nervigstrer user TREAD GELÖSCHT

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Re: nervigstrer user TREAD GELÖSCHT

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

müstik hat geschrieben:Bild
I LOVE MÜSTIK 8) 8) 8) 8) 8) 8) DU WEISCH HALT SCHO WIE

Danke auch an allen andern für die guten Worte hätte ich echt nicht erwartet nach alle dem böösen wo ich euch angetan habe *gg*
DANKE MYSTICALERS
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

M!GuZ hat geschrieben:So Tread gelöscht
Naja werde mich nun definitive so weh es mir tut na dis na aus dem Forum zurück ziehen
nach 1400beiträgen haben genug zu dem Forum beigetragen es ist an der Zeit Ciao zu sagen
Miguz, du übertreibst wiedermal MASSLOS!

Von wegen, zum jetztigen Zeitpunkt hast du ja erst 1390 Beiträge! Tse....

;-)

Mal im Ernst, ohne ein wenig Provokation kann das Forum ja gleich dicht machen. Also bleib hier.
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Pilzvergiftung888

Beitrag von Pilzvergiftung888 »

Hey M!guZ du gröööööbu HesCh AbsOlUt rächt ech gone zwar jede 2. tag secher is forum ond lese alli threads ond so wiiiter ond sofort

aber ech schribe a nöm ine wel emer wenn dini meinig abgesch oder was schribsch chond weder mol öber ond schribt 2 siiite lang züüg wod welt ned interressiert

i vellne lüt i dem forum esch anschinend de ganz tag langwillig ond si Tönd ergend en scheiss is forum schribe

AAAABER DU MOSCH TROTZDEM BLIBE MIGUZNESCH S FORUM ESCH TRADITION!!!!!!!!!!!!!!

S HEEEED A MEEEGA VELL COOOOLLI ZWÄGI SUPER LÜÜÜTLI DO ENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ECH LIEBE S FORUM WENN ER WÖSSDET WIE VELL ZIIT ECH SCHO DO ENE VERBROCHT HA

FORUM = n-smile_boobies.gif :ove: n-smile_boobies.gif :ove: :De2 n-smile_carrot.gif n-smile_2718.gif n-smile_2716.gif :peace:

ASO ASO GRÖÖÖÖBU (M!GUZ) DU WEISCH WAS DI ABCHÖRZIG BEDÜTET <<L.E>>
n-smile_9.gif n-smile_9.gif n-smile_9.gif
HAHAHAAHAHAHAHAHAH ÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

PS:VELECHT GSED MER SECH NO AM OBE I DE CITY S BLÜEMLI HED GEBORTSTAG
ASO BYE BYE
....::::Be You SeLf aNd eVerYhiNg iS gOnE be All RigHt!! BeCaUsE NobOdY iS PeRfEcT !!::::....
Psydog
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psydog »

M!GuZ hat geschrieben:
Naja werde mich nun definitive so weh es mir tut na dis na aus dem Forum zurück ziehen
nach 1400beiträgen haben genug zu dem Forum beigetragen es ist an der Zeit Ciao zu sagen

DANKE FÜR ALLES
GREEZZ
FORUM LARRY MIGUZ
Hey Mitch.
I han mi letscht Jahr au wella usem Staub mache. Aber sind mr ehrlich: Einmal Mystical, immer Mystical! Bin zwar au chli ruhiger worda, aber i bin immer no dabei. Wenn au nümm so aktiv!
Wenn willsch drüber reda, kasch mr ja aalüte! :-)
Grüassli in dInnerschwiiz us da Berga.....
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Psydog hat geschrieben:
Hey Mitch.
I han mi letscht Jahr au wella usem Staub mache. Aber sind mr ehrlich: Einmal Mystical, immer Mystical! Bin zwar au chli ruhiger worda, aber i bin immer no dabei. Wenn au nümm so aktiv!
yes psydog, het öpis!
ha mich ja scho mau usem staub gmacht und hät es paar mal wieder lust gha alles lösche, was mit mim name ztüe het, aber glich! het au kei sinn...

drum miguz, stay here! es wird dich sowieso verfolge the mystical way of this forum O:)
The Drums don't Stop... Bild
Sven

Beitrag von Sven »

Hey M!GuZ

ich ben bez spot ond au nonig lang agmäldet.
Aber ich fänds cool wennd bliibsch. :dja
quasi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von quasi »

n-smile_woohoo.gif n-smile_woohoo.gif n-smile_woohoo.gif
„Ich habe nur einen Wunsch, weißt du. Es gibt nur eine Sache die ich verwirklicht sehen will. Ich möchte, dass die Menschheit miteinander lebt - schwarz, weiß, chinesisch, jeder - das ist alles.“
Bob Marley
Freequencer

