Amanita hat geschrieben:Mer chan mit Chind tatsächlich redä!
Und wenns kei Luscht hend, hends meischtens au en Papi..
Wichtig find i einzig, dass mer sii und ihri Meinig respektiert.
gsehni genau glich wie du!
Amanita hat geschrieben:Mer chan mit Chind tatsächlich redä!
Und wenns kei Luscht hend, hends meischtens au en Papi..
Wichtig find i einzig, dass mer sii und ihri Meinig respektiert.
Jo das kann mer...aber der Erwachseni isch defür verantwortlich, dass s'Chind nid überforderet wird.Mer chan mit Chind tatsächlich redä!
Sicher, han dämit au nöd gmeint, dass mer d Verantwortig oder Entscheidig söll uf s Chind abstossä, nu dass mers söll mitibezieh. Well viellicht het's gar kei Luscht oder wot nur schnäll am Afang, wenns nonig so viel Lüt het, chli go luägä..satropa hat geschrieben:Jo das kann mer...aber der Erwachseni isch defür verantwortlich, dass s'Chind nid überforderet wird.Mer chan mit Chind tatsächlich redä!
Es git gwüssi Sache wo es Chind eifach noni allei entscheide kann. Zum usefinde, wo es Chind selber entscheide kann und wos evtl. Unterstützig in Form vo eme Entscheid vo eme Erwachsene brucht, (evtl. s'chind gar noni mit eme thema z'konfrotniere) brucht viel Ifühligsvermöge, Distanz zu eigene Interpretatione und e gsundi Portion Vernunft.

aber s meischtä wo i däm Thread stoht, find i extrem selbstverständlich und irgendwie krass, dass mer muen drüber redä..

Daa debi, gsehn ich jetzt gar nüt, vo unrief siihikuri hat geschrieben: no was: eigentlich soett ma mitem muattersi au rifer werda... und anderi prioritaeta im laeba ha als dia ganz nacht umahuepfa.