Kein Gage für CH-DJ`s

Alles was Du über Psy-CH zu berichten weisst

Ist es ok, das CH-DJ`s auf Festivals kein Geld bekommen?

Ja, sie können froh sein das sie spielen dürfen
5
7%
Nein, auch ein Schweizer DJ ist ein Künstler
64
93%
Mir doch egal
0
Keine Stimmen
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 69

Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Kollegoli »

Aber wenn ich mich nach 5 Monaten DJ-Erfahrung als Psy DJ promote, dann möchte ich einem Partyorg nicht zumuten, einen vielleicht etwas unerfahreneren DJ in eine Maintime zu stecken wenn du verstehst was ich meine. Es geht mir nur um eines... zu spielen und freude zu bereiten.
es wär schön, würed das meh lüt so gseh.

ich finde, es herrscht extreme DJ-Kult ide goa-szene (i andere sicher au). jede hänkt da gross de DJ use und es isch sziel vo vielne, eifach möglichscht oft zspiele und da gross d'djkarriere zmache. nur wem sini karriere isch das? die vom DJ oder die vo de lüüt? isches e Egokarriere oder e karriere vo alne lüüt, wo am schluss zum gnuss vo viel geiler musig chömed?

ich find das ehrlichgseit chli fragwürdig. es isch schön, hinder em dj-pult zstah und de lüüt freud zmache. das findich au e gueti motivation zum uflege; zum geili musig bringe (vorzuugswiis söttigi, wo nöd jede ander au scho spielt) und e geili stimmig zmache ufem dancefloor. jetz isches aber so, dassich sgfühl han, dass sehr vieli DJ's meh selbstinszenierig betriebed, als dasses würklich fürd dlüüt ufleged und lueged, dass anre party e schöni stimmig ufchunt. uflege isch be vielne es extrems egoding, wo dafür da isch, zu bestätigung zglange und da gross de ludi usezhänke. ich meine es gseht halt extrem cool us det hinderem dj pult zstah und mit gneigtem chopf und ganz cool ussehende chopfhörer wo nur halb agleit sind a de redli umezsschruube. wieviel DJs sind dra interessiert, dass dlüüt würklich geili und abwechsligsriichi musig überchömed und wie viel DJs sind dra interessiert SELBER gross karriere und sich en name zmache?

ich findes krass, wie mer eifach gwüssi DJs a jedere party hät. ich finds krass, dass gwüssi DJ's jedes Wucheend spieled, und dazue au no de praktisch immer glichi sound. und ganz bsunders krass findich, wie sich gwüssi DJs dere szene grad regelrächt ufzwinged und sich a jedi party schnurred und dazue au no ihri soundziit überziehnd nur well sie SELBER s'sounde soo geil findet.

und jetz wänder au no geld defür?
ich bin au de meinig, dass wenn e organisation gwünn macht, dasser dann ruhig es stuck de DJs und liveacts abgäh chan, well die ja en teil dezue biitreit händ. e leistig vome DJ oder liveact isch minre meinig nah jedoch nöd zvergliiche mit dere vomne verastalter. ich mein en verastalter macht richtigi arbeit, wo astrenged, schweisstriibend, RISKANT, und teils sicher verdammt scheisse isch. en DJ leit us spass uf. es isch sis hobby und er macht das gern. wenn nöd, dann ischer en schlechte DJ. sgliiche be liveacts. au für mich isch musig mache mini grösst liideschaft und ich investiere jede tag durschnittlich öpe 2.5 stund... aber das arbeit znenne? ich weiss ja nöd... wenn en organisator emne artist will was gäh, dann findich das schön und grad wenns sich um grossi umsätz handelt au abracht/notwendig. aber ich find als DJ mussmer jetz echt nöd gross die arm sau usehänke, well schliesslich machtmers ja gern und es isch en riise spass. und susch söllmers bitte würklich bliibe lah und de zuehörer de demotiviertheit erspare. uflege isch so wie a party als partygast zgah, eifach no besser. das bezeichnich nöd als arbeit.