Beitrag von Freequencer »

Hoi zämä
Be mängisch ou a chli närfigä user.... :-# ..egal
@quasi: =D>
danke dir, für dini Signatur, heschs uf dä Punkt bracht!
Esch aber leider, nid a eifachi ufgab im Läbä?
Zauberwelt
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zauberwelt »

Guet, dänn halt, tschüss :brav:
- Wie glücklich viele Menschen wären, wenn sie sich genausowenig um die Angelegenheiten anderer kümmern würden wie um die eigenen.
- Jeder sieht, was du scheinst. Nur wenige fühlen, wie du bist.
- Man sieht nur mit dem Herzen gut, das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar.
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

Jo also ich lese au jede Tag im Forum ond wenn do plötzlech niene meh Miguz stoht fehlt doch öppis!!!!
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

so ha mir übers weekend gedanke gmacht und ben zum entschluss cho
das ich werde im MF werde blibe genau dä Tread do zeigt mehr das ich ja fascht Muss blibe =D>

DANKE A DIE GANZ MYSTICALFAMILY

auf witeri 1400(masslosübertrebni) biträg :P
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

yeah, zom glöck miguus! jetzt esch de biber aber scho wäg ;)
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

oberfetthammerkillerburnergrandeclubberpartyelectro borat bleibt... =D>

wär sust scho chli langwiilig do..;)
altered
Platin Member
Platin Member

Beitrag von altered »

ja miguz eg verstoh dich. wide vellech gmerkt hesch esch das au min ersti biitrag sit emene halbe jahr. fuehl mi scho sit emene ziitli do im forum recht entfremdet, und sit letsch summer hani grad gar kei interesse meh dra gha. bin zwar ab un zue no do inne zum luege ob eg neui pms han aber zom irgendwelchi biitraeg schribe reizts mi woekli nuemm.

irgendwie hani irgendeinisch gmerkt das es im MF eifach nie vorwerts goht. immer wider die gliche themene und die gliche diskussione, glichi argument glichi meinige wo zyklisch immer wider uftreted (neui mitglieder dieselbe frage, dieselbe antworte) . ha das es paar jahr lang verfolgt und ha gmerkt dasi do mittlerwiile drueber stahn. eg finde es jo e gueti sach, vorallem fuer die wo neu igstige sind is forum, esch das au ganz guet, aber nach 3 jahr MF fuehl ig mich als weri drususe gwachse. und so wie mir geits au anderne wo do inne mol vill gschribe hend und welli me jetz eifach nuemme gseeht.

eg fuehl mi halt wie en alte haas wo jetz der neue generation wett platz mache. wirde zwar, nur scho us nostalgie, glich zwueschedure mol do ine luege. aber eigentlich cha me saege eg ben kei mystical-forumler meh.

trozdem die ziit do inne und d diskussione und selbstverstaendlech au die wunderbari community hei mi scho teilwiis au wiiterbrocht und hei mer au vell beduetet. und es esch en ziit woni mi immerwirde dra erinnere wirde. doch die lebensgmeinschaft altered und MF esch verbii, wie es paerli wo sech usenandglebt het sich aber in fruendschaft trennt.

drum moecht eg a dere stell nomal allne wo mi nur do im forum kenned tschuess saege, und danke foer die guete als au fuer die nervige diskussione wo eg mit eu gfuehrt han (bitte kenni PMs meh schriibe sondern direkt per e-mail bi mir melde).

bye bye muestik, miguz, shmahu, capablanca, aylon, thujon, omline, leom, x-cess, harachte, hallucinelve, colin, drachenherz, lila, chrismos, silversurfer604, timon, psymaeleon, cybird, und alle anderen peace und moege die macht mit euch sein.

(tutmir leid an alle die ich hier nicht aufgeschrieben habe die liste meiner mystical bekanntschaften ist zu lang also habe ich einfach ein paar random ausgewaehlt...)

PS: fuer die wos interessiert eg bin jetz im pokerstrategy.com forum aktiv
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

hmm be au scho lang nüm so aktiv..

lese tuni scho..aber au lang nüm alles..das womi halt gad intressiert..

me mus sech ja ned gad immer verabschiede..

aber wenn du meinsch..denn bye altered n-smile_2173.gif
Antworten