kinder an parties

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Fallen Angel 2

Re: kinder an parties

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Amanita hat geschrieben:=D> Mer chan mit Chind tatsächlich redä!
Und wenns kei Luscht hend, hends meischtens au en Papi..
Wichtig find i einzig, dass mer sii und ihri Meinig respektiert.
=D>
gsehni genau glich wie du!
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

Ebbe ma ka und soett mit chind redde, trotzallem, ghoeret di net naechtelang uffn party und druffni gseh. Sorry......De hoert be mir zmindescht di Toleranz uff.

peace
Crazy Goblin / T.P.S

Beitrag von Crazy Goblin / T.P.S »

also ech fende au dass mer sis chind sell frooge öbs bock hed . Ech neme min :-D Sohnemann :-D secher au einisch met anen Part wenner chlii älter esch ond er well cho luege wo s mammi ond de papi amigs hii gönd. aber uffall väll ned di ganz nacht sondern eher mol am morge bim sonne ufgang !!
hikuri

Beitrag von hikuri »

also i finds ok wenn ma am morga mol mit da chind en unschuldiga usflug an a party macht. mis maitli liabts tanza, aber noch einer stund oder so, isch sie dia lut musik au z'leit.

was i nit macha wuer: ir nacht kind an party mitschleppa und neba de chind dr gross flash ina zuecha. Uf droga glaub i kumm dass du dini Verantwortig guat uebernimmsch. Vorallem unter so viel luet und so viel droga, isches umso wichtiger, kei aug vu da chlina loh. Wenns denn mol 16 sind, kasch wieder mit ina d'naecht duratanza.
Paradoxon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Paradoxon »

Ich finde es eigentlich gar nicht wert darüber zu diskutieren....Höchsten zu Informieren..!
Es ist absolut unverantwortlich mit (klein)Kindern und Hunden an Parties aufzukreuzen, ob Indoor oder Outdoor spielt keine Rolle...
Zum Beitrag von Shirin sag ich jetzt mal gar nichts ](*,), ich glaub deren Probleme liegen tiefer verankert...

Vor ein paar jahren hab ich einen kleine Jungen aus einer Pfütze aus Schlamm, Bierflaschen, Jointstummel u.s.w rausgezogen, er war gestolpert, hat laut geschrien..Von unten bis oben war er verschmiert...Sein Dad kam dann zwar, war aber randvoll mit chemie...Ich hab Ihm gesagt er soll bitte aufpassen, hat aber nur was vor sich hin gemurmelt...Es ist nicht nur die Lautstärke, viele viele viele Gefahren existieren für Kinder an Parties...

Versteht mich nicht falsch, schon oft hat mir so ein kleiner Knirps an einer Party ein Lächeln auf mein Gesicht gezaubert...Aber [-X

Denkt jedoch bitte an das Gehör der Kinder...Auch wenn sich ein Kind an einer party freudig zeigt heisst das nicht das dass Gehör nicht was abkriegt...
Auch mit Gehörschutz finde ich das schwierig...Es ist einfach nicht die Athmosfäre für die kleinen...Schon eher eine Jam session oder dergleichen...

Zum Schluss; einige hier duskutieren über ''kinder an parties'' sind aber selber noch grosse Kinder :-" :-# 8-[

prost
"Nur ein weiterer Freak im Freak-Königreich."
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

Mer chan mit Chind tatsächlich redä!
Jo das kann mer...aber der Erwachseni isch defür verantwortlich, dass s'Chind nid überforderet wird.
Es git gwüssi Sache wo es Chind eifach noni allei entscheide kann. Zum usefinde, wo es Chind selber entscheide kann und wos evtl. Unterstützig in Form vo eme Entscheid vo eme Erwachsene brucht, (evtl. s'chind gar noni mit eme thema z'konfrotniere) brucht viel Ifühligsvermöge, Distanz zu eigene Interpretatione und e gsundi Portion Vernunft.
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
ninash
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ninash »

jawohl,satropa =D> ich find mä söll au berücksichtigä ,das chind gar ned unbedingt so wönd werdä wie ihri elterä..au wenns äm mami oder äm papi ned passt ,aber stöchterli oder dä sohn möcht denn vielich lieber mal hiphop losä oder huddigääggeler .. 8-[ oder schlager*wuahahaha*
wir kehren morgen mit neuem besen
und werden neue zeitungen lesen.

morgen ist alles anders als heute.
eine andere welt für dieselben leute..............................
souris
Silver Member
Silver Member

Beitrag von souris »

Grundsätzlich find ich au, das Kind nüt an Partys verlore händ... han da au änlichi sacher erlebt, wia paradoxon.... Chind wo weinen, und eltere wos nüme schnalled...
Aber ich denk, wenn ma ane Party gaht, und halt chli abseits sis lager ufschlaht, wo dchind au immer dmöglichkeit händ, sich zruggzüche, und vorallem eltere wo sich ihrerer verantwortig bewusst sind den gsehts anderscht us...