en wiitere punkt isch dann dfrag inwiefern mer DJs als künstler bezeichne chan. minre meinig nah sind ca. 90% vo allne schwiizer DJs uswechselbar. was natürli au daher chunnt, dass jede will abgehendi lüüt ha und mer das uf sicher mit dere musig schafft, wies en andere dj au scho gschafft hat. ich bezeichne die meiste DJs ganz klar nöd als künstler, sondern eifach als lüüt wo gern musig ufleged, so wie anderi villicht gern ski fahred oder spaziered. ich finde das au guet so, en guete DJ muss minre meinig nah au kein künstler sii.
es gid scho DJs wo so e art künstler sind. oder zumindest sehr fiinfühlig und kunstvoll ufleged. so dasses e würklichi stimmig durs ganze set dure erzüüged und dlüüt uf e reis mitnähmed, so wie das eifach nöd so eifach isch.

naja, ich finds eifach chli schad, dass so viel dj voll brachial mit ihrer musig chömed und die de lüüt umd ohre chlöpfed und wänd a möglichscht vielne partys spiele. ich würi nie jedes WE welle spiele, ich wür dann afange bookings ablehne, well ich nöd wet, dass dlüüt immer die gliich musig ghöred. ich will, dass wenn ich uflege, es sowohl für mich als au für die andere öpis speziells isch und nöd, dass sis nur wells sies scho hundert mal händ müsse ghöre, davo agwidert sind. wenns us anderne gründ agwidert sind, isch mir das egal, aber nöd wenns deswege isch, well sie mich die ganz ziit münd lose, wenns a party wend.
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Flying_Fish »

Hi oli..;)

chunt natürli immer druf a, was mer under gage verstoht, ich bin natürli immer froh, wenns was ad spese git, wil sounde würdi e, wills mehr eifach spass macht..;) aber wege mir chömed ja au ned grad 1000 lüüt ad party..hö hö..

aber es esch halt scho so, dass bekannteri dj's (CH oder uslands) halt me lüüt aziend und der org somit au meh inimmt. drumm chani irgendwie scho verstoh, wenn denn so eine seid, i wott 400 stutz für's sounde, was ja au ned alli wält esch.. wenn de itritt 25 - 30 stutz isch..
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Melliandra »

Flying_Fish dFrag wär denn aber au, werum bringed die "berüemte" DJs meh Lüüd? Will DJs wirklich gaile Sound mached,
oder will dLüüd Fan sind und de DJ wänd gseh/ghöre unabhängig devo wie sini Musig jetzt gad isch?

Das wo de Oli da a spricht, isch für mich en Grundsatzfrag. Wemer wirklich wett genau sie, denn müesst en DJ cho spiele
cho und bi dem wo dLüüd am meischde abgönd, oder womer eifacht gsehd, wow de isch ufs Publikum i gange und hed voll
alles gmacht für dPartystimmig, de sett was übercho und nid will er jetzt Infected oder Skasi heisst, sell er 1000.- übercho.

De DJ isch da ums Publikum z'underhalte und nid sPublikum isch da um de DJ a z'himmle. Klar die meischte Partygänger mached
das, so wie alli wo anes Konsert gönd. Aber ich bin da am Oli sinere Meinig das gad DJing en düüfere Sinn chan ha als eifacht
anestah und Musig mache, so wie au, dass wemer jedes WE Musig macht, ganz sicher nümme die Freud und de Elan für Neues
chan da sie, wie wens öbis speziells bliebt.

Just my 2 cents und ich bin eini vom Publikum und nid am Platte/CDs treie. ;o)
*poink*
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von halucinognom »

Ajanix hat geschrieben:Hierzu mal folgendes: Ich habe diese Aussage bei der Promotion für mich als DJ gebraucht. Für mich hat dies jedoch überhaupt nichts damit zu tun, dass ich KEIN geld ausgebe für meine Musik und mein Equipment. Aber wenn ich mich nach 5 Monaten DJ-Erfahrung als Psy DJ promote, dann möchte ich einem Partyorg nicht zumuten, einen vielleicht etwas unerfahreneren DJ in eine Maintime zu stecken wenn du verstehst was ich meine. Es geht mir nur um eines... zu spielen und freude zu bereiten. Und ich denke jeder DJ der anbietet gratis zu spielen, teilt die gleiche Meinung. Ich (und etvl. andere) verlange (noch) keine gage, weil ich nur schon froh bin, überhaupt spielen zu DÜRFEN!! und wenns auch nur eine rand zeit, opening oder outro ist... egal, hauptsache spielen und meiner leidenschaft nachgehen, den Menschen mit der Musik eine Freude zu bereiten.
WORD ! =D>

dänke do ganz ähnlech!

greez
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Psychobella »

Ich glaube durchaus, dass ein berühmter Dj mehr Leute bringt, weil er geilen Sound macht und weil als Folge daraus die Fans kommen, die ihn hören wollen.
Schade allerdings, wenn ihm, böse gesagt, sein Erfolg in den Kopf steigt und er sich auf seinen Lorbeeren ausruht.
Früher oder später spüren auch seine Fans, dass Routine die Freude und Leidenschaft abgelöst hat, und bleiben weg.
Das wäre definitiv der Zeitpunkt, seine Gage neu festzulegen, weil er schlichtweg überzahlt ist...trotz seines Namens.

