Mit eusem JollyJumper sin mr au öfters unterwägs, es isch eifach sooooooo praktisch es büssli binere party derbi z ha mit eme grosse bett zum chille wen wieder mol krieg uf em floor isch
"Don't ask yourself what the world needs. Ask yourself what makes you come alive, and do that, because what the world needs is people who have come alive! "
meli hat geschrieben:ich habe keinen- hätte aber soooooooooooo gerne einen!! das ist für mich ein kultfahrzeug! dieser traum wird für mich wohl unerfüllt bleiben...
Ach was. =o) Das han ich au immer dänkt und jetzt döff ich dHelfti vo dem schöne Bluestart wot obe gsehsch, mies eige nänne.
Nur nid ufgäh, wer weiss, viellicht laufsch mal dranane.
Ja Bus hani mir au lang überleiht, han mir aber schlussendlich en Chrysler Voyager kauft mit öpe glichvielplatz wie en T3, aber viel günstiger und dä Motor hät eifach chli meh Power, und soundalag isch scho ab werk 1A . Und na en vorteil Bulle winked dich meistens dure, wills so nach familie van usgseht .
ja das dumme altbekannte Proplem mit der Polizei und den Vorurteilen eines solchen Wagens...
ahh schau an ein alter HippiBus, ... da ist bestimmt ein Kiffer hinterm Steuer...
und falls die Polizei weiss dass in der Nähe einen Anlass wie ne Goa-Party oder ein Festival ist dann winken sie solche Busse sooo oder sooo raus!..
naja..
das is übrigens meiner:
(sind ältere Bilder... hab nun dunklen Parkett drin... und eine 2500 W SoundAnlage... yeha.. Bumbumbum..)
"Don't ask yourself what the world needs. Ask yourself what makes you come alive, and do that, because what the world needs is people who have come alive! "
Fingolfin hat geschrieben:ja das dumme altbekannte Proplem mit der Polizei und den Vorurteilen eines solchen Wagens...
ahh schau an ein alter HippiBus, ... da ist bestimmt ein Kiffer hinterm Steuer...
und falls die Polizei weiss dass in der Nähe einen Anlass wie ne Goa-Party oder ein Festival ist dann winken sie solche Busse sooo oder sooo raus!..
Me het aber au nu es paar Bonus mit eme vw bus:
A Partys löns di meistens bis zum platz, wo anderi ihri auto wiiit e wäg müen stelle
Wen de uf e Hauptstroos wilsch ibiege lön di d Autofahrer eher ihne als mit eme normale mobil (jöööö Faktor)