rueckblick 2008 und welche partys ihr am besten fandet

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Amanita
Platin Member
Platin Member

Re: rueckblick 2008 und welche partys ihr am besten fandet

Beitrag von Amanita »

Ganz zoberscht bi mir Psycho Tunes in Immesee. Die isch eifach sooo schön gsii und so friedlich am See und bi eusem Fürli. Und irgendwelchi Spaziergänger händ sich gfroget, was das für äs Lager isch (ich wärte das als positivs Zeiche).

Nachher chömed alli Nada Brahma Partys, die sind eh immer guet. Vor allem gfallä het mer die "Chlini Outdoor" wo irgendwenn unter dä Wuchä gsii isch (immer die katholische Fiirtig), so schön a dä Cherzli nolaufe (wo mer zerscht fascht nöd gfundä händ) und dänn a irgenemnä Bach/Fluss oder so (säb mol bin ich go badä). Easy Lüt, nur d Polizei isch chli früh cho..
Und die ander, die wo d Saphira scho erwähnt het, die isch au super gsii (au wenn mit bitterem Nogschmack).

Und Circle of Sonic, bi üsem nättä Füürli, im grüänä Wald und mit ganz viel liebä Lüt.

Und zum Schluss, die für mich letschti under dä beschtä (i weiss isch scho länger här), aber i han sit denn oft a sie dänkt, d Petra's Birthday Tunes bim Rigi. Scho uf dä Hiifahrt han i äs paar mega liebi Lüüt känne glernt und wärend und uf em Heiwäg no viel meh und au üsen Spaziergang zrugg isch luschtig gsii..

S Bescht wo d Organisatore für ä Party chönd mache, isch die richtige Lüüt alockä /happy . Was nöd immer so eifach isch..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

huiuiui das esch weder es johr gseh so velli poartys met erläbt ond einigi sälber met verastaltet ond gholfe osw hm was meinsch mr.vogel wie velli hemmer das johr gschafft weis es voll nömme so mängisch klei ts tüf is glas gluegt oder anderi substanse intus gha aber so + / - sinds so ongefär 40 - 50 poartys gse.

hm mini heileits das johr mega schwär somuna akusdisch super
den het mehr wie jedes johr au super gfalle t psychedelic carneval notürli dance ritual vo eus nada-Brahma/ Traumtanzproduktion
usw usw het sehr velli gha das johr wo mehr super gfalle hend aber das esch jo bekantlich gschmachsache well jede öbis anders erläbt a dene vellne schöne aber au ned schöne partys

aber glaube eini vo de schönste partys das johr esch för mech gse die letst satel party met eme sehr spetzielle flohr wohni set lengerem nömme an partys erläbt han ts acid flor das het mehr mega gfalle gha amu music technisch esches voll uf minere welle lengi gse

so nömme vell zom schribe glaube mini fotis woni vo de jenste partys gmacht han sprechet vo sälber

etz wönschi no allne en schöni zit im letste kapetel vo dem johr

euches Napf-Zwärgli
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Rägebogefieber II ...wo d Saphira und ich de Drogepass kreiert und de Goa-Tanzkurs is Läbe grüeft händ und suscht chli pinlich tue händ

MoonZoom...isch es traumhafts Wäldli gsi

Eggweidli...es wunderschöns Plätzli....wo am Endi öpper mis Auto versteckt hätt (dochdoch) und ich sinnlos d Strass uf- und abgrennt bi...mit diverse Mysticals im Schlepptau

Stone Dance II...wills so herrlich wüeschts Wätter gsi isch

Land of Narnia...woni s erscht Mal a mim Verstand zwiflet ha, will ich bi Minustemperature dusse umeghüpft bi...mit gnüegend Absinth isch au die Hürde gschafft gsi

Generell 30
(Piraña's Geburtstag)...wo er sin ganze Charme ufgwendet hätt, damit mer doch no bis zum Endi händ dörfe fiire

...es hätt ganz vill beschti Parties geh, wo mir in lieber Erinnerig bliebed :wink:
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Sehr schwär z säge...S Somuna isch natürlech dr Hammer gsi, aber au s Summer Never Ends isch absolut fantastisch gsi, genauso d Multicolor Pointer. Und um no e chli e chlinneri z nenne: D Oldschool Party in Littau, wunderschöni Party gsi, vorauem wüu die ganzi Nacht Oldschool gloffe isch. /bigs
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

Reisefieber!!

joker-party i de chiisgrueb... crazyeye

roooona

boom

somuna
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

MoonzooM - wer auf dieser Party von Anfang an war, als man am Lagerfeuer Gitarre gespielt hat, und bis zum Ende geblieben ist, als man so manch einen mit einem Espresso auf den Nachhauseweg geschickt hat, wird erkennen müssen, dass an diese Party kaum etwas im Jahr 2008 ran kommt. Insbesondere das Programm bis einschließlich Antares war eine psychedelische Odysee der Superlative und das noch in so einem mystisch anmutendem Wald ....