Ein Phänomen, das ich immer wieder beobachte, ist, dass ausländische Dj's/Bands beim Publikum gefragter sind als einheimische.
Das dürfte wohl auch umgekehrt für Schweizer im Ausland zutreffen (?).
(Dass hier die Deckung der (Reise-)Spesen höher ist, und dadurch u.U. der Eintrittspreis, ist die logische Folge.)
Da müssen wir uns als Publikum vielleicht auch mal fragen, ob's diese Dj's braucht, oder ob wir in der Schweiz nicht auch genügend hätten, die mit Freude auflegen (und dadurch evtl. sogar berühmt würden :wink: )

Grundsätzlich finde ich, dass die Entscheidung, ob Gage und wieviel, nicht nach Staatsangehörigkeit eines Dj's, sondern nach seinem Können gefällt werden sollte!
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Flying_Fish »

Flying_Fish hat geschrieben:
Melliandra hat geschrieben:Flying_Fish dFrag wär denn aber au, werum bringed die "berüemte" DJs meh Lüüd? Will DJs wirklich gaile Sound mached,
oder will dLüüd Fan sind und de DJ wänd gseh/ghöre unabhängig devo wie sini Musig jetzt gad isch?

Das wo de Oli da a spricht, isch für mich en Grundsatzfrag. Wemer wirklich wett genau sie, denn müesst en DJ cho spiele
cho und bi dem wo dLüüd am meischde abgönd, oder womer eifacht gsehd, wow de isch ufs Publikum i gange und hed voll
alles gmacht für dPartystimmig, de sett was übercho und nid will er jetzt Infected oder Skasi heisst, sell er 1000.- übercho.

De DJ isch da ums Publikum z'underhalte und nid sPublikum isch da um de DJ a z'himmle. Klar die meischte Partygänger mached
das, so wie alli wo anes Konsert gönd. Aber ich bin da am Oli sinere Meinig das gad DJing en düüfere Sinn chan ha als eifacht
anestah und Musig mache, so wie au, dass wemer jedes WE Musig macht, ganz sicher nümme die Freud und de Elan für Neues
chan da sie, wie wens öbis speziells bliebt.

Just my 2 cents und ich bin eini vom Publikum und nid am Platte/CDs treie. ;o)
ja i würd säge, dass me luut chöme, wells wüssed, dass inne de sound gfallt wo de oder die "berühmte" dj's spiele, und be öpperem wot halt ned kennsch, wo aber vellecht sogar bessere sound macht und au guet mixed, weisch ned was für sound das lauft.. i meine wennd anes lenny kravitz konzert gosch, weisch was die erwarted, aber de tomi müller us hintklopfige, cha vellecht au guet gitarre spielle nur wür fasch niemmer a sis konzert go..wobi ohni nüüt wird au niemmert bekannt, guet es brucht halt au kontäkt..

und auch ich bruch kei geld für's sounde, well es esch mis hobby.. wenn öpper aber öppis wot geh, sägi au ned nei..;)

@psychobella, d' accord, finde au, dass mer ned immer muess acts us de ganze welt iflüge, will meistens haltes ned unbedingt da was verspreche und chönsch grad so guet en cd lo laufe.... aber au ned immer! usserdem gits würkli velli ch acts und dj's wos mächtig geil druf hend! me sötti denne halt au mal öfters en bühni biete um sich z zeige...
Zuletzt geändert von Flying_Fish am Mi 20. Feb 2008, 18:42, insgesamt 3-mal geändert.
Benutzeravatar
Bahia
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Do 17. Aug 2006, 17:09
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Bahia »

Muess sage sehr es interessants Thema, Kollegoli wie meistens wieder mit emene idrückliche Bitrag wo ich au zum Teil Recht muess gä und das au so empfinde.
Denn aber au im Sensual sin Bitrag, wo au sini Wohrheite het, also ich verfolge das Thema sehr gespannt.

