Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Zaubermanu »

Anomalie hat geschrieben:ächt zum dä suisa en streich z spillä? ;)

:lol: :lol: :lol:
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
makau
Silver Member
Silver Member

Beitrag von makau »

hmm .. vilicht um es gejammer im vorfeld z'verhindere?
simmer doch ehrlich: me chan agäh wasme will, es isch für es paar pappenheimer eh immer zvil.
nöd?
Anomalie
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Anomalie »

wie wärs wenn mer anstatt de priis würd e info-adresse/nummer/etc. druf tue wo mer sich chan erkundige (ebe z.b. wegem priis). wer chli erfahrig het mit parties sötti öppe wüsse wie tüür e party wird si und meischtens sinds (je nach grössi und lineup) glichtüür. so chanmer sich au chli druf vorbereite. interessant wäred eher d barpriisä. isches bier 2.- oder 8.- (rechnet sich no uf die ganz nacht).

OT:
das thema bezüglich agmessni priise giz uf MF scho öpä tuusig mal.
komischerwiis giz aber denn immer au gratis-parties wo mindeschtens so guet sind wie choschtepflichtendi parties und meischtens besser sogar. /grim
Bild
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

Anomalie hat geschrieben:ächt zum dä suisa en streich z spillä? ;)
das iosch jo au mal en überlegig... :-k demfall chunts nid nur ufd duur vo de party drufah sondern au uf de iitrittspriis, wie höchi gebüüre mer denn de suisa "müessti" geh? 8)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

makau hat geschrieben:hmm .. vilicht um es gejammer im vorfeld z'verhindere?
simmer doch ehrlich: me chan agäh wasme will, es isch für es paar pappenheimer eh immer zvil.
nöd?

true words :)

zu der aussage von anomalie (nicht persönlich nehmen bitte!)...wer heute noch versucht
die SUISA zu umgehen...ist schlicht und einfach dumm.
mit einem pauschalbetrag ist man gut bedient und man kommt um eine saftige busse!!
caemix
dj
dj

Beitrag von caemix »

sicher isch äs für nöd so gäldhabendi lüüt intressant und wichtig
dass mär dä iitritts priis weiss

aber ebe wie scho erwähnt..äs git doch au dänn immer no diä
wo das alles ztüür findet etc..
teils bruchsch halt doch chli höcheri prise.mä wotsch ja au usecho
und hützutags wo's so vill partys git, teils sich au s'publikum immer meh uuf
mä weiss würklich nie wievill lüt chömäd ..isch halt scho meh risiko

ich dänke dass isch au chli fürd absicherig..
dass wenigstens acts und location chasch zahle mit äre mindere aazahl gäst wo chömäd

SO MACHT MANS:

mä nimmt halt eifach mal gnueg gäld mit und git weniger für droge uus.. /bigs
suscht suufsch dänn nämlich no meh.hehe
und das choschtet au vill gäld
:D

so, ich chabe fertisch....
NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
namtok
Gold Member
Gold Member

Beitrag von namtok »

also i finde eigentlich dass es ke grossi sach isch de priis scho mal ineschribe und uncool ischs ou nid und tuet ou niemerem weh ;) hei mir si alli mal schüeler oder lehrling xi und hei ke chole gha...(ok nid alli ig scho) /color /color /color
We love the Sun and the Moon

sylvester@ohmclub biel

604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

also ich bi jo eine wo des öfteren frooget was de iitritt choschtet, meischtens isch en atwort cho, aber ebe au nid immer... und denn hani sgfühl bringts em veranstalter au nid vel, well wener mit de antwort nid uuseruckt machts das ganze jo sehr verdächtig! drum schriibeds doch eifach grad ine, wel me setti jo zum iitrittspriis chöne stoh... oder macheds grad eso wie a dere party vo hotzenplotz:

http://viewmorepics.myspace.com/index.c ... D=13281814
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
SalüDeFish

Beitrag von SalüDeFish »

jo was heisst scho gnueg geld?

anere party gib ich höchschtens 200.- us.. und de isch vo itrett öber garderobe öber konsum vo getränk zigis etc. plus haisweg alles ihhgrechnet..

wievell gänd ihr de öbbe us? wenn mer froge derf... XD

also bi mir isch max. 200.-/ usserkt. party...
esch das wenig oder eher viel? (klar isch je noch rümlichkeit und kanton und line-up verschiede aber das isch so de durchschnitt...)
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist.
wenn du redest - sind sich ale sicher.
caemix
dj
dj

Beitrag von caemix »

muess sich jetzt dä
wo ä party verastaltet
und vill gäld und ziit
investiert
immer rächtfertige??

aso ich het ehrlich kei luscht uf diä doofe sprüch
wo dänn diä ganz ziit muesch alose

idä meischte fäll wänns grösseri partys sind
oder kulti oder UG zb. meischtens um die 30-40 sfr.
a das muemer sich halt langsam wohl oder übel gwöhne wänn s'line up international wird...
NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
Anomalie
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Anomalie »

Mirowsky hat geschrieben: zu der aussage von anomalie (nicht persönlich nehmen bitte!)...wer heute noch versucht
die SUISA zu umgehen...ist schlicht und einfach dumm.
mit einem pauschalbetrag ist man gut bedient und man kommt um eine saftige busse!!
ja eben, meine aussage sollte mit einem augenzwinker verstanden werden ;)
caemix hat geschrieben:muess sich jetzt dä
wo ä party verastaltet
und vill gäld und ziit
investiert
immer rächtfertige??

