Die Suche ergab 10 Treffer

von stranglymad
Mo 21. Mär 2011, 18:37
Forum: Party Reports/Photos
Thema: castle of psy
Antworten: 27
Zugriffe: 28010

Re: castle of psy

WOooW crazyeye aso ich han die party GENiAL gfunde..! :)
spitzemässige sound, 1A location und superliebi lüüt :) TOP =D>

PS: Laura sucht Manuel ... ^^
von stranglymad
Mi 12. Jan 2011, 20:49
Forum: Allgemeines
Thema: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?
Antworten: 43
Zugriffe: 25237

Re: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?

Aso ich find erschtens mues de Partyverahschtalter sicher ufpasse wo er siini Parties macht, aber nachher liit's doch vorallem am Partyvolk dass die nöd all ihre Abfall liggelönd und uf irgendwelche sprössende Boim umestampfedd... Ich glaub d'natur chamer nur schütze wenn all zäme schaffedd und vora...
von stranglymad
Mi 12. Jan 2011, 16:46
Forum: Allgemeines
Thema: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?
Antworten: 43
Zugriffe: 25237

Re: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?

Natürlich können Die davon spazieren aber z.b ein Fuchs der hatt seinen Bau/Nest (weis nicht wie das heist) und möchte besonders im Winter darin Schlafen. auf die Outdoor bezogen heist das, er bekommt durch den Sound angst und verläst seinen Bau/Nest und hat evt. eine schlaflose nacht. Ja, so in et...
von stranglymad
Mi 12. Jan 2011, 15:57
Forum: Allgemeines
Thema: Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?
Antworten: 43
Zugriffe: 25237

Outdoorparties und Naturschutz - Widerspruch ?

Hallo miteinander ! Letztens habe ich mit einem guten Freund von mir eine hitzige Debatte darüber begonnen, wie schädlich denn genau eine Outdoorparty für die Natur ist. Erstens ist da natürlich der Aspekt des Mülls der leider viel zu häufig liegen bleibt, aber auch der der Tiere. Ich persönlich hab...
von stranglymad
Di 28. Sep 2010, 18:07
Forum: Allgemeines
Thema: Angst
Antworten: 22
Zugriffe: 17270

Re: Angst

Doch, ich denke schon, dass der Ursprung der Angst immer die Existenzangst ist. Meistens ist doch die Angst vor der Spinne verbunden mit etwas schlimmen, dass man schon einmal mit einer Spinne erlebt hat. Man fürchtet sich dann auf Grund dieses schlimmen Erlebnisses vor der Spinne, dem Indikator von...
von stranglymad
Mo 27. Sep 2010, 15:21
Forum: Allgemeines
Thema: Angst
Antworten: 22
Zugriffe: 17270

Re: Angst

ich muess morn zum zahni *bibber* /stop hey aso nei goa-meitschi, so vill angscht isch doch nit guet! wer die zukunft fürchtet, verdirbt sich die gegenwart ;) Wo du rächt häsch häsch du recht, aber leider isches nöd so eifach :) Mer chan sich ja nöd eifach säge, so jetzt hani kei angscht meh und de...
von stranglymad
Mo 27. Sep 2010, 15:19
Forum: Allgemeines
Thema: Angst
Antworten: 22
Zugriffe: 17270

Re: Angst

interessant, dass du sowas schribsch. ha grad geschter drüber nahdänkt und bi uf de glich schluss cho wie scho vor jahre. ich ha am meischte angscht vor de angscht. inzwüsche chunt no folgendes dezue: angst devor, im alter z dänke, dass ich mis potential nöd usgschöpft ha, dass ich nöd das gmacht h...
von stranglymad
Mo 27. Sep 2010, 15:13
Forum: Allgemeines
Thema: Angst
Antworten: 22
Zugriffe: 17270

Re: Angst

u.s.l. hat geschrieben:ich hab angst... dass du deine prüfung versaust 8-[


wenn ich was schreibe :-D
Hehe, aso das bezwiifle ich stark!
Es gitt da kei falschi antworte! /color
Nur muet :D
von stranglymad
So 26. Sep 2010, 20:12
Forum: Allgemeines
Thema: Angst
Antworten: 22
Zugriffe: 17270

Angst

Heyhey /bigs Ich schriib en Arbeit über Angst und jetzt wür ich gern vo eu wüsse öb ihr vo öppisem angscht hend? Aso ich mein nöd vor Spinne oder so, sondern vo de Zuekunft (aso zum Biispil kei Arbeitsstell z'finde, kei Wohnig z'finde, irgend eh wichtigi prüefig nöd z'beschtah etc) oder angscht eh t...
von stranglymad
So 26. Sep 2010, 19:50
Forum: Goa Flirt
Thema: Briefwechsel...
Antworten: 14
Zugriffe: 27972

Re: Briefwechsel...

Ou ja, da wäri au debii /color
PN schriibe falls wer interesse hett /bigs Wür mi echt freue!