Vocal Goa

Generelles über Trance-Musik
Benutzeravatar
Omline
dj
dj
Beiträge: 526
Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Wohnort: Zurich Highlands
Kontaktdaten:

Beitrag von Omline »

runterladen ist pfui
hui, ich war bisschen voreilig! man kann ja auch legal downloaden *g*

http://www.beatport.com

einfach oben links 7th son in das suchfeld eingeben!

schöns weekend!
Benutzeravatar
%A%
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 16. Okt 2006, 20:17

Beitrag von %A% »

Hm. Danke. Ja und Pfui... ich finds auch zB Pfui das so viele "Künstler" mit "gestohlener" Softweare Produzieren. die Szene die Musiksoftweare Produziert ist ja eigentlich nicht sooooo riesig und diese Leute haben meiner Meinung die Unterstützung verdient..vieleicht gäbs viel bessere Tools wen das ein bischen fairer ablaufen würde.

..Zuhause finde ich die Tracks ja herrlich kitschig :?
An der Atmosphere vor 2 jahren hatte ich das gefühl jetzt habens alle kopiert äh ich meine kapiert und Jesus ist als Live act wiedergebohren *g*
Ist nur n Gefühl.. bin kein Christ :wink:
Benutzeravatar
Omline
dj
dj
Beiträge: 526
Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Wohnort: Zurich Highlands
Kontaktdaten:

Beitrag von Omline »

i de nase bohre und am fudi chratze isch au pfui!

:wink:
Benutzeravatar
%A%
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 16. Okt 2006, 20:17

Beitrag von %A% »

..ähm :-(

Aber besser DAsitzen als nichts tun :roll:
rantanplan
Beiträge: 33
Registriert: Do 25. Jan 2007, 19:02

Beitrag von rantanplan »

möcht au na min musiggschmack wiiterempfehlä...
ich find, s'goldigä mikrophon i sachä goa händ einzig und ellei element verdient! ich muess säge, ich bin ehner en gägner vo gsang imne goalied, aber bi element passts eifach!

man höre 'magic flow' oder 'can you feel me' und staune...

cheers rantanplan
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

Bi mir lauft grad wieder emal 's Tikal-Album - Ritual cycle. Ich lieb es über alles, und zwar genau wäg dem vile, vile G'sang wo's da druf hät. Ganz öppis speziells. Vor allem dä 9. Track hät mer's voll aatah wo zum bluesige G'sang na 's Vogelgezwitscher däzue chunnt. Ich liebe so Mischmaschsound...
Für alli G'sang-liebhaber es absoluts Muess i mine Ohre ;o)))
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Wer hat gerne Vocal-Goa? Wer mag die Stimme von Freddy Mercury? Der sollte sich sofort das hier reinziehen...

http://play.saikosounds.com/m3u/097/9d.m3u
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Benutzeravatar
goadan
Beiträge: 24
Registriert: Do 9. Jun 2005, 13:02
Wohnort: outer Burn

Freddy Mercury und Goa...

Beitrag von goadan »

Übelst!!!!
Bin ja durchaus ein Liebhaber von Vocals in feinen Goa Tracks aber Freddy und dann noch so ein cheesy track *kotz* Chilbi-Musik, echt! Voll billig...

Gute Vocals:
Element - Magic Flow! Das ist geil!! Das rockt echt und dann noch dieser Text! Das ist Rock and roll! Oder auch "Full Moon" ab derselben Scheibe. Oder Protoculture - Avalon = Hühnerhaut! Obwohl ich da nix vom dem versteh, was da gesungen wird. Weiss jemand, was für ne Sprache das ist???

Wie habt ihr Leute es eigentlich mit Sprach Samples? Oder ist das Thema schon lange durch?
Möchte Euch da "Vimana" von Etnica ans Herz legen. Schon alt aber guut! Oder auch der Sprachsample in "The beast man" von Etnica - goil! Dachte zuerst, dass die das was aus der Kolonialzeit ausgegraben haben..... Dabei stammt der Text aus "Planet der Affen"...

Und a propos "Future Pop": zieht Euch mal von Apoptygma Berzerk die CD "Welcome to earth" rein!!! Oder VNV Nation!! Von denen ist ziemlich alles geil. Tipp: mal bei "Standing" zuerst reinhören und auf den Text hören... "...a stranger here reborn it seems..."

Peace,
Dan
~Om namah Shivaya~
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Beitrag von atombrot »

vor urzeiten hab ich mal bei nem kumpel n song von parasense gehört. habs mir dann "privat" kopiert :)
parasense - linda

hab keine ahnung auf welcher sprache das ist, und ist soweit ich mich erinnern kann eher im chill bereich, aber der song hat mich immer fasziniert. der gesang verfliesst richtig mit der musik und durch den umstand, dass ich die sprache nicht verstehe bekommt das ganze einen müstischen touch

ansonsten find ich analog pussy recht easy, was die vocals angeht. zum beispiel "Sound of Soul" hat n sehr intressanten text, soweit ich es bis jetzt heraus gehört habe
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

Wie habt ihr Leute es eigentlich mit Sprach Samples?
hmm.. das isch guet, dass das mal öper aaschnidet.

in 95% vo de fäll findich das nämlich oberbrunz und höchschtgradig verloge.

