Die trancige Seite

Generelles über Trance-Musik
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

subconsciousmind hat geschrieben:Progi und dark abwechslungsreicherer als mainstream isreali?
Ist immer eine Frage der Definition. Was zählt man zu Progi und was nicht. Also so abwechslungsreich und inovative Alben wei "Around teh world in 80 minutes" von Tegma oder das Debut von Behind Blue Eyes hat der Mainstream aus meiner Sicht nicht zu bieten. Von Darkpsy kann ich es schlichtweg nicht sagen, weil bei mir mit Siddartha und ähnlichen Artisten fertig ist mit dark. Und die zählt man wohl noch nicht wirklich dazu... Aber eben, wenn's gefällt findet man's auch schnell abwechslungsreich, inovativ und auch sonst einfach nur Klasse.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

Klare Definitionsfrage
Mein zweites Album wurde in einigen Shops unter "prog - dark psy" eingestuft...
wahrscheinlich haben sie nur das erste Lied gehört... und auch das nicht verstanden.

Aber positive Beispiele, von "mal was anderes" gibts in jedem stil, egal wie definiert.
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

Danke für Z wie Zorba... hät ich auch drauf kommen sollen (übrigens ein gutes beispiel für gefühlvoll)...

Ja, wir leben wirklich in einer anderen welt, jedenfalls pary-sound technisch... kannst du mir denn ein beispiel nennen, wo so harter sound läuft?Wär ich super dankbar dafür... aber klar, es ist halt schon auch ne frage der definition und sehr subjektiv das ganze! Wahrscheinlich suchen wir halt auch ganz verschiedene dinge in der musik, versuchen uns anders auszudrücken... ich mag es halt einfach wenn die musik die ich höre mich berührt, und bei Infected und Co. passiert halt einfach nix mehr in mir...

ps: Kennt ihr Ursula Rucker :?: War für mich eines der gefühlvollsten konzerte das ich je gesehen habe... halt einfach gar nix mit goa tu tun...
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

@gizmo

Wo 2006 harter sound läuft?
Ich dachte mehr an die Zeit von 2001-2004, aber zum Beispiel vor drei Wochen in Graubünden. Samstagabend von 8-24Uhr, dann in der Nacht Tsuyoshi, dann am morgen bon.
Fand ich ziemlich hart alles.


Zorba finde ich z.B grösstenteils pseudogefühlvoll. Nicht alles aber das meiste. Ich kaufe den beiden so ziemlich nichts auf der CD ab, meiner Meinung nach grösstenteil unehrlich, hauptsächlich für den Verkauf gedacht. Die "Gefühle" wirken für mich alle sehr vordergründig, unreflektiert, mit standart harmonien konstruiert.
Es hat aber schon ein zwei Lieder von ihnen, die ich ok finde.
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ich denke es ist nicht nur der sound der sich geändert hat, sondern auch wir selbst. nicht? :wink:
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

PS:
@gizmo
Is ja glaub allseits bekannt, dass es für mich das absolut wichtigste ist, dass mich die Musik berührt.

"Horus the Chorus" oder "frog machine" von infected berühren Dich nicht??

Das wäre für mich absolut unverständlich.

Ich geb zu, frog machine ist ein bischen schwer zu verstehen, mit dem kitsch zwischenteil... aber der gehört da nunmal hin, um ja grad den kontrast zu machen.
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

also "horus the chorus" chunt mir bekannt vor, "frog mashine" han ich no niä ghört! Ich chan scho säge, dass mich Infected früäner sicher bewegt händ...aber bi de neue veröffentlichunge und vor allem bi ihre "live"-performances chan ich ihne das eifach au nüme abnäh...es würkt deht für mich eifach nur unächt und nach show!

Verstah dich aber scho und weiss was du meinsch...eus berühred halt eifach anderi sache!

ps: also Bon find ich gaht doch scho no under rächt melodiös... tsuyoshi han ich no niä ghört bis jetzt.

ps2: Häsch bi dä Ursula Rucker mal ineglost? was haltisch dävo?
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

@Gizmo

Ursula Rucker ladi mer mal öppis abe.
Die zwei infected lieder sind ufem (minere meinig na am schwärschte vorurteil belaschtete) supervisor album.

D live show hed scho rächt vill mit show ztue. Aber iren sound chunt mier immerno sehr uufrichtig inne. uufrichtiger aber vorallem offner als s allermeischte i dere szene.

