Welches war euer liebster LIVE-ACT dies Jahr in der Schweiz

Alles was Du über Psy-CH zu berichten weisst
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

hobicht hat geschrieben:naja....

weisch was geil isch?

geil isch e greemschnitte... :lol:

stimmt ned greemschnitte esch feinnn 3 poline send geil *Denkanstoss*
Benutzeravatar
Aman
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 195
Registriert: Di 8. Mär 2005, 13:31
Wohnort: Kriens

Beitrag von Aman »

@ hobicht

also wenn ich ghöre was du da seisch??????????

sorry aber lass es, gang zu popstars dert singes jo richtig..

gwüssi lüt werdets nie begriffe das die live acts es present vo de artischte sind und die meischte artischte ebe mehh programmierer sind als top musiker Amen. Das thema isch jo wohl seit jahren das selbe und vell hend eifach nüd begriffe!!
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

Candyflip hat geschrieben:Time Lock @ Geometrix, megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Oooooooooooha, Time Lock isch der absolut Oberhammer gsi!!!!!! Und dank am Miguz hani sogar usegfunge wie das abartig geile Lied heisst wosi denn gschbiut hei (Inner Bright nume so zur Info... :P ). Aber no besser aus Time Lock het mir Hallucinogen am letschte Wuchänd gfalle, best live act ever!
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

Aman hat geschrieben:@ hobicht

also wenn ich ghöre was du da seisch??????????

sorry aber lass es, gang zu popstars dert singes jo richtig..

gwüssi lüt werdets nie begriffe das die live acts es present vo de artischte sind und die meischte artischte ebe mehh programmierer sind als top musiker Amen. Das thema isch jo wohl seit jahren das selbe und vell hend eifach nüd begriffe!!
ja genau... popstars :lol:

denn lueg mal all die israelische "psy-pop-fuzzis" ah... das isch doch alles hitparade-kakke,mainstreammüll!!!

schono blöd weme 90% vom sound nurno am compi konstruiert und nid mid analoge grät.... denn chasch ja fascht nüd meh live mache!

me isch hald am set immerno schneller weme de potti direkt mid de hand bedient als mid de compi-mus!
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
Aman
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 195
Registriert: Di 8. Mär 2005, 13:31
Wohnort: Kriens

Beitrag von Aman »

hehe also wirklich ich glaub du nimmst dich doch selber nicht mer ernst !!!

was hast du für ein problem??

die art musik zu machen ändert sich immer und immer wieder !!
das ist ein prozess da kannst du noch so viel rummeckern ändern wird dass sicher nichts............

peace and greezz
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

Aman hat geschrieben:hehe also wirklich ich glaub du nimmst dich doch selber nicht mer ernst !!!

was hast du für ein problem??

die art musik zu machen ändert sich immer und immer wieder !!
das ist ein prozess da kannst du noch so viel rummeckern ändern wird dass sicher nichts............

peace and greezz

:lol: ich han überhaupt keis problem!!!

finds nur schad dass sogar mittlerwile goalüt, di ja ach so spirituell und übergordnet, allwüssend sind alles frässid wasne vorgworfe wird!

BROT UND SPIELE

hauptsach s'volch blibt tum und frist us der hand

d'iluminate wirds sicher freuä :lol:
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
Aman
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 195
Registriert: Di 8. Mär 2005, 13:31
Wohnort: Kriens

Beitrag von Aman »

hahaha

Iluminate hehe

wer frisst do was ???
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

ämal ich frissä säb nüd [-(
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
edoArdo
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 243
Registriert: Di 4. Nov 2003, 18:40
Wohnort: Aarau

Beitrag von edoArdo »

infected mushroom (bea bern)
freakulizer (beyond reality)
sesto sento (beyond reality)

und am meisten enttäuscht wurde ich dieses Jahr von Bio Tonic am Boom.


und hobicht, ich weiss gar nicht was du dich über sowas aufregen kannst. merkst du etwa als zuhörer ob nun etwas live eingespielt wird? ist das Hörerlebnis anders für dich so? solange ein act nicht einfach seine Cd runterleiert find ich ist das nebensache .. wenns einer richtig macht - chapeau! sonst mag ich lieber eine mitreissende "show".
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

ich dänk mal dass me das ghört!!! de sound isch denn viil'z clean (es stimmt alles uf milisekundä) hingäge bim chnopfdräie isches nid immer gnau!
das isch ja underanderem en grund wiso me anes live-konzert gad, det tönts au nie wie uf de cd sondern wie live ebä!

