i bsueche die allg. bruefsschuel in ZH und ha vor paar wuche mis SVA- Thema (selbständige Vertiefungsarbeit) becho: Wasser!
ha mir jz scho paar gedanke derzue gmacht und chli i büecher gschnöigget- aber i weiss voll nid, was i zu dem thema söll schriibe.
es darf nüt mit fische und choche z'tue ha und au nid mit abwasser.
falls irgendöpper mir e aregig het und paar idee was i chönnt schriibe wär i froh, wenn är/sie sich per pm bi mir würd mälde. bi dir uf ewig dankbar...
merci im vorus und ganz liebi grüess a aui...
meli
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
also i würdi öper über die versunkeni stadt atlantis schribe, was ds wasser für e macht het und so. wär weis wie lang ases venedig no git bi dere isschmelzi. i finge so thema vo versunkene städt und so totau interessant!!!
ich würd dir wirklich den vortrag "wasser und salz" von peter ferreira ans herz legen. oben hast du ja schon den link. hör dir den vortrag an, das wird dich inspirieren, nicht nur für deine arbeit, sondern du wirst persönlich davon profitieren, keine frage... alle, die ich kenne und sich das angehört haben, waren total begeistert und entwickelten einen ganz anderen bezug zu wasser!
Wenn du ein Jahr lang mehr als drei Liter Wasser am Tag trinkst, hast
du am Jahresende über 1 kg Kolibakterien, die im Wasser enthalten
sind, d.h. EIN KILO SCHEISSE zu dir genommen! Wenn du dagegen Bier
trinkst ... läufst du dieses Risiko nicht, da die Kolibakterien das
Herstellungsverfahren von Bier nicht überleben.
Daher bitte allen, die Wasser trinken, mitzuteilen, dass diese
Flüssigkeit schädlich ist! Wenn du nicht dran glauben willst, dann
trink weiterhin. Wer aber wirklich nachdenkt, wird zu dem Schluss
kommen, dass es viel besser ist, Bier zu trinken und Scheiße zu labern,
als Scheiße zu trinken und nichts zu sagen.
Diese E-mail bitte an deine Bekannten weiterleiten, die ihr
Wasserfläschchen immer auf dem Tisch stehen haben und meinen, sie
seien "die Gesunden".
also darum trinken wir Bier...Prost!!
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
SVa...ha ich au gha letscht johr, han mega gern dra gschaffet
Zum Theam WAsser isch en guäte bricht im Geo vom Juni oder Juli.
Es goht dört drum wie Wisseschaftler am Ende ihres Lateins sind mit em erfosche vo der eifachsschte substanz der erde....es git die eint oder ander situation, wo sichs wasser nid so verhaltet, wie sich's sött..lut der definiton. Isch mega spannend.
also mine brüeder het schini sva öi uber wasser kha, und het uber die suonen der wallis gschribe, das sind so wit ich weiss di offene wasserleiteige, für die grosse matte z bewässre (ohni gewähr). wär öi nu en idee