@Kollegoli, jo hesch jo recht chamer das als Arbeit bezeichne, das ich en gueti Frog

Also zumbispil : Ich han für d Seelefunkle mis Set genau vorbereitet und do het alles passt, und ich han min Lohn gha well s eifach abgange isch, Geld han ich defür aber kei becho...und ich muess der au ehrlich sage das isch mir au net wichtig gsy, ha mi det rundum wohl gfühlt, und irgendwie säg ich denn d Arbeit im Vorfäld het sich do glont.

So denn diskutiered mol schön witer.....ich bin gespannt.
Bild


Bild


NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Titali »

we need suPerstars, but the real STaRs are on the danceflOOr O:)
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von juerg »

Es hätt vor jahre glaub schomal e diskussion geh wo sich d meinige vo de djs teilt händ..
Di einte händ gmeint, das weme ane party gaat und me weiss wer ufleit müesme sich denn halt au vo dem sim set beschalle laa...
Di andere händ gmeint, das me scho chli sött ufs publikum iigaa...

Persönlich bin ich eher am Oli sinere meinig :P das en dj sini liideschaft uslebt, genau wie mir tanzende au :P und somit wärs schön wenn d djs ires set de atmosphäre vom dancefloor würed aapasse...ich finde es sött ja au en energetische ustusch stattfinde will dä "nährt" ja au beidi siite.
Drumm find ich chame sis set nu bedingt dihei vor de party vorbereite.

Leider werded us minere sicht ide letschte ziit nu wenig partys irem name gerecht :-k
Oftmals isch scho kei partyspirit me im organisations konzept vorhande..sprich,sie wännd sich profiliere und ziend somit au egotrip lastigi djs a wo eifach ei cd nach der andere abspieled ohni jeglichi emotion mit em publikum zteile...
i söttige fäll sotted mir wo ev. trotzdem stimmig i euis chönnd ufcholaa und uf em floor verbreited d gage überchoo..
Mir hännd ja oft au en lange afahrtsweg und investiered ev. au viel ziit und geld um emotional-geistig und physisch fitt z sii zum chöne e geili stimmig uf de tanzflächi zverbreite O:)

Ohni organisatore und djs kei party...aber ohni guet glunti bsuecher kei gueti partystimmig.

Wenn die guet stimmig, im vordergrund bi allne staht, luegt meistens für alli öppis use...
sigs jetzt finanziell oder eifach en volltankte "Happynesstank" :P was i mine auge nöd käuflich und somit au unbezahlbar viel wert isch!

Min Respekt hätt jede liideschaftlich organisator,dekoartist,dj,barkeeper,security,parkplatziwiser,fötzler wie aber au jede liideschaftlichpartybsuecher und stimmigsmacher :P

Ich wird wiiterhin geld und ziit für mis ganzheitlich wohlbefinde investiere, en lange afahrtsweg uf mich neh um uf de dancefloors zversueche gueti partystimmig zverbreite...
ohni gage und frei bier, just for fun O:)
Wirde wiiterhin gern itritt zahle für all die wo zig stunde liideschaftlich und gagelos für d party investiered..öb denn die s geld lieber am dj als am dekoartist oder fötzler gänd...
Up to them...

Peace Love and good Partyvibes are for free
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Benutzeravatar
deva.indra
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 249
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 09:37
Wohnort: Tösstal
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von deva.indra »

Was isch eigentlich en "guete" DJ?

Eine wo sis Set vorbereitet oder eine wo anegaht und dänn (nach lust und lune) sin Sound ussuecht?


Han also au s gfühl das es im momänt en überfluss a DJ's git, so wie au jedes Wuchenänd fascht immer die gliche spiled. So machts für mich kei Spass meh ane Party z gah.

Ich persönlich lege lieber 2-4 mal im Jahr uf und han dänn extrem Freud und Spass dra....
So chani mis Hobby (sit bald 10 Jahr) richtig gnüsse und usläbe.
Benutzeravatar
<Tarabas>
dj
dj
Beiträge: 35
Registriert: Mo 29. Okt 2007, 11:39
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von <Tarabas> »

Deva.indra schrieb:
Was isch eigentlich en "guete" DJ?

Eine wo sis Set vorbereitet oder eine wo anegaht und dänn (nach lust und lune) sin Sound ussuecht?
Meiner Meinung nach ist ein guter Dj, welcher sich KEIN Set vorbereitet, sonder frischfrom hinters Pult stellt, und auf das Bedürfniss der Leute eingeht. Schliesslich macht der DJ keine Musik für sich, sondern für das Eintrittzahlende Publikum.