damals, anere party vo üs simmer umegrännt um a dem "live-act" sin scheiss synthi z'organisiere und zum schluss isch weder es stromkabel no line in/out dra gsi! :diehuerepfeiffe: nennä de name nid.
und er hed dra umedrücht wiene grosse, doch de sound isch tutti ab sim laptop cho und zwar unveränderet!!!

isch doch s'reinscht chasperlitheater :evil:

me zahlt viil um eine vo sonstwo daane z'hole (flug, gage, spezialwünsch) und denn macht er sich nidmal d'müe richtig live z'spile, seinzig woner macht isch das dasser play drückt. und da gids seeeehr viil defo

wenn ich eine wot gse umehample denn lad ich mer en clip usem netz abe.wenn ich en live-act wott gse, will er ufem flyer sich so deklariert denn wotti au gse waser cha. :jawohlja:

trotzdem scheenä sunntig
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

hobicht hat geschrieben: damals, anere party vo üs simmer umegrännt um a dem "live-act" sin scheiss synthi z'organisiere und zum schluss isch weder es stromkabel no line in/out dra gsi! :diehuerepfeiffe: nennä de name nid.
und er hed dra umedrücht wiene grosse, doch de sound isch tutti ab sim laptop cho und zwar unveränderet!!!
hoi Yahel mhuahuahuauhau
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

Miguz hat geschrieben:
hobicht hat geschrieben: damals, anere party vo üs simmer umegrännt um a dem "live-act" sin scheiss synthi z'organisiere und zum schluss isch weder es stromkabel no line in/out dra gsi! :diehuerepfeiffe: nennä de name nid.
und er hed dra umedrücht wiene grosse, doch de sound isch tutti ab sim laptop cho und zwar unveränderet!!!
hoi Yahel mhuahuahuauhau

:lol: :lol: :lol: uaaaahhh.... nei isch nid de yahel gsi! weiss zwar nid ob de nid au sone pfeife wär :huere-isratrance-popfuzzi:

säb isch us schwede de miraculix gsi... oh..ez hanis doch no verrate :lol:
ade mansura-party im thal der wahl... hed mi meeega entüscht

z'nächscht mal baschtli userä kartonschachtlä underä packig smarties en synthi :badgrin: vo vore gseds ja eh keine!!!
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Sun tha Devil
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Mo 9. Okt 2006, 09:23
Wohnort: Swiizerländle
Kontaktdaten:

Beitrag von Sun tha Devil »

:lol: also mit so lüüt wo säge sie mached live sound han i a gad das weekend e luschtigi szene erläbt...naja eigentlich ischs truurig aber mer muess es eifach mit humor näh sus zermürbts eim
also situation wie folgt:
liveact xy ist am spielen und wie wild an seinem synthi schraubend, doch wenn man richtig hingeschaut hat ist der synthi wohl am strom aber weder mit pc noch mit mischpult verbunden^^....naja schlau oder frech wie man ist geht man zu dem liveact und fragt wieso er eigentlich an dem gerät so enthusiastisch herumhample obwohl es ja keinerlei effekt auf seine musik habe...
liveact keck zurück mit einem selbstgefälligen lächeln...."wieso, wasch denn dadrah so komisch.....naja weisch, das macht mer ebe hüt eso"....
leider müssen wir uns mit der situation, ich steh hinter den geräten und seh einfach nur gut aus und tu so als kann ich etwas abfinden, denn so wie es schon erwähnt wurde sind die allerwenigsten die momentan liveacts geben auch wirklich echte musiker die es verstehen mit der materie und theorie richtig umzugehen....
in dem sinne
geniesst die wenigen die es wenigstens noch versuchen und sich den arsch abmühen mind. 50 % livesound und feeling für euch zu erschaffen :P 8)
aber denkt auch daran, auch die bei denen es nicht scheint als täten sie etwas....humans want to get emased eaven if its realtime or not in the end both will be the same a show for few moments... :lol:
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

aso siit ich a goas bin, hanich glernt, dass en "liveact" eifach öper isch, wo die musig wo er bringt, selber gmacht hat. mit "live" hat das fü mich so guet wie nüüt ztue.

