Die Suche ergab 7 Treffer

von infected_monkey
Mo 21. Dez 2009, 02:56
Forum: Goa Flirt
Thema: goanerin gesucht..:)
Antworten: 0
Zugriffe: 2981

goanerin gesucht..:)

ich bi 19i, männlich und zur ziit chli einsam.. ich bi sehr naturgebundä und gah gern in wald go umestrielä, gwüssi chrüütli und pilzli go sammle, oder au eifach mal go loslah.. zu 2. wär das aber no viil schöner.. und darum suech ich e liebi goanerin, wo s läbe gern mit mir wür gnüsse:) also, mäld ...
von infected_monkey
So 13. Sep 2009, 18:17
Forum: Allgemeines
Thema: HIPPIE-Kommune
Antworten: 19
Zugriffe: 24501

Re: HIPPIE-Kommune

Indigo hat geschrieben: bisch aber nöd infected, oder? he he ... .

doch.. bi infected mit liebi und friede..und mit sound /bigs
von infected_monkey
So 13. Sep 2009, 01:23
Forum: Allgemeines
Thema: HIPPIE-Kommune
Antworten: 19
Zugriffe: 24501

HIPPIE-Kommune

sali zäme. ich ha sit langer ziit dä traum e richtigi Hippie-kommune ufzbaue. und jetzt isch de ziitpunkt wo ich de traum wot afange id realität umsetze. ä neui generation vo bluemechinder /happy ha au chli a earthship dänkt. da chame ja ganz tolli sache baue. ja, sogar ganzi paläscht.. /color da ch...
von infected_monkey
So 13. Sep 2009, 00:38
Forum: Allgemeines
Thema: Pilzli-Go(H)
Antworten: 180
Zugriffe: 146220

Re: Pilzli-Go(H)

freu mi mega eu am 25. mal kennezlerne! /happy
von infected_monkey
Mo 7. Sep 2009, 15:58
Forum: Allgemeines
Thema: Pilzli-Go(H)
Antworten: 180
Zugriffe: 146220

Re: Pilzli-Go(H)

Also altberg?? /color
von infected_monkey
Fr 4. Sep 2009, 13:46
Forum: Allgemeines
Thema: Pilzli-Go(H)
Antworten: 180
Zugriffe: 146220

Re: Pilzli-Go(H)

Hallo mitenand.. ich känn susch no es plätzli ufem altberg bi regensdorf ide nöchi. es isch zoberst ufem bärg bimeme uralte chraftplatz. so e art steikreis. es wär zwar miteme chline spaziergang vo öbbe 30 minute verbund, doch es wür sich sicher lohne. es gäbt no es anders plätzli ufem üetlibärg, au...
von infected_monkey
So 30. Aug 2009, 19:17
Forum: Mystic und Aussergewönliches
Thema: Horror-Traum
Antworten: 6
Zugriffe: 6545

Horror-Traum

hallo zusammen.. ich wollte mal fragen ob mir jemand einen traum deuten kann.. der traum war so intensiv das ich, als ich durch das klingeln des telefons geweckt wurde, zuerst eine weile brauchte um mich wieder zurecht zufinden. er war so real das ich ihn im ersten moment nicht mehr von der realität...