Forums-Treffen
-
PsYch0m0n
- Platin Member

Oho, da isch me mau e Tag zwöi wäg und scho gits wider so viu neus im Forum. Also i mues säge das isch e mega gueti Idee sones Forum-Träffe, s gäb ou ändlech mau glägeheit di eint oder angeri Unstimmigkeit z kläre, wo vilich nume drdür entstange isch dasme nid eis zu eis cha diskutiere im Forum.....
Gruess usemä angerä Waud *röööööhhhhhr*
Gruess usemä angerä Waud *röööööhhhhhr*
Zuletzt geändert von PsYch0m0n am Mi 15. Mär 2006, 02:13, insgesamt 1-mal geändert.
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Josh hat folgendes geschrieben::
Hehe, das wär gnau das woni vom Durchschnittsgoaner würd erwarte, dass er wäg ere Party ned a sones Träffe würd cho... Alles Outsider, mitte drin ide Vergnüegigsgsellschaft... kei Ziit und Motivation, öpis Persönlechers z undernäh und da devör au d Energie vomene ganze Weekend drii z stecke... Findi ebe rächt schwach, die duurend Partysucht und de Drang, sich immer vo usse ablänke z lah (so chunts mer amu oft vor).
jop da gebi der rächt..esch halt leider bi vilne soo..wet aber ned säge dasi besser ben..han das problem au dasi mi vo dene huere partys amig magisch azoge fühle und de lieber ane fetti party goh als igendwas anders z underneh
aber ebe velech hed sech da ja bis im summer gänderet..hehe
Ich glaube fascht, dass all da inne das schomal erläbt hend
Goa esch halt scho unglaublich ^^ heieieieieii!!
*.* Dont' Panic! *.*
- Käpten Hirni
- Platin Member

JAJA...die huere partys...verpasst mer eini hät mers gfühl was im läbä verpasst zha*g*..tja mal verzichte lärnä wär nid schlächt für gwüssi lüt i dem forum..aber mal ufs thema zpräche mit em forumträffä..wie wärs wend mir mal so es träffä machet und villicht amene open-air / villicht gits den lüt sogar wo findet i bruch goa gar nid jedes week u es git ja sogar no mensche wo musik machet mit vilnä instrument..hehehe...z.b.,,schnirkel..peacemountain oder pow wow..etc..i wür da vil spannender finde---u vorallem chöntmer sicher den mit gwüsse lüt "normal quatsche"..na ja..mir eigendli egal..nur so en tipp...peace und ege scheggedre
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
- Josh
- Platin Member

Findi ned sone gueti Idee, sich versueche amene OpenAir oder so z träffe... Will d Party staht ja denn mal wieder im Mittelpunkt, und ned, sich z träffe, sich känne z lerne, mitenand z si (sones chlises, unschiinbars Wort... und doch findis eis vo de wichtigste, wo immer meh ide Bedüütig verlore gönd hützutags...)... ganz devo abgseh vo de andere problem, dass mer sich ned guet findet, dass mer sich ned rächt verstaht bim lärm, dass de eint oder ander velech scho zfest ufeme trip isch, zum sich vernünftig z kännelerne etc.
Ich bin de Meinig, mer mached sones richtigs easy chlises Träff, investiered es ganzes Weekend dri, jede wo Lust und d Motivation het, das Träff dure z füere, macht mit und hilft mit.
Und alli andere, wo lieber a ihri 1001. Goaparty gönd, dene weini ned en einzigi Träne nache.
Ich bin de Meinig, mer mached sones richtigs easy chlises Träff, investiered es ganzes Weekend dri, jede wo Lust und d Motivation het, das Träff dure z füere, macht mit und hilft mit.
Und alli andere, wo lieber a ihri 1001. Goaparty gönd, dene weini ned en einzigi Träne nache.
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! 
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout!
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout!
-
Titali
hehe, ich find mit partys every weekend verpasst meh zlaebe... aber jedem das seine... bruch mis gaeld lieber zum laender entdecke... party hani scho so maengisch gseh!Käpten Hirni hat geschrieben:JAJA...die huere partys...verpasst mer eini hät mers gfühl was im läbä verpasst zha*g*..
lebe deine traeume oder... partys mein traum??? nicht wirklich...
-
bergpriester
@psygnosis: eis vu de schönschte örtli isch s-sandbett sicher nid (oder nimmä), bi grad letschdi dunnä gsi chli go ziislä und ja gsehd aso schonu schitter us nachem uwetter vu letsch summer, schlamm und schutt noch und nöcher. und das midem galgäbach und dr ganze gschicht drumrum kennsch sicher au: aso ich ha au hüt det unnä nu es mulmigs gfühl wenns nacht ischi de mitti vo de schwiiz? bi üs (sachseln,OW) wär de geographisch mittelpunkt vo de schwiiz
en see mit eme mega mega mega coole plätzli hemmer au, aber mit party wirds da eher schwirig (schall über de see). zum grilliere und chli fäschte eine vo de schönste örtli. aber ich halte mal d ohre offe für es feins partyplätzli...
aber warum nid grad ab in die mitte
ha det obe gwüssi connections, de skiclub sachslä hed äs feriähuislä, cha susch mal luegä was das würdi choschtä, isch sicher günschtiger als im reschti! für wanderbegeischterti heds traumhafti routenä, vor allem aelggi-seefeld-abgschütz-melchseefrutt, fetti ussicht uