waren ja vol am schwitzen und am rum springen =D> . Der Sound war ganz grosse k...
von schroeder
Sa 9. Okt 2010, 09:31
Forum: Allgemeines
Thema: Was machst du / bist du?
Antworten: 119
Zugriffe: 57978

Re: Was machst du / bist du?

Zeitmilitär bii de Sanitäts truppe
von schroeder
Di 2. Mär 2010, 19:20
Forum: Allgemeines
Thema: Was machst du / bist du?
Antworten: 119
Zugriffe: 57978

Re: Was machst du / bist du?

Lehr as Strossebauer gmacht und schaff jetzt as Bager fahrer :-)
von schroeder
So 28. Feb 2010, 19:09
Forum: Goa Flirt
Thema: WANTED: Rasta-man Kulti 7.3.09
Antworten: 23
Zugriffe: 24402

Re: WANTED: Rasta-man Kulti 7.3.09

es git sotig die chöne besser choche als die andere /bigs
und vo de alte pfanne lernt mehr ebe schins guet choche...mit dene neuie teflonpfane isch choche jo au es chinderspiill :-)