Was bedeutet Goa/Psy für dich?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Nimmt mi wunder, obs inzwüsche anderi Meinige dezue git... also Thread Refresh und zudem min Sänf ...

Vellecht eher was mer jetzt gad ponschtan dezue ifallt...

- Partystimmig
- Sound!!!
- S'luschtig ha / umeblödele
- Verrusse / Natur
- Tanze
- liebli lüüt
- gueti gspröch
- füürli mache
- brötle
- de friede ha
- sau isi banane chill0rn! :s
- erkenntnis
- freake
- umedrüffne (das au, jawoll!)
- Sunneee!! :)
- Freiheit

Hauptsächlich bedütet goa für mich FönFönFön!

Wie lebet ihr goa us bzw. us wellne gründ gönd ihr a Partys?!

GruzliZ
*.* Dont' Panic! *.*
Cat
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Cat »

funk0r hat geschrieben:

Sorry, das hani nöd g'schnallt, chasch das uf Düütsch übersetze bitte?

Aso ich gang a Partys fast uusschliesslich nur wäg em Sound. Sicher, wänn D'dänn na gueti Lüüt aatriffsch umso besser, aber dä Sound isch für mich 's A und O. Lose au fast nüt meh anders, sit ich's känne. Mängisch dunkt's mi, jede Track verzellt es G'schichtli, eifach anderst als i andere Technorichtige. Abwächsligsriich, fantasievoll und für jedi Stimmig passend. Chasch lose, wänn D'down bisch, oder wänn D'fröhlich bisch, wänn D'verruckt bisch und wänn D'truurig bisch, passt eifach würkli immer, jedefalls bi mir. Und wänn D'das alles au na i dä Natur chasch g'nüsse, möglichst bi Sunneschii und liebe Lüüt, uf ere Poweraalag, ja was wotsch dänn na meh? :-D
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

*freu* mal wieder es paar neui komentär... merci eui zwei... :-D
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Meenakshi
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Meenakshi »

warum ich a goas gah:

fuer mich gits da nur 1 antwort: wegem...

...S O U N D ! ! !

vor über 10 johr hets mi packt und nie meh los glah... ich lieben eifach DÄ Sound!!!

ok, denn nacher chönti no erwähne:
- wegem dusse sii (zälte, füürli mache, dusse choche, ide wiese/im wald sii usw...)
- wegem tanze
- wegem lustig ha
es isch ganz eifach e wundervolli ablenkig vom alltag!

(juhuu de summer het endli agfange!!!)
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

@Cat

Sau isi banane het i eigentli chöne wäglo... ;p

Chille :p
*.* Dont' Panic! *.*
chrigu@rpc
Beitrag von chrigu@rpc »

...also für mi ganz klar:

...music is the most important :-D

...denn tanze bis i nüm mah (das cha lang goh 8) )

...und jo kene wo mi voll liret [-X
never underestimate the power of stupid people in large groups
Waldgnömli

für mich

Beitrag von Waldgnömli »

Ich findes öpis mega speziells

Findes eifach mega schön wenn lüt wo sich nid kenne oder kenne am ne wuchenänd eifach so zäme gö go zältle und zäme chöi d sou use lah....

Das eigentlich ali dr anger rechts oder links vo sich so akzeptiert wie er isch...=)

Eifach das Ziitlose gfühl wo me het......vo denn a wenn de dört bisch eifach kei zitgfühl meh....so chöne frei si wie de wotsch....und nid immer muesch dänke das muessi no und das.....schisst doch mängisch eifach a...oder???

und chöne ir natur si unds nume gnüsse.....
öpis vom geilste isch en hängematte.....puahhh so schön :P
Lüt wo die so nähmet wie du bisch
I bi sehr froh GOA kenne glert z ha... :-D

I hoffe dir gnüssets genau so... : :razz:
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Also GOA isch für mich in erste Linie ned de Sound, sondern en ganzi Läbensphilosophie......
GOA chamer eigendli gar ned lose....besser gseid mer lost de Sound ned sondern mer lad en la würke durd Ohre tüf ine bis id Seel....

Känne glaub kei anderi Szene (Soundtechnisch) wo ebe ned nume jedes Weekend Partys sind das mer anere Party gsi isch und Sound glost häd......irgendwie freu ich mi amigs meh druf...all die langjährige Fründe vom Weekend us de ganze Schwitz (und Usland) wieder zgseh und mit ihne chli zfire und Spass zha....