@shirin
"jetzt, numä will ich nöd abtribä han, wiä anderi "goanerinnä", nümä an parties gah?????"

Sorry, aber de sinn hinter dem Satz verstohni überhaupt nöd....
Dis kind cha jo wohl am wenigschte öppis derfür, und au "goanerinne" wo abtriebed, chönd nüt derfür, dass du das nöd gmacht häsch, wenn ane party willsch, probiers doch mal miteme babysitter???? Isch klar, das wen muatter bisch, dia erschti priorität bim chind liit, und nöd bi dim drang, a partys zgah....
scheees weekend
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

satropa hat geschrieben:
Mer chan mit Chind tatsächlich redä!
Jo das kann mer...aber der Erwachseni isch defür verantwortlich, dass s'Chind nid überforderet wird.
Es git gwüssi Sache wo es Chind eifach noni allei entscheide kann. Zum usefinde, wo es Chind selber entscheide kann und wos evtl. Unterstützig in Form vo eme Entscheid vo eme Erwachsene brucht, (evtl. s'chind gar noni mit eme thema z'konfrotniere) brucht viel Ifühligsvermöge, Distanz zu eigene Interpretatione und e gsundi Portion Vernunft.
Sicher, han dämit au nöd gmeint, dass mer d Verantwortig oder Entscheidig söll uf s Chind abstossä, nu dass mers söll mitibezieh. Well viellicht het's gar kei Luscht oder wot nur schnäll am Afang, wenns nonig so viel Lüt het, chli go luägä..
Ansunschtä chunnts halt eifach uf s Alter und uf d Party druf a, drum wot i do au gar nüt generell sägä, aber s meischtä wo i däm Thread stoht, find i extrem selbstverständlich und irgendwie krass, dass mer muen drüber redä..
Und denn söttmer viellicht au no sälber drüber nodänke, was mer eigentlich vorhät, wenn mer wot chli go Party machä, dänn git mer sis Chind i därä Ziit besser öpper anderem.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Paradoxon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Paradoxon »

aber s meischtä wo i däm Thread stoht, find i extrem selbstverständlich und irgendwie krass, dass mer muen drüber redä..
=D>

Find ich nöd so schön noch irgendwelche gründ go sueche wieso mer s'chind gliech an e party söll mitneh #-o
"Nur ein weiterer Freak im Freak-Königreich."
psy-co
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psy-co »

Ich fens fuz dum und Verantwortigs los wemer sis Kind med a Party nimt . [-X [-X [-X
Wemer sich für es Kind entscheidet den isch mehr für es da und den sind Party zite verbie halt schuscht halt verhüte!
Ich cha nüd de gage wen Eltere a Party göhnt aber sicher nid mit Kind ich sälber bin Vater und es würd mehr nie in sinn cho so öbis absurtes zmache! ](*,) ](*,)
Gruss monky de
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

:lol:
hikuri

Beitrag von hikuri »

choent jo mol as broetla ... traeffa ... verastalta ama sunntig. fuer alti party hasa mit chind. so choent kind zaema spila und alli naemend oeppis z'aessa mit zum teila. miar koennt instrument mitneh und mit da chind musik macha und vilicht hets sogar luet wo jonglierend oder dr clown spilen.

waer doch was, vilicht gseht ma alti gsichter, wo vor 7 johr no mit einem in engelberg abstampf hend und huet au scho im familialaeba sind. as alternatives kinderfescht.

also: will vorschlaeg!!!!

no was: eigentlich soett ma mitem muattersi au rifer werda... und anderi prioritaeta im laeba ha als droga inaloh und dia ganz nacht umahuepfa.
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

hikuri hat geschrieben: no was: eigentlich soett ma mitem muattersi au rifer werda... und anderi prioritaeta im laeba ha als dia ganz nacht umahuepfa.
Daa debi, gsehn ich jetzt gar nüt, vo unrief sii O:)

Meh eltere mit chind, tagsüber a outdoorpartys, würed au dezue biiträge dass d partys wieder familiärer würded :-D
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Jones
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jones »

keine männer, keine frauen nur kinder!
°°Dance Into The Neverland°°

Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
Antworten