Sommertanz - ein besonderes progressiv-psychedelisches Erlebnis. Außergewöhnliche Location (eine Art outdoor Kulti), super Leute (bis auf die 3 Clubber, die da waren, denn die waren doof :D), nettes Vierpunkt Soundsystem, und ein Line-Up, dem man eigentlich nur in Träumen begegnet.
psy-co
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psy-co »

Die beschd Party isch i de Galvanik Zug gsi!
/yo
03.05.2008 The last Dance!
Mit:
Penta :-({|=
Vibracoustic :-({|=
Crazy Goblin :-({|=
Das isch Fetti Party gsi de ober hammer /yo /bigs

/bigs /yo

Und natürlich Tripy Forest 3 das isch en hammer Party super Deko super Party Lüt was wed mehr meh!
Hoff das gli wider en Tripy Forest gid /yo
Gruss monkey de 8)
Zuletzt geändert von psy-co am Do 18. Dez 2008, 19:48, insgesamt 1-mal geändert.
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

objektiv:

circle of sonic, wunderschönes wetter, schöne leute und schöne stimmung...;)
summer end, wegen den leuten mit denen ich das festival verbringen durfte
party in schafisheim, weils so märchenhaft war obwohl nur ca. 40 leute dort waren
boom... no comment..:)

subjektiv:

stone dance; wir haben dem regen getrotzt...;)

"nachtrag" Goaflösser closing....٩(•̮̮̃•̃)۶.

und wahrscheinlich noch einige parties mehr.
Zuletzt geändert von Flying_Fish am Fr 19. Dez 2008, 20:40, insgesamt 2-mal geändert.
HansSatt0815

Beitrag von HansSatt0815 »

hmmm...gar nöd sooo eifach :-k ....summer (neeeeever!!) ends (vode "grosse"..)...d höhläzauber (vode "chline")....uuuuund...s dance ritual... (ööhm...hey wasserelfli ich säg nur: itritt... :-" und, JA mir händ zahlt!!nöd das das falsh verstande wird...).../bigs...
GLICH WAS DU SEISH ODR DÄNKSH...SOLANG DU SEISH WAS DU DÄNKSH...
greenhope
Silver Member
Silver Member

Beitrag von greenhope »

/happy SOMUNA /happy
und zwar mit abstand...
und den wär da na äs geburi fäschtli gsi in stei muur...
WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
Rusty
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rusty »

glasklar wie die anlage : SOMUNA danke raffi, linda, manu, andrea, bidu, jan, und alle deren namen mir im moment nicht in den sinn kommen. DAS, war richtig geil....
Und nicht zu vergessen: PURPURMAGENTA Das steckte sowas von viel energie und teamspirit drinn.Alles hat gepasst.. Bravo!!!

Ich habe in den 15 jahren die ich jetzt als veranstaltungstechniker arbeite viel gesehen. Doch was die obenerwähnten veranstalter da geleistet haben, habe ich selten erlebt. DAS, ist leidenschaft. Es war mir eine ehre mit euch zu arbeiten.

Ich freue mich jetzt schon auf den nächsten sommer. Das kling & freitag sequenza linearray wartet immer noch auf seine goa premiere n-smile_2706.gif n-smile_2706.gif .
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

sOzora =o)

Schwiezer-Partys... hm... hed mi irgendwie keine überzügt. :-#

Pointer bini leider nid gsie.
*poink*
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

für mih waren das klar
scheltenpass, eggweidli, rona, stone dance, psycedelic carnival, sommertanz, kultikult!!!

Rusty hat geschrieben:glasklar wie die anlage : SOMUNA danke raffi, linda, manu, andrea, bidu, jan, und alle deren namen mir im moment nicht in den sinn kommen. DAS, war richtig geil....
Und nicht zu vergessen: PURPURMAGENTA Das steckte sowas von viel energie und teamspirit drinn.Alles hat gepasst.. Bravo!!!

Ich habe in den 15 jahren die ich jetzt als veranstaltungstechniker arbeite viel gesehen. Doch was die obenerwähnten veranstalter da geleistet haben, habe ich selten erlebt. DAS, ist leidenschaft. Es war mir eine ehre mit euch zu arbeiten.
Schön, dass unsere Bemühungen einen solchen Eindruck hinterliessen! SomaTribe sagt dankeschön!! Es war uns auch eine Ehre mit solchen Profis und Qualität zusammenzuarbeiten!

gruess und bis bald!
the middel of a paradox is my favorite place
Candyflip

Beitrag von Candyflip »

von der Party her ganz klar das Somuna-Festival

von den Leuten her auch die Circle of Sonic sowie die Stonedance II.

Gruss
Candy
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

d ozora in ungarn! vode people her, ( live acts und soundalag müemer gar ned rede, isch ja wohl 1. klasse ) vode stemmig alles und s wätter in ungarn esch eh zo 95 % super, d landschaft haut au ine.. bin 100% nüechtern gsih, hami aber wie alice in wonderland gfüühlt :)

aber esch eh ned zvergliche! findes ozora sogar um einiges besser als d boom in portugal!

und denn wär no d alien project in ungarn.. die hani au guet gfunde, traumhafti landschaft, super soundalag
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Antworten