im dunkeln ist gut munkeln;)

Generelles über Trance-Musik
waldmaschine

Beitrag von waldmaschine »

dark isch no en gäbige begriff zbruche für all lüüt os nid kenned und du ine öpis vo dem verzelle ohni 2stündigi usschweifige... ansonsten isches scho vollkommne blödsinn so schöni PSYCHEDELISCHI musig dark znenne... osom hend iri schiibe mid cyberdelic ahgschribe passt zimmli gued aber ich kenne kei verglichbari schiibe (suscht öper vilicht sie gfallt mer drum zimmli?! :De2) forest findi passt zu derango odr parasense aber zu kindzadza? de würdi eher in-da-ufo-on-mars-style säge odr sooo... jaja bin etz au 2 jahr hinnedri aber mittlerwiile gids ämel scho einigi lüüt wos geil finded wenns numone ab gahd... übrigens findi müesstme setige sound vo allem andere trenne ah partys - de wechsel wird irgendwo zgross wenn vorher fullon gloffe isch und na set hertere sound laufe ohni zu grosse stylwächsel (odr möglichst unmerkbare) hed de dj fascht ke glägeheit richtig inezsounde bevors hell wird... hoffe irgendwer verstad wasi säge will isch eifacher zdenke als schriebe!
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

De Thread und insbesondere das wo de Digitalist gschribe hät, sött mer in sone Kapsel tue womer erscht in 20 jahr wieder öffnet. Das isch History - das isch das wo i 20 Jahr jede Musikwüsseschaftler sueche wird.

Ganz devo abgseh, gsehn ich das nach wie vor zimmli genau so wie de Digitalist. Ich cha eifach nix mit dem bezeichnigs-wirrwarr afange. Mag ja sii, dass es das eifacher macht, öppis ähnlichs z'finde, glichzitig machts es aber au schwerer.

Wie bi Trance: es gitt en musikstil wo irgedwo zwüsche 94-97 erfunde worde isch, wo schnell gsi isch, spährig und triibendi bäss gha hät. Wo zum träume und wegdrifte und abshake und nüme ufhöre gsi isch. und dänn hät mer agfange, under dem "label" Trance irgedwelchi scheisse z'produziere, wo selbst Madonna und Scooter meh Trancig sind, als de Quark, wo hützutags under dem Name verchauft, vermarktet und missbrucht wird.

Genau so wie's Goa gitt, oder mal geh hät, wos hüt "nur no" Psy oder Progi oder Dark gitt. Alles zäme vereint, i eim Stuck, das wär mal schön. Nüt gege Psy, Progi und Dark - aber wo ich chürzlich mal e Yahel CD gkauft han, und det druf es paar tracks gfunde han, wo mir würkli gfalled, und scho immer gfalle händ, nur dasi nie gwüsst han, dass das vo yahel isch gsi, da hani dänn doch das es biz seltsam gfunde, und nöd so ganz usefinde chöne, ob das jetzt progi oder psy oder villicht sogar kommerz isch gsi. :-k

naja villicht bini au eifach zwenig bewanderet für die schubladisierig, und ich möcht niemertem wo 43235 cd's dihei hät sini freud am iiordne neh, aber hmm... am schluss laufts halt doch chli uf das use: entweder es gfallt DIR oder es gfallt DIR halt nöd.
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 683
Registriert: Do 25. Aug 2005, 20:51
Wohnort: Biel/Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von Cosinus »

@ Fallen Angel,jupp sehr gute worte von Dir!! und es wäre wirklich mal an der Zeit das Party´s nach dem KOnzept : proggy,nighttimepsy und morningflüggerlisound stattfinden,kann mich noch gut an früher erinneren wo an party´s wirklich sound aus jeder ecke gespielt wurde........
Antworten