Minarettinitiative/Islamisierung unserer Gesellschaft

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Alpha Lip
Gold Member
Gold Member

Re: Minarettinitiative/Islamisierung unserer Gesellschaft

Beitrag von Alpha Lip »

abraxas hat geschrieben:
Alpha Lip hat geschrieben: Läck, psymäleon und Jinn... wo händs euch zwei usgrabe..? Ihr hend ke ahnig vo gar nüd.. " In jedem Muslimischen Land so "
Ich chönter grad es bischpiil mache wo da nid so isch, wo de Staat und de glaube au getrännt sind! Wo du ruhig und ohni jedes schlächts gwüsse chasch säge, das du kei Moslem bisch, und sicher nid Killt wirsch ](*,) Wo es moderns Islamischs land isch.. zb. Türkei.. Chömet mal chli us euchem Piss kaff use.. und informieret euch zerst bevor sone rieeese stuss schriebet!!

täusch dich mal nicht im psychamäleon ;)
der macht hier zwar einen auf bitzli borniert, aber in echt ist er noch viel engstirniger ;)
Bin per zuefall uf de thread gstosse.. Zerst au müsse für mich dänke , "Ou neii.. immer no das thema" ;)
Jede het sini meinig, isch au guet so.. sölme respektiere. Aber lalle, und glich kei ahnig, Naja.. Und voralm wieso immer die Paranoia vor Moslems.. ?? Ich habe fertig.. :twisted:
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

Ja, ich bin ganz deiner meinung. Wieso paranoia vor diesen hinterwäldlern haben, die können doch nur frauen schlagen und haben keine eier. Ich versteh nicht wie man vor denen angst haben kann...
Aber dass es probleme geben kann, wenn man aus einer humorlosen kultur kommt und worte wie ironie oder zynismus erst im wörterbuch nachschlagen muss, das kann ja wohl keiner abstreiten ;-)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Bahia
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bahia »

De isch eifach de Hammer.....................
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

Aufgrund diesem Flugchaos musste ich ja vor wenigen Tagen in Dubai in den Arabischen Emiraten einreisen. Islam ist dort die Staatsreligion.
Uns haben sie dabei 2 mal hintereinander komplett auseinandergenommen ;)
Also jedes Gepäckstück bis aufs letzte durchsucht. Totalchaos im Gepäck danach.

So ne Kontrolle ist ja nichts aussergewöhnliches, aber grad 2 mal hintereinander schon komisch.

Einen Moment war ich mir unsicher ob dies jetzt wegen dem Schweizerpass oder wegen den Haaren war. Nun ich weiss es noch nicht, denke aber eher zweites.
GEH DEN WEG DES HERZENS

nexus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von nexus »

guets bildniss buddhanature, wie de mensch uf de erscht ihdruck reagiert ;)
ich ha mich dere abstimmig enthalte, wil finds eigentli en witz ime land wos heisst "glaubensfreiheit" ich find es isch eher umd dfrag vode toleranz gange, klar egal ah welem tag möcht en mensch gern mal usschlafe, doch wenn jede morge en ton isch gwöhntmer sich dra, ha mal näbetem tramdepot gwohnt und mit offnem feischter gschlafe. nöd wie wenn de nachbar am samstig am 20ab 7ni am morge im garte holz hackt dich usde schöne tröim risst, wobi er gsetzlich völlig berechtigt isch /grim
doch ich find d'gsetz bide muslim sind scho nöd so rächt zum teil... mal es bild xeh vo eim in somalia bis zur hüft ihgrabe bereitet zum druf gsteinigt wärde, wiler ehebruch begange hät #-o
Liebe Respekt Anarchie
Antworten