aso für mich händ 95% vo de parties en uuu huuerre spirit wie ich en vo nirgendwo andersch au nu im entfernteschte känne. es langt wenn nur scho öper det isch, be dem ich gsehn wies ihn schubed und wie er dgeilheit oder de friede oder was au immer i jedere fingerspitze fühlt und gnüsst. dazue no geili musig und boahhhh
szelebriere vo dem gfühl, em hüenerhuut-vollgeil-überekei-heiligs-dureschuub-vollfriede-transzendenz-freiheits-gfühl, in gmeinsamkeit mit anderne lüüt isch für mich de goaspirit und alles andere als verlore. ich han das gfühl sowohl ade grosse als au ade chliine parties(ade chliine scho biz meh). vo indoors chani nüt säge, det gahni nöd, aber verusse.
grad jetz i dem moment, fühli immer no sblizze und umekurve vo ebe somene geile gfühl, welli am wucheend ade dmt party gsi bin. de spirit, d'vibes, de kollektivzelebrierig, oder was au immer, vo dere party isch immer no im hinderstübli wos immer no tstststs uuuhu macht.
allgemein isches skennelärne und s in berüherigcho mit dem gfühl gsi, wo mis läbe uuuhuuere beiiflusst und verbessered hät. ich han dur das gfühl so viel glernt und min stress und mini "böse" gfühl so glernt in griff zbecho, dass es eifach 267 romän drüber schrriiibe chönnt und ich grad in fahrt chumme.
fü mich iischde "goaspirit" alles andere als tod, er isch hoch aktiv und überall. me muessem nu hoi säge und mitemene ehrliche lächle unterstütze.
damiisiech fühli mi guet, danke , goa-spirit-kolleg, uuuhhhh