Ein schweizer DJ sollte Gage bekommen, den er leistet die gleiche Arbeit wie ein Dj aus dem Ausland.
Bild


For Booking:
dj_tarabas@gmx.ch ( djset Full on )
traumraum@gmx.ch ( Progressive live Act)



http://www.myspace.com/tntpsy
----------------------------------------
http://www.myspace.com/tarabasdj
----------------------------------------
http://www.myspace.com/traumraums
Lockvogel
dj
dj
Beiträge: 517
Registriert: Do 20. Sep 2007, 10:19
Wohnort: Biel

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Lockvogel »

Diä Diskusion hät sich sehr intressant entwicklät. Aber dänkäd drah, äs goht vorallem um diä grossö festivals wiä
ebä SEF. Ich bin dä meinig, wämmer amänä Live-Act vo weiss ich wo 10`000.- chan geh, söll au dä schwiizer DJ was becho. Vonnärä Freakigä Waldparty redi nöd, sondern vo sä Festivals wod OG 70`000.- ikassiert und dä DJ`s nüt wöt geh...
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)


http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Candyflip

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Candyflip »

Es war einmal 1994 irgendwo im Solothurner Wald eine Goa-Party. Lineup mit 5 DJs. Eintritt 10 Stutz. Nach Bezahlen erhalte ich staunend 5 Pokermünzen im Wert von je 1 Stutz zurück. "Die sind für die DJ's" war die Antwort auf meine Frage. Und tatsächlich, rechts vom DJ-Pult waren 5 Pflöcke eingeschlagen, jeder mit einem Kässeli dran und nach einem der DJ's benannt. Die Pokermünzen waren nicht einlösbar gegen Getränke an der Kasse, sondern wirklich nur gut, in eins oder mehrerer dieser Kässeli eingeworfen zu werden.... Am Schluss waren's gut 500 Eintritte. Bei je 5 Stutz gab's pro DJ im Schnitt 500 Stutz. Wer wieviel, keine Ahnung, aber ich denke der Beste am meisten oder?

Hach waren das noch Zeiten :)))

PS: Ich finde auch, dass bei Parties mit Eintritt auch die DJ entlöhnt werden sollten. Irgendwie.
Benutzeravatar
David Fraka
label
label
Beiträge: 388
Registriert: Mo 31. Jan 2005, 12:03
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von David Fraka »

ich will mich nicht zu gross in diese diskussion einmischen...

man muss das mal so betrachten: klar sollte ein ch-dj für seinen auftritt gage bekommen gemessen an seinem wert und können; im fall von summersend festival u.a. bietet man den dj eine plattform um sich zu präsentieren und neue kontakte zu knüpfen und die möglichkeiten die sich nachher für ihn/sie eröffnen ist weitaus mehr attraktiver als die eigentliche gage. wenn man als dj geld machen will dann sollte man house oder hiphop spielen (oder sogar progressive)... mit psytrance music wird man nicht reich... sorry!! :)

geld ist wichtig aber es ist nicht alles ... die leidenschaft wird besser belohnt 8)

ich danke dem summersend team für ihr engagement und werde das festival vollstens unterstützen.
Zuletzt geändert von David Fraka am Do 21. Feb 2008, 14:12, insgesamt 1-mal geändert.
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Kein Gage für CH-DJ`s

Beitrag von Melliandra »

Candyflip hat geschrieben:Es war einmal 1994 irgendwo im Solothurner Wald eine Goa-Party. Lineup mit 5 DJs. Eintritt 10 Stutz. Nach Bezahlen erhalte ich staunend 5 Pokermünzen im Wert von je 1 Stutz zurück. "Die sind für die DJ's" war die Antwort auf meine Frage. Und tatsächlich, rechts vom DJ-Pult waren 5 Pflöcke eingeschlagen, jeder mit einem Kässeli dran und nach einem der DJ's benannt. Die Pokermünzen waren nicht einlösbar gegen Getränke an der Kasse, sondern wirklich nur gut, in eins oder mehrerer dieser Kässeli eingeworfen zu werden.... Am Schluss waren's gut 500 Eintritte. Bei je 5 Stutz gab's pro DJ im Schnitt 500 Stutz. Wer wieviel, keine Ahnung, aber ich denke der Beste am meisten oder?
Das isch ja mal en gaili Idee. =o)
*poink*
Gesperrt