Infected Mushroom

Generelles über Trance-Musik

Welches ist der Geilste Track

Im the supervisor
7
13%
Ratio shmatio
3
5%
Muse breaks rmx
15
27%
Meduzz
2
4%
Cities of the future
10
18%
Horus the chorus
8
14%
Frog machine
7
13%
Noon
1
2%
Bombat
3
5%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 56

Benutzeravatar
Josh
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: Mo 26. Sep 2005, 06:14
Wohnort: Büren an der Aare (Bern)
Kontaktdaten:

Beitrag von Josh »

Min Favorit isch eifach nach wie vor "The Beauty and the Beat"... das isch eine vo mine erste Tracks gsi woni kännt han, und de het Nostalgiestatus... :-)
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

was supervisor? wo isch de überblicker?

yanko pitch und elationstation sind doch die geilschte vo ihne?
öppe nöd?
Benutzeravatar
Josh
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: Mo 26. Sep 2005, 06:14
Wohnort: Büren an der Aare (Bern)
Kontaktdaten:

Beitrag von Josh »

Kollegoli hat geschrieben:was supervisor? wo isch de überblicker?

yanko pitch und elationstation sind doch die geilschte vo ihne?
öppe nöd?
Elation Station isch de Lieblingstrack vo de Fründin. :-)
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

han cede am aafang en riise schrott gfunde.. zum teil au kitschig und so...
han mer den abber vill ziit gno, han sie vill mal glost und aagfange verschtaa was die beide mit de einte passage i de lieder wend säge und usegfunde, dass es passage git wo z.b MÜEND kitschig tööne, wills susch lied kein sinn macht.
Nachdemm ich jetzt dehinder cho bin und d'lieder verschtaa, chan ich säge, dass ich bis jetzt no nie so vill geile lieder uf eim infected album gsee han.

Nöd gfalle tüend mer eigentlich nur supervisor und noon. musebreaks rockt wie blööd, berüert mi aber nöd sonderlich. schtaa aber eifach gundsätzlich nöd so uf remixes. de schluss, chratzt und chnorzt aber so öppis vo geil, dass es mer alles verzeit ;-)

Us miinere sicht (ich han lang bruucht bis i sowiit gsi bin) sbeschte album vo infected, aber aus am schwerschte verschtändliche.

De hammer track find ich frog machine. eifach unglaublich wie sie zeiged wivill schönheit und gfüühl i dem abschtrakte ding (aafang und schluss) chan stecke und wie wenig i somene glänzig polierte teil i de mitti.

Und horus the chorus... verdammt... tätscht mi voll wegg. die spannig, und am schluss de uusbruch, wo aber am aafang scho fascht mal chunt... hey neeiiii. Am aafang han is eifach nur schtruuub gfunde, jetzt ghei i fasch dure ich finds so geil. :-)

Für mich sind sie eifach musikalischi genies
Benutzeravatar
Josh
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: Mo 26. Sep 2005, 06:14
Wohnort: Büren an der Aare (Bern)
Kontaktdaten:

Beitrag von Josh »

de schluss, chratzt und chnorzt aber so öppis vo geil, dass es mer alles verzeit ;-)
:-D So Ussage versetzed mis Gsicht eifach ines riiiese Grinse! :-D
Weiss au nie so rächt, wie ich all die verschiedene Grüsch i Goa Tracks in Wort chan fasse, aber du hesch scho mal en guete Afang gmacht da demit! :-D

Gruzz
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
DonGoan

IFM Kotz kotz

Beitrag von DonGoan »

die neuen sachen von IFM habe nich mehr mit goa zutun und sind zu kotzen die besten zeit haten sie als Psycho aktuell war
kotz kotz kotz das hört sich an wie komerz scheisdreck pfi
am besten sie gehen zu dr. motte auf die loveparade
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

horus the chorus... zum überegheie geil! eis vo irne geilschte lieder überhaupt. fangt super fiin aa..bout d'spannig uuf.. zertreut si wider.. bout si wider uuf und explodiert schliesslich ime hammermässige akustische orgasmus! phuu, das gat mer voll under d'huut...schuudder.. :-D
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

also min favorite track vo infected isch elation station und jeenge... isch zwar chillout.. aber glich die beste 2 lieder wos je gmacht hend.. denn chunt denn öppe muse breaks...
Antworten