i jedem 2. "goa"-lied chunnt mal e passage, wo irgenden maa irgendwas labered. so vowäge "nänääblahblaha, äl-äs-di, liquid, consciousness, divine, hunzibrunzi". sorry, aber das isch doch echt so was vo belanglos.
mer merkt sehr gnau, dass vieli "musiker" das entweder benützet
-wells nöd gwüsst händ, was a dere stell suscht söll sii
-oder wells scho fasch tradition isch und ja eh fascht all wie verblödet allne hypes nahrenned.

und dezue anne no i so völlig verblödete "ich muss wie en aff abgah" -lieder öpis vo spiritualität zverzelle isch ja meh als lächerlich, wells eifach meh als offesichtlich isch, dass das nur gmacht wird, wells sich guet verchauft.

mir fallet zwei lieder ii, wo mer so e "nänänä, acid-lsd-consciousness"-phrase gfallt: greenhouseffct - end of the world und everlesting sun. well det händ die würklich no was drin und sind nöd nur eifach det, wells dann die jugendliche in ihre pseudorebellistische phase in ihrem hype aspricht oder well d"musiker" nöd gwüsst händ was det ane söll.

suscht vocals im goa chönnd natürli scho guet cho, macheds oft aber nöd, findi. wos mer gfalled isch be jaia-maimai. oder au protoculture avalon, aber das isch ja scho eher es liedli, als eifach vocals.
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

also mir gfallt so zügs wie das vo sonus oder au "wenn der augenblick bis an den rand mit sinn gefüllt ist, beginnt das leben unwiederstehlich von sich zu erzählen" ladet zum träume und in trance gheye ii, und passt mängmal würkli guet i das ganze tanzgfühl ie. chunt halt druf a wänn wievill... effektivs gesinge findi allerdings i 99-100% vo allne fäll unnötig. hät mich scho bi trance gstresst und schliesslich au vergrault. (2002 isch e absoluti katastrophe gsi, was trance vocal lalala mitnere grässliche höche und absolut überhaupt nöd mystische stimm zersungeni "lieder" mit de absolut fadeschiinige bezeichnig trance agaht). aber so einzelni passage, mit meh oder mängmal au weniger mystischi sätz, das passt sehr guet i die doch sehr gfühlsvolli musikrichtig ie.
Candyflip

Beitrag von Candyflip »

@fallen angel

Guete Trance isch scho 1997 usgschtorbe u ned ersch im 2002 ;)


Gruss,
Candy
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

@candy
ja voll! de good old trance isch halt scho unerreicht... O:)
guet zwar es paar stuck so zwüsche 97 und 02 hätmer durchus no chöne als trance bezeichne, aber wos agfange händ ihri lalala-sing-stimm i so zimmli jede track ineztue isches nöd mal meh trance gsi, also ächt da isch scooter no tranciger als das "wheewhaaawhaaallaaaaaa" voll schlimm! *schüttel* - aber mer muss au säge ich ha chürzlich mal e cd kauft mitem name trance 2007 und die isch gar nöd mal soo schlecht. villicht wird das ja wieder öppis mit dem trance, eifach mal das gesinge weglah und bi goa abluäge was mer mit tön, kläng und sprachsamples (hehe) so alles mache chan... oder halt eifach back to the 90ies : )
Lockvogel
dj
dj
Beiträge: 517
Registriert: Do 20. Sep 2007, 10:19
Wohnort: Biel

Re:

Beitrag von Lockvogel »

Kollegoli hat geschrieben:
Wie habt ihr Leute es eigentlich mit Sprach Samples?
hmm.. das isch guet, dass das mal öper aaschnidet.

in 95% vo de fäll findich das nämlich oberbrunz und höchschtgradig verloge.

i jedem 2. "goa"-lied chunnt mal e passage, wo irgenden maa irgendwas labered. so vowäge "nänääblahblaha, äl-äs-di, liquid, consciousness, divine, hunzibrunzi". sorry, aber das isch doch echt so was vo belanglos.
mer merkt sehr gnau, dass vieli "musiker" das entweder benützet
-wells nöd gwüsst händ, was a dere stell suscht söll sii
-oder wells scho fasch tradition isch und ja eh fascht all wie verblödet allne hypes nahrenned.

und dezue anne no i so völlig verblödete "ich muss wie en aff abgah" -lieder öpis vo spiritualität zverzelle isch ja meh als lächerlich, wells eifach meh als offesichtlich isch, dass das nur gmacht wird, wells sich guet verchauft.

mir fallet zwei lieder ii, wo mer so e "nänänä, acid-lsd-consciousness"-phrase gfallt: greenhouseffct - end of the world und everlesting sun. well det händ die würklich no was drin und sind nöd nur eifach det, wells dann die jugendliche in ihre pseudorebellistische phase in ihrem hype aspricht oder well d"musiker" nöd gwüsst händ was det ane söll.

suscht vocals im goa chönnd natürli scho guet cho, macheds oft aber nöd, findi. wos mer gfalled isch be jaia-maimai. oder au protoculture avalon, aber das isch ja scho eher es liedli, als eifach vocals.
Du muäsch aber gseh, das Vocals nöd immer für ussag do sind, sondern will eifach dä klang, wän irgend es wort usgsprochä wird, a dä richtigä stell eifach geil chan tönä. Ufäm neuä Neelix Album häts so sachä.
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)


http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re:

Beitrag von Melliandra »

Candyflip hat geschrieben:@fallen angel

Guete Trance isch scho 1997 usgschtorbe u ned ersch im 2002 ;)


Gruss,
Candy
Hehe also mier heder auno bis im 2000 - 2002 pässlet. Hmmmmmmmmm isch ebe scho au schön gsie. =o)
*poink*
Antworten