Indigo hat geschrieben:
das problem ist, dass unsere liebe youngsters nicht reif genug sind, ein wirkliches feeling hierzu zu entwickeln. sie lassen sich blindlinks von dieser "modeschau" reinziehen, haben keine ahnung von pip und pap, fahren auf irgendwelche super-DJ's, möchtegern's etc. ab, ohne einen deut darüber zu wissen, dass diese art von musik IM HERZEN verstanden werden muss. weder auf koks, amphi oder weiss der "teufel" was.
(part 2 wird folgen)
Hallihallo zersch emol.
sehr spannen wasmer do alles ghört, und liest.
Ich chönti ganz ganz viel schribe, isch aber vieles au scho gseit worde.
klar gits leuts wo sehr jung sind a partys, aber das isch doch au positiv, es muess jo au nochwuchs ge.
und mir gfallt das au überhaupt ned weni gse wie die sich weiss ich ned was schmeisset und konsumieret, sind den die ältere immer besser?
Ich denke es kunt vorallem druffa wie wit mer isch und ned wie alt.
und vorallem chammer jo ned alli wo s gliche alter hend i 1 kischte schmeisse!?
aber wie gseit do drüber stönd scho recht viel gueti sache.
was mich ener schockiert het isch dasmer seit mer chan de sound nöd fühle, oder das feeling entwickle.
von piep und pap kei anig ha!? und die music nöd im herze ha!?
sowas tuet mir richtig we...
zu mir, ich bin selber ersch 17 und gone au erscht sit 1 nehalb jahre a partys. han jedoch mit dere music, mensche und umgebig sowas glernt.
und ich lieb au die music und fühl si sehr intensiv, wemmer das kan sege.
das isch immer schwer zum beschribe, wills unbeschriblich isch...
und no zum konsumiere, ich han au scho gnueg usprobier, und au 1 ganz grossi erfahrig gmacht.
und muess sege oni all das zeugs isches eifach s einzig wohre für mich.
und bin zimmli a allne partys wonich gone nüchtern, bis uf par bierli und par joints.
und han glich jedesmol so mega freud a partys und a allne leuts.
und wenn dich das so stört, a dene junge lüüt, den go doch mol zu dene und probiers dene klar z mache, nume drüber diskutiere brint au niemert witer...
und han au scho viel glichaltrigi dezue brocht vo all dem wegg zcho.
tschuldigung isch en riise text worde aber denket dra es sind ned alli immer s glich, und vom üssere söttmer sowiso ned z fescht urteile...
alne no en schöne obet!
peace and love
und denket dra, partys ghöret in wald