Die Suche ergab 119 Treffer

von Ganesha
Mo 2. Nov 2009, 16:15
Forum: Goa Flirt
Thema: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?
Antworten: 50
Zugriffe: 34253

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

also es isch sehr kreativ und au schön symmetrisch abr ich persönlich finde gezöpfel ah manne ned toll
von Ganesha
Mo 2. Nov 2009, 15:16
Forum: Goa Flirt
Thema: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?
Antworten: 50
Zugriffe: 34253

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

he he...! abr die friiite törnt au ned grad ah =)
von Ganesha
Do 29. Okt 2009, 18:05
Forum: Goa Flirt
Thema: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?
Antworten: 50
Zugriffe: 34253

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

hu hu nei stimmt ned..... bin immerna mit mim fründ zäme.... etz simmer de scho 4 jahr zäme.... und ich muess säge ich min arsch zäme grisse und han mich nüme wiiiter mit em andere unterhalte.... und ich bin so froh will ich min fründ über alles liebe und etz froh bin... ich han mir dänkt die situat...
von Ganesha
Mo 17. Mär 2008, 13:49
Forum: Allgemeines
Thema: Facebook
Antworten: 10
Zugriffe: 7465

Re: Facebook

super input ....
von Ganesha
Mo 17. Mär 2008, 12:03
Forum: Allgemeines
Thema: Facebook
Antworten: 10
Zugriffe: 7465

Re: Facebook

juhe gischmer per pm name?
von Ganesha
Mi 20. Feb 2008, 11:08
Forum: Allgemeines
Thema: Facebook
Antworten: 10
Zugriffe: 7465

Re: Facebook

ja ja wart ich schrib de e pm... :-#
von Ganesha
Mi 20. Feb 2008, 09:57
Forum: Allgemeines
Thema: Facebook
Antworten: 10
Zugriffe: 7465

Facebook

isch öper dete registriert wenn ja wer de?

lg ganeshi
von Ganesha
So 10. Feb 2008, 14:18
Forum: Goa Flirt
Thema: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?
Antworten: 50
Zugriffe: 34253

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

merci vill mal für eui ratschläg...

etz chunt ebe ziit zum nahdänke :?
von Ganesha
Mi 6. Feb 2008, 12:27
Forum: Goa Flirt
Thema: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?
Antworten: 50
Zugriffe: 34253

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

nomol zu dir fischli

ich bin scho mal i das fettnäpfli trääte mit unehrlich zsi, deswege wär ich ned so es machtz sganze no viel schliemmer...
von Ganesha
Mi 6. Feb 2008, 12:25
Forum: Goa Flirt
Thema: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?
Antworten: 50
Zugriffe: 34253

Re: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

he he merci nei es isch i mim fall ebe mega schwierig... eich lieb ich glaubs beid? will min etzige fründ er isch halt de ruhig und kuschlige typ und de unbekannti womer ned usem chopf gah wot isch chli de belässni und witzige typ... doch ich weiss ned bin scho sit mönet i dem dilema... ich will eif...
von Ganesha
Di 5. Feb 2008, 11:22
Forum: Goa Flirt
Thema: Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?
Antworten: 50
Zugriffe: 34253

Zwischen zwei stühle wer kennt das nicht?

hii leutz han es mega bobby problem... ich bin mit mim fründ scho 3 johr zäme und eich glöcklech ide beziehg halt so mal es tüüf und es hoch... aber da gitz no öper ... ja händ rechtig hört... und a de mussi immer dänke es ghat ned andersch ohhh nee dänke tag i tag us ah ihn... doch ich bin ebe ned ...
von Ganesha
Mi 2. Jan 2008, 18:22
Forum: Mystic und Aussergewönliches
Thema: Nach der Geburt
Antworten: 13
Zugriffe: 8583

Re: Nach der Geburt

also ich bin zwilling han no en zwillings brüeder,
die konversation chan ich nor bestäige mir händ eus scho so gedanke gmacht well wänn me szweite isch chan meh sich
meh ufd dmeinig vom andere stütze also es isch die frage ide gebärmuetter...

](*,)
von Ganesha
Mi 2. Jan 2008, 17:55
Forum: Allgemeines
Thema: di absolute ekel-schudder-früür-gfühl!
Antworten: 53
Zugriffe: 22286

Re: di absolute ekel-schudder-früür-gfühl!

ahhhhh hammer es git au anderi lüüt wo das empfinde hammer han gmeint das seg e psychose vo mer bi mir isch das su so wenni holz allgemein muss ah länge das isch so schlimmm mein gott mich gfrürtz ide zäh ade huut chumi so es gfrüüür gfühl über und bi karton und ziiitig findis mega schliimmmm ich ma...
von Ganesha
Do 27. Dez 2007, 12:06
Forum: Allgemeines
Thema: mit-fahr-möglichkeite topic for all silvesterpartys
Antworten: 2
Zugriffe: 2464

mit-fahr-möglichkeite topic for all silvesterpartys

hello my friends....

wer gat alles ad time gate?
sueche mit-fahr-möglichkeite under umsstände ebe scho?
bitte fahrtüchtigi mälde ....

thx god will bless u
von Ganesha
Mo 10. Dez 2007, 19:11
Forum: Allgemeines
Thema: Davos goa party all right? gebongt?
Antworten: 18
Zugriffe: 7704

Re: Davos goa party all right? gebongt?

ja schisst michz chli ah das niemert vo eu was weiss


ja nei organisiere wär etz chli spat ned?