Naja, so richtig erbst näh cha mer dä test ja nit

da würd ich jetz nid so behaupteWAS HENDER SGFÜHL WIESO DGOA SZENE SONE BLÜEMLI MULTICOLOR HAPPY WÄLT ISCH??? MIR LÄBED AU EUSI EMOTIONE, nur gönd eusi emotione i die völlig entgägegsetzt richtig![]()
Da gib ich dir absolut rächt. Ich gang das ganze aber vom grundgedanke her aa. Au wenn die Mensche ned klar chömed, sie wennd doch unbedingt e schöni blüemliwält ha, und das wird ihne a de goas glieferet. Öb Sie jetzt klar chömed oder ned, a de goas sind sie happy (halt au wäg de droge, aber es gaht ums happy sii)... Mir verallgemeineret eus als fröhlichi läbensluschtigi mänsche, und so verallgemeineret sie sich als truurigi gstalte, wo ned klar chömed mit allem... dene wür ned mal e goa hälfe, darum säg ich: Professionelli hilf ...Sun tha Devil hat geschrieben:da würd ich jetz nid so behaupteWAS HENDER SGFÜHL WIESO DGOA SZENE SONE BLÜEMLI MULTICOLOR HAPPY WÄLT ISCH??? MIR LÄBED AU EUSI EMOTIONE, nur gönd eusi emotione i die völlig entgägegsetzt richtig![]()
...die meischte sind so unzfriede mit em läbe, de gsellschaft und sich, dass sie sich eifach flüchted ine "möchtegern bluemewält" sich aber gliichziitig anstatt ritze mit droge voll stopfid und sich so kaputt machid....für mich genau sgliiche prinzip...eifach mit em ne andere kostüm...^^
![]()
....
Ajanix hat geschrieben:Da gib ich dir absolut rächt. Ich gang das ganze aber vom grundgedanke her aa. Au wenn die Mensche ned klar chömed, sie wennd doch unbedingt e schöni blüemliwält ha, und das wird ihne a de goas glieferet. Öb Sie jetzt klar chömed oder ned, a de goas sind sie happy (halt au wäg de droge, aber es gaht ums happy sii)... Mir verallgemeineret eus als fröhlichi läbensluschtigi mänsche, und so verallgemeineret sie sich als truurigi gstalte, wo ned klar chömed mit allem... dene wür ned mal e goa hälfe, darum säg ich: Professionelli hilf ...Sun tha Devil hat geschrieben:da würd ich jetz nid so behaupteWAS HENDER SGFÜHL WIESO DGOA SZENE SONE BLÜEMLI MULTICOLOR HAPPY WÄLT ISCH??? MIR LÄBED AU EUSI EMOTIONE, nur gönd eusi emotione i die völlig entgägegsetzt richtig![]()
...die meischte sind so unzfriede mit em läbe, de gsellschaft und sich, dass sie sich eifach flüchted ine "möchtegern bluemewält" sich aber gliichziitig anstatt ritze mit droge voll stopfid und sich so kaputt machid....für mich genau sgliiche prinzip...eifach mit em ne andere kostüm...^^
![]()
....