klar isches geil wenn sich öper müeh gid und siini musig live präsentiert. das chunnt sicher geil übere (nunja weisses halt au nöd so gnau, niemert macht ja würkli live?).

okkeee, wennmer würkli nu uf play druckt und absolut nüüt live macht, dann ischmer ja scho chli en komische wennemr dzue no so tuet als wür mer live was mache..... völlig alüüge mussme spublikum ja au nöd...

aber eineweg hat die person wo grad en "liveact" macht viel energie und ziit i die musig investiert, wo gad lauft. und demnah ischsme dann nümm so wichtig ob das jetz grad live isch oder nööd.

wenn öpper würkli live macht, bedüütet das halt au, dass er viel ziit, idere er suscht musig produziere chönnt, muss in liveact investiere. da müsstme sich entscheide, was me jetz lieber hat: ob meh geili musig produziert wird oder ob mer die vorhandeni musig voll in "echtziit" ghöre will.... imho isch beides guet. ich finds uf jede fall nöd shclimm, wenn en "liveact" nüt live macht. wenn scho dann müsstme swort "liveact" ändere oder swort "liveact" nu no dene gäh, wo würkli was live mached und de anderne igendwie halt "nödliveact" oder soo. aber susch weissme ja nümm wer jetz dj isch und musig vo igendwem ufleit und wer die musig woner ufleit selber gmacht hät.
oder au guet wasi letschtin gseh han, dass öper als liveact ageh gsi isch und in chlamer eifach "cd-set" gstande isch.
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

helau helau...

also für mich isch das scho en unterschied ob öpper nur det stad oder wirklich musig macht!
vor es paar jährli isches eigentlich normal gsi dass eine wirklich alles live gspielt hed. ich erinnere mich jenes mal a partys wo ganzi zwei fästbänk voll mid grät beleid gsi sind und en riiiese kabelsalat! die jungs hend denn jedi melodie und jedi bassline direkt gspielt und ufem nächste grät en loop drus gmacht. undsowiter undsowiter... denn isch das ganze über es mischpult ( meistens meh als nur 4kanäl) usegange.
isch vilicht au en grund das früener die meiste live-act's mindestens zweite underwäx gsi sind.
also für mich macht das scho en underschied...
wenn sich eine scho live-act nännt denn will ich au gseh waser live wirklich druf hed und nid nur das woner dihäi zämestiflet!
es söll ez niemer säge ich heig kei respäkt vor de live-acts, ich respektier das scho, solang sich eine so nännt und's au wirklich macht. und suscht söll er sich nid so nänne... vilicht ehner nur "act" oder "show-act" :lol:

wenn me anes konzert gad isches ja au grad im "hie und jetzt" gspielt und hed sini eckä und kannte! LIVE äbe!!! für ne cd isches scho okay wenn alles klinisch rein tönt, denn im studio hed me ja au sehr viil ziit.
da stell ich rein vo de erwartig die gliche asprüch.
s'isch hald scho so dass leider mittlerwile die meiste so genannte live-acts ihre sound nurno am compi konstruiered und nurno irgendwelchi tön und sounds ines raster höcked wo milisekunde gnau isch, sprich klinisch rein, abgseh devo blibt de spirit vom spiele uf de strecki. doch was sölls, me ärnted ja trotzdem applaus, wird bekannt und macht erscht no kohle
:-k
sid es die art z'produziere, wo a de breite masse zuegänglich isch gid, sind jensti nüi live-acts uftaucht, einigi sind nid schlächt doch d'mehrheit ghört ufe müll und nid ane party!
dazumal hed sich eine vilicht zweimal überleid öb er das grät chauft oder nid, zudem hed er die vorussetzig brucht dass er es musigghör hed!!!

ähnlichs phenomen isch au bide dj's uftaucht. mittlerwile gilted me im bereich goa scho als sälteheit wenn me no mid vinyl ufleid :schadefind:
ich han beobachted dass es sids cd-pitcher gid plötzlich sehr vil meh dj's hinderem dj-pult stönd. isch hald eifacher sich irgendwelchä sound im netz abezlade oder cd's vode kollege kopiere. wenns denn no starch komprimiert isch denn tönts zu allem ane auno flach und ghört bestefalls is wohnzimmer und nid ane party mid fettem pa!

also dann... lange rede kurzer sinn

LIVE isch äbe LIVE
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Antworten