Meine Damen und Herren Wir Müssen uns Zusammennehmen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

allso was ich da drus cha läse isch das zimmli vill lüüt depremiert sind über de übermässig drogekonsum und de scheiss egoismus!bini ganz dere meinig also wenn annere mondoshiva s chrankeauto uffahrt isch das trurig zum zueluege!mich nerved so scheissdrogeaxzäss verdammt!oder wenn es gwüsses gnömli wider mal so krass vo sich sälber überzoge isch und nur er de beschti isch aber sälber ned us de auge usegseht figgt mi da verdammt a!!

wo ich a mini erschte partys gange bin hani immer rächt vill trunke, aber han nie öppert gschtresst demit und bin au nie usgraschtet!han au mal es pyramidli probiert aber bi dem eine mal isches denn au blibe! hüt drinki wenns guet chunnt grad mal 2 bier verteillt uf de ganz abig/nacht wills für mich immer wider intressannt isch de körper völlig nüechtern uf die Reis zschicke a sonnere party!findes luschtig dasi a fritigpartys lenger mag als amne samtig abig! Gnüsse jede morge de sunneufgang, falls vorhande:), und chan säg lueg junge so, das isch doch släe so nimm ichs war ohni chemischi oder natürliche zuesätz!

am liebschte würi so momönt mit allne teile chöne oder minere liebe, woni leider nani gfunde han!(; aber irgendwie depremiert mi da huer wenni denn ebe wider muen ghöre dass es chrankeauto het müesse cho das chans doch au ned sie! klar villicht gits lüüt wo nur a goas gönd wills eifacht wider mal sich wend de grind zueknalle mit weis ic was allem!

aber das chas doch ned sie findi!

also überleged eu doch mal snegscht mal wenner en mensc gsehnd am bodehocke unds mega gnüsst öber ned wend nebed de ane hocke unds mit ihm gnüsse!!!!

:peace:Der Friede sei mit euch O:) :peace:
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
fingerhut
Beitrag von fingerhut »

joa, hebet sorg. :-k
j'ai peur de moi même
Gilraen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Gilraen »

Joss hat geschrieben: also überleged eu doch mal snegscht mal wenner en mensc gsehnd am bodehocke unds mega gnüsst öber ned wend nebed de ane hocke unds mit ihm gnüsse!!!
hui, mit vorsicht zu geniessen 8-[ Zersch usegfinde ob die Person wo döt hockt überhaupt Gsellschaft möcht, wenn ja, logisch zäme chli gnüsse, wenn eher nei, denn chame au sälber amne Ort hihöckle und gnüsse. Ich dänk, es git au vo dene, wo döt sitzend und gnüssend, und zwar wills grad so schön einklangig isch, so en Rueh hesch und nur Du unds Universum existiered...
Ha das persönli au scho erläbt, dassi ufme Bänkli am Züri HB gsässe bin, und irgendwie grad voll im Film gsi bin, ha ds Gfühl gha seg im Usland amne Bhf und am reise und hami grad total frei und ds friede gfühlt, bis denn eine näbedra ghocket isch und mich agsmiled hed und na au chli ide Gägend umegluegt hed, denn wieder mich agluet hed, sehr wahrschinli ischer au grad am gnüsse gsi und wär sicher en nätte Mönsch gsi, aber min "Momänt des Genusses" isch denn verbie gsi, will de irgendwie de Film verpufft isch, da die Person, oder meh ihri Usstrahlig, grad ned id Szene passt hed..hed mis auratonische Glichgwicht drusbracht :mrgreen: naja, na isch denn au grad de Zug cho, drum voll easy. :-)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

o.k. guet jetzt muesc mer na es bild vo dir schicke denn verschprich der hocki nie näb di ane =P~ =P~ :-D :wink:

nei klar verschtahni scho han au scho gmerkt dasi fehl am platz bin aber sgägetiel hani au scho gnue erläbt und es git nüt schöners!!
benny
Silver Member
Silver Member
Beitrag von benny »

es chunt ja noed mal druff a wer was trinkt/nimmt... s einzig was zellt isch: psy! und dass er noed sterbe derf..
@colin: =D>

PS: like a dog without a bone.. an actor out on loan.. riders on the storm.. :)
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
gast

Beitrag von gast »

und so ein post von jemandem der die goaszene dazu benutzen wollte geld zu machen...
dex

Beitrag von dex »

gast hat geschrieben:und so ein post von jemandem der die goaszene dazu benutzen wollte geld zu machen...
Mache das nid alli Veranstalter die Party mache för me als 50 Lüt?
wallaby
Platin Member
Platin Member

Beitrag von wallaby »

Nicht das ich wüsste !
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

dex hat geschrieben:
gast hat geschrieben:und so ein post von jemandem der die goaszene dazu benutzen wollte geld zu machen...
Genau. Und d grenze esch genau be 50 Lüt! 49 esch voll mit Spirit und so, 51 voll de Kommerz.
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

dex hat geschrieben:
doch, WOLLEN tun sie schon, KÖNNEN aber nicht, weil eventmanagement doch ein bisschen mehr braucht als bekifft "sitzungen" abzuhalten und den finger nicht aus dem arsch zu kriegen ;)

und da selbstreflektion speziell in dieser szene nicht angesagt ist, gibt auch kein veranstalter je zu, dass seine party eher scheisse war bzw was schiefl gelaufen ist. lieber hintendurch gegen die konkurrenz hetzen...
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Partys mit viel Liebe,Leidenschaft und Spirit enden meistens kostendeckend und wenn sogar etwas vorig bleibt, wirds meistens für einen neuen Event benützt.

wenn an erster stelle, die absicht geld verdienen liegt, ist es keine "Shiva Money" mehr, und es geht meistens "in die hosen"...

meine beobachtungen
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

jürg hat geschrieben:Partys mit viel Liebe,Leidenschaft und Spirit enden meistens kostendeckend und wenn sogar etwas vorig bleibt, wirds meistens für einen neuen Event benützt.
den ersten teil kann ich leider überhaupt nicht bestätigen. es braucht meiner erfahrung gemäss doch noch ein bisschen mehr als nur luft+liebe (oder liebe, leidenschaft und spirit) damit eine party kostendeckend ist.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Titali

Beitrag von Titali »

benny hat geschrieben:einzig was zellt isch: psy! und dass er noed sterbe derf..
die legende, der mythos lebt weiter :razz: in uns allen!
he
Gold Member
Gold Member
Beitrag von he »

biberfreund hat geschrieben:
Genau. Und d grenze esch genau be 50 Lüt! 49 esch voll mit Spirit und so, 51 voll de Kommerz.
:)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

schade gibst du dein gesicht/name nicht bekannt! irgenwie auch erbärmlich...............
Antworten