Aber sie schpilled halt au mit cliches i irem sound. Gönd bewusst mal ane kitschgränze und zeiged extrem uuf (z.b. ratio schmatio). Das lad natürlich i zum vorurteil ha, wenn mer dlieder nög verschtaat.

Bon - melodiös?? Also isim live act, det vor es paar wuche han ich mindeschten 30 minute lang usser rumpel rumpel zisch zisch ganz sicher nüüt ghört wo no annähernd me als zwei taschte ufem keyboard bruucht... und wenn, denn sinds oktave gsi.

Berüert di mis album?
Wivill mal losisch du normalerwiis es lied oder CD, bzw wivill chance gisch de musig?

Gruess
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

Han dis album so vill ich weiss leider no niä ghört... das mitem lose, hmm...dasch ä guäti frag! Es gitt sache wo mich grad aspräched und dänn los ich's au zimlich oft und bi andere seits mir bim erste mal lose nüd und dänn los ich's ehrlichgseit au meistens niä meh... muäs dir rächt gäh, mängisch entdeckt mer au erst nach ere ziit di wahri tüfi vom sound! Das gilt aber au für vermeintlich düstere/härtere sound
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

@gizmo

denn chasch ja villicht mis album grad mal "zherze" nä :wink:
det druff hets nämlich beides. Lieder wo sehr düschter und hert det her chömed, so dass vill "psylüüt" gseit hend.. "bä - hert" und lieder wo überschüümend vor glück det her chömed wo vill progi lüüt gseit hend "bä - kitsch".
Uf jede Fall aber es album wo de erschti iidruck gar nüd seit. :wink:

ich erlaub mer mal de link zu de Reviews ineztue:
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=228
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

LOL... ja, dasch en witzige link
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
schorsch_gaggo

Beitrag von schorsch_gaggo »

hehehe... en super link! :lol:
ich weiss zwar nanig rächt, woni zum bischpiil phony heretue söll, defür bi mer etz eidütig sicher, dass e futurepop-wälle d'goaszene ergriffe hätt! s'lied 1 chönnti doch diräkt vo infäktid maschruums (<-letschti so ghört) sii... hehe
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

trilobyte hat geschrieben:
psygnosis hat geschrieben:ich finde de begriff trance wird hie eifach chli falsch verwendet.
dem kann ich mich voll und ganz anschliessen!
da schlüss ich mich durchus au a.

Wahre Trance, wo dich so richtig abhäbe laht, wo dini innerschte Gfühl vo Freud und Träne in es unändlich's Trance-Gfühl verwandled und Dir s'Gfühl gäbed zum erschte mal z'lache, innerlich z'hüpfe, wahri freudigi melancholischi Läbensqualität z'gspüre, wo dini Wirbelsüüli ufegleitet und es lächle uf dis vom Gschäftsstress und vo de Falschheit vo einige verzerrte Gsicht zauberet, dich abhebt vo dim Frust, Dir Liecht zeigt wo Dunkelheit isch - DAS isch Trance.

Goapartys mit Psyelement, Progielement, mit verschiedene Styles, wo dur d'Nacht dure begleitet wird vo de Energie vo Eu, wo am morge wänn d'Sunne ufgaht es nachdenklich und chillig stimmends trancigs Stuck lauft, wo am Samschtigmittag us de psychoprogishakey experimental minimal ecke Neus zum neui Tanzstil entwickle aregt, wo i der deruffolgende Nacht en DJ mit altbekannte Stuck sache astellt wo dir d'Haar zu Berge stönd, und de Sunntig voller usklang, glichklang, entschwebendem Sound d'sunne oder au de rege fiiret. Und dänn im Zug ufem heiweg dini liebschte Dark Psy Stuck dich begleitet und du dra dänksch wie schön, ja wie unglaublich schön das alles gsi isch.

Das isch für mich Goa - wämmer sich öffne chan. Und das no nöd mal chraft brucht...
Jonas
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 167
Registriert: Do 21. Sep 2006, 16:45

Beitrag von Jonas »

subconsciousmind hat geschrieben: Z wie Zorba.
uahahaha aber Zorba fingi jetzt wohl angerst genial :P es het alles drinne vo proggi zu proggi mit "full-on" bassline u allesmüglichä und dezue verzellts eim en meeega gschicht (mir emel) *g* i chan emel nümme ufhöre zorba zlose :P

(sorry aber hani eifach müesse sege :P)
Antworten