Aktuelle Zeit: Sa 22. Sep 2018, 10:49

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]




Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 66 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Di 3. Okt 2006, 20:01 
Offline
Platin Member
Platin Member

Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Beiträge: 1540
Wohnort: Zürich
ja eeeh ich ha ja gseit es sind ned all so..i rüere nie alli in ei topf..

han nur gseit es gid idere hütige szene vil so möchtegern krassi...es git det me setig als i anderne chreise..


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Di 3. Okt 2006, 20:31 
Offline
dj
dj
Benutzeravatar

Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Beiträge: 2178
Wohnort: Gotham City
Lila hat geschrieben:
han nur gseit es gid idere hütige szene vil so möchtegern krassi...es git det me setig als i anderne chreise..


wie nent mer den all die glögli schlag hosse goaner das sind für mich au goahomeis möchtegerngoakrassi :lol: :lol: :lol:

_________________


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Di 3. Okt 2006, 20:54 
Offline
Platin Member
Platin Member

Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Beiträge: 1540
Wohnort: Zürich
ja eh so richtigi hippies..ach sgit überall extremi Lüüt..aber so glögglis sind mer emmer na lieber als setigi wie idene videos..

aber da isch halt asichtssach..so peace ez 8)


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 4. Okt 2006, 06:26 
Offline
administrator
administrator

Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Beiträge: 1934
Miguz hat geschrieben:

wie nent mer den all die glögli schlag hosse goaner das sind für mich au goahomeis möchtegerngoakrassi :lol: :lol: :lol:



glögglifrösch
oder
bonghippies

*hehe*

_________________
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 4. Okt 2006, 10:31 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57
Beiträge: 285
Miguz hat geschrieben:

das send kommerz fredis das het genau nüd mit em oldschool passt au bös ned zäme wem mer weis umwas es god im frühere hiphop
und das wo hüt ide charz lauft esch au 80% bös kei hip-hop
das esch so komerzmainstrem chäsrap
rechtigi hiphoper hends ned ald so nötig voll eine abzpose findi


chäsräp :lol: miguz, du bisch dr geilscht!

schtimmt mire meinig noche vou und ganz, was do schribsch.


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Sa 14. Okt 2006, 15:37 
Offline
Silver Member
Silver Member
Benutzeravatar

Registriert: Mi 16. Aug 2006, 11:54
Beiträge: 55
Wohnort: Rümlang
Zitat:
ich vermute mal dass die gestiegene gewaltbereitschaft an goa parties unter anderem durch das vermehrte konsumieren von speed und koks herrührt. als es für 10 jahren noch verpönt war sich etwas anderes als thc, pilzli und filzli einzubauen war gewalt kein problem. dann kam mdma im grösseren stil an parties auf und jetzt speed und koks (was meiner meinung nach nicht so zur goa szene passt).
die letzteren beiden substanzen machen halt schon viel eher agressiv.


Früener häts weniger Gwalt gä wills det eifach nume Goaner a Goas gä hät und Goaner nöd gwalttätig sind. Es sind ja meischtens "Tourischte" wo sich so uffüered (die chömed sich vo eusere Friedlichkeit irgendwie bedroht vor) Mit Speed und andere Substanze wo diner Meinig nach nöd a Goas ghöred (chönt me drüber strite, wär aber doof und drum au irgendwie luschtig) han ich no nie sötigi Erfahrige gmacht und MDMA Konsumänte sind minere bisherige Erfahrig na nöd würklich gwaltbereit (gnauer gseit, überhaupt völlig absolut nöd)

PS: han jetzt grad gse, das du das au nöd behauptet häsch, aber seis drum...

Hm.. ich weiss nöd wer oder was ich da eigentlich wott verteidige... Droge?... Stumperaucher?.. Oder doch öpis anders... egal!
Sind Dräckscheibe (cheibe nöd dräck-scheibe) die Agros, söt me all präventiv verhaue und umbringe usw... ;)
Ne im ernscht, bisher bin ich guet gfahre, mich eifach überhaupt nöd provoziere zla und fründlich drizluege (solangs nöd eskaliert sind so sache ja au ehner luschtig) Das isch dene Gstalte dänn irgendwänn suspäkt und sie gönd. Muesch ine de Rückzug eifach ermögliche, ohni das si allzu vill ehre (weisch, ehre) debi verlüred, suscht macheds es nämlich nöd. Sodala, gnueg ziit verplemperlet, jetzt ab uf Rikon.

Grüsst Uschi und Rainer von mir

_________________
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt


Nach oben
 Profil  
 
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:  Sortiere nach  
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 66 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]


Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast


Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.

Suche nach:
Gehe zu:  
[ Time : 0.036s | 11 Queries | GZIP : On ]