aso ich het ehrlich kei luscht uf diä doofe sprüch
wo dänn diä ganz ziit muesch alose

idä meischte fäll wänns grösseri partys sind
oder kulti oder UG zb. meischtens um die 30-40 sfr.
a das muemer sich halt langsam wohl oder übel gwöhne wänn s'line up international wird...
:lol:
ein bisschen überspitzt (oder auch nicht) geschrieben und vieleicht löst es auch eine diskussion aus, die nicht sinn dieses threads ist. soll wirklich niemanden persönlich betreffen (im namen des lichtes hoffe ich das aber schon irgendwie...ist das falsch? mein dogma bestätigt mich und sagt mir es sei richtig)
:lol:
also:
bestimmt muss sich ein geschäftsführer sich nicht rechtfertigen, niemand muss. schon garnicht bei einem internationalen (international=besser=mehr kunden) act. und altehrwürdige locations sind auch nach der hundersten party immernoch gut genug um den preis nicht zu rechtfertigen müssen. vieleicht aus kult? oder kultur (kultur=wenn die stadt auch mitverdient, wenn leute sich zusammen finden und musik machen und denken). oportunismus hat auch seinen preis!
jemand der an eine solche party geht hat wirklich nicht das recht blööde sprüche fallen zu lassen. ist ja selbst schuld. wer dj "X" und liveact "Y" hören oder eben sehen will, der sollte auch bereit sein mehr zu zahlen. den schliesslich ist der flug, das hotel, die studioeinrichtung (beim act zuhause), das essen, die gage, ect. nicht gratis.
niemand profitiert von den helfern. (!) die gäste sollen ja schliesslich etwas für das geld, das sie zahlen bekommen. und natürlich muss man die arbeit die man beim aufstellen einer party geleistet hat und die stunden an zeit, die dadurch verlorengegangen sind entlöhnen. ist ja klar! oder irre ich mich? party machen (als organisator) hat nichts mit leidenschaft zu tun, das ist knall harte arbeit. seit doch froh gibt es leute die überhaupt parties organisieren!!! da soll doch noch einer kommen und sagen, die 30-40 sfr sind ihm (oder ihr) zu viel. halo? wir haben 2010!!! welchen teil von "no more fucking rock`n`roll" habt ihr nicht verstanden? (hat nichts mit früher war alles besser zu tun)
wer das nicht begreiffen will, der soll doch in die natur gehen, die sollte noch ein weilchen gratis sein (sofern sie uninteresannt ist). RESIGNATION! GEWÖHNT EUCH ENDLICH DARAN!
"nei gopf, aso ehrlich, das macht eim ja grad stigelisinnig!"
Bild
SalüDeFish

Beitrag von SalüDeFish »

Das wär eigentlich kai motzi-thread gsi xD schliesslich beklag ich mich nedweg de höchii vom itriittspriis sondern nur es bizeli dröber dass de mega selte ahgschriebe isch!!!
D'migros, de coop, de aldi, de denner, de so und so... XD die chönd jo au för es sandwich knapp 8.- verlange ABER schriebed wenigstens de priis ah...!!! Also es laufed dene weg dem kunde jo au ned weg.. Ich bin noned mol a einere party gsi wo wörkli zwenig lüüd gsi sind... Ähhh joo egal >.<
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist.
wenn du redest - sind sich ale sicher.
CyBird
Platin Member
Platin Member

Beitrag von CyBird »

SalüDeFish hat geschrieben:Das wär eigentlich kai motzi-thread gsi xD schliesslich beklag ich mich nedweg de höchii vom itriittspriis sondern nur es bizeli dröber dass de mega selte ahgschriebe isch!!!
D'migros, de coop, de aldi, de denner, de so und so... XD die chönd jo au för es sandwich knapp 8.- verlange ABER schriebed wenigstens de priis ah...!!! Also es laufed dene weg dem kunde jo au ned weg.. Ich bin noned mol a einere party gsi wo wörkli zwenig lüüd gsi sind... Ähhh joo egal >.<

Aber i all dene Läde wo du ufzellsch (und au i allne andere) weisch de Priis ja au ersch wenn s`Produkt vor dir zue häsch (mal abgseh devo wänns ihri Aktions-Werbig verschicked) und genauso isches doch mit de Parties, wänn det bisch isch de Itrittspriis immer agä ;-)

PS: Wänn ich in usgang will gah de will ich gah, de chunts nid drufa öbs etz 10Fr. oder 50Fr. chostet, ich will ja go fäschte ;-)
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Wer den Eintrittspreis nicht im Vorfeld deklariert, hat es a) verhängt oder b) will es nicht deklarieren. Wieso will er es nicht deklarieren?

1. Die Party ist illegal. So wenige Infos wie nötig.
2. Es sind noch viele Kosten unbekannt, der Preis soll möglichst günstig ausfallen und nur die Partykosten decken.
3. Der Veranstalter glaubt mit dem Preis die Kundschaft abzuschrecken

Kann weitergeführt werden...
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

wow 200 stuz usgäh anere party... ok kenne au so lüt

ich gibe meischtens öbbe sovill us:

zug; gleis 7 oder halt 10-30 franke hi und zrug
itritt 10-20 franke meischtens
bier; vom coop, 6-10 franke

eigentlech nie meh as 50 stuz ussert de itritt isch türer
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Antworten