Witer chamer doch au säge dasmer sich im Läbensstyl doch veränderet wämer so es paar jöhrli regelmässig a Partys gad....

Schlussändli läbt mer ja ned nume am Weekend.......(bi de einte isch da doch eher umgekehrt, was ebe schad isch.....sie "verwahrlosed" abem GOA.....Sie chönd ned mit de Szene und em Konsum umgah.....

Aud de bezug zur Natur chamer glaub bi mir scho esbitz ede GOA Kultur zuschriebe....mer läbt und liebt alles vill meh wie fruehner.....
Irgendwie chamer sich ab chlinikeite wo euis eusi Natur bietet immer erfreue!!!! (Wald / Wiesen / Flüsse / Bergen) Alles erschient eim andersch....mer macht sich au immer meh gedanke über Grund und Sinn hinter dere Wält....und wiemer würkli södet umgah mit de Wält....i glaub das isch öbe mini Sicht....

Fakt: GOA isch ned im gringste NUME Sound!!!!
Es isch en Kultur.....

Greez Sandro
Bild
Vegeta

Hello Psychonaut !!

Beitrag von Vegeta »

:-D Endlich einen thread gefunden wo man sich in die Diskusion einchleichen kann....

Ich besuchte meine erste "goa" im dezember letzten Jahres. Freunde wollten mich schon immer mitschleppen aber ich fand nie die Zeit und die gelegenheit. ABER WEHE einmal gerockt niemehr gestoppt...
Habe mittlerweile einiges an GOA luft geschnuppert und muss sagen, es ist wirklich nicht nur musik, es ist Leben, Philosophie, Gedankengut, und es ist ANTI-SYSTEM just like me!
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Eifach das Ziitlose gfühl wo me het......vo denn a wenn de dört bisch eifach kei zitgfühl meh....so chöne frei si wie de wotsch....und nid immer muesch dänke das muessi no und das.....schisst doch mängisch eifach a...oder???

und chöne ir natur si unds nume gnüsse.....
öpis vom geilste isch en hängematte.....puahhh so schön :P

Muss i der absolut rächt gä!
Aber trotzallem muss mer da doch säge, chamer doch au unabhängig vu goa erläbe? ;) Au das ziitlose... Ich würd jetzt mal sehr zu ja tendiere.. :p

GruzliiizzZ
*.* Dont' Panic! *.*
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ich finds a de goas immer schön dass ich mich als freak nid so allei muss fühle :lol:
Cat
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Cat »

psygnosis hat geschrieben:ich finds a de goas immer schön dass ich mich als freak nid so allei muss fühle :lol:
:lol: :lol: :lol:

debi git's doch immer meh vo öis, häsch nanig g'märkt?!
Wart's ab, bald chömer d'Macht ergriife.... :twisted:
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

Känne glaub kei anderi Szene (Soundtechnisch) wo ebe ned nume jedes Weekend Partys sind das mer anere Party gsi isch und Sound glost häd.....

es typisches "goanervorurteil"
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Goa (also musig, lüüt, partys) isch für mich ein Begleiter, wo ich immer in ehre halte und liebe werde, in guete wie in schlächte ziite, bis de tod eus scheidet....

die ziit vo ich jetzt intensiv a goas gahn, hät min charakter uf e us miinere sicht sehr positivi art mitgformt. ich han glernt mit vielem umzgah, womit ich ohni de ständigi begleiter nie hett chönne umgah. goa isch es gwicht für mini uusglicheheit.

zudem hanich a goas glernt dumwelt zrespektiere. ich han a goas so extrem viel glernt... zudem hani bekanntschaft mit vielne geile lüüt gmacht. ohni goapartys het ich kei würklichi ahnig vo de lüüt in z.B. andere kantön. es sind doch wie verschiedeni stämm wo ufenand träffed und ihres gedankeguet uustusched und schlussendlich vonenand profitiered.

mini fründin hani anere goa kenne glernt.... Bild

goa hat mich künstlerisch sehr inspiriert

goa isch für mich en schlüssel zu uuuuuuhhuerre vielem gsi und ischs au immer no. und au wenn ich eines tages viellicht nümm würkli wird a goapartys gah, well mer dlüüt oder dmusig nümm passed oder well ich au eifach nu en schritt in e anderi, entfernteri richtig gahne, wird das gfühl Goa immer i mir und en teil vo mir und immer als schöni, tüüfgründigi und jugendlichi erinnerig in mir bliibe.

Bild
Antworten