Goa Spirit, was ist das?

Alles was Du über Psy-CH zu berichten weisst
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

aso ich bin jetz siit em 2003 intensiv, also öfter und anders, a de goas debii.

aso für mich händ 95% vo de parties en uuu huuerre spirit wie ich en vo nirgendwo andersch au nu im entfernteschte känne. es langt wenn nur scho öper det isch, be dem ich gsehn wies ihn schubed und wie er dgeilheit oder de friede oder was au immer i jedere fingerspitze fühlt und gnüsst. dazue no geili musig und boahhhh :lol: :lol:

szelebriere vo dem gfühl, em hüenerhuut-vollgeil-überekei-heiligs-dureschuub-vollfriede-transzendenz-freiheits-gfühl, in gmeinsamkeit mit anderne lüüt isch für mich de goaspirit und alles andere als verlore. ich han das gfühl sowohl ade grosse als au ade chliine parties(ade chliine scho biz meh). vo indoors chani nüt säge, det gahni nöd, aber verusse.

grad jetz i dem moment, fühli immer no sblizze und umekurve vo ebe somene geile gfühl, welli am wucheend ade dmt party gsi bin. de spirit, d'vibes, de kollektivzelebrierig, oder was au immer, vo dere party isch immer no im hinderstübli wos immer no tstststs uuuhu macht.

allgemein isches skennelärne und s in berüherigcho mit dem gfühl gsi, wo mis läbe uuuhuuere beiiflusst und verbessered hät. ich han dur das gfühl so viel glernt und min stress und mini "böse" gfühl so glernt in griff zbecho, dass es eifach 267 romän drüber schrriiibe chönnt und ich grad in fahrt chumme.

fü mich iischde "goaspirit" alles andere als tod, er isch hoch aktiv und überall. me muessem nu hoi säge und mitemene ehrliche lächle unterstütze. :P

damiisiech fühli mi guet, danke , goa-spirit-kolleg, uuuhhhh :lol:
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

no e ergänzig:

was füehner villicht anders gsi isch, isch das damals villicht nu de "goaspirit" ade partys gsi isch.

hüt isch halt oft nöd nu de goaspirit ade partys sondern au no bizli de Kaputtheitsdämon :? , de Kanülefurz 8) , de aggressions-jimbo :-x und s geld-Note-tüüfeli :evil: .

chunnt halt chli druf a, was mer gseh will und mit wellem geistli mer verchehre tuet.

ich finde s'goa-geistli isch absolut nöd züberseh....
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ich gha jetz scho sit öppe 6-7 jahr a parties und klar hed sich vieles g'änderet, aber au viel isch immer no glich blube. es sind chli anderi lüüt ume und trotzdem immer wider altbekannti gsichter.... gasch mal chli is walis, denn mal uf graubünde, mal id innerschwiiz oder uf züri.... egal wo. me trifft immer wider lüüt wo me zumindest vom gseh her kennt. und das findi irgendwie s wizige. ganz verschidni lüüt mit ganz unterschiedliche charaktere treffet sich a de parties und hend spass!
a de partie selber fühl ich mich allig wie innere grosse suppe voller energie.... jede gid mit sinere energie chli öppis i die "suppe" inne bis es eifach stimmt und die suppe afad koche und sprudle :lol:
dass de spirit verlore isch.. das isch nid richtig! es ziit lang hani das au denkt, bis afe begriffe ha, das ich mich selber meh veränderet ha als d szene selber. thats the point!

lieber öppis produziere als öppis konsumiere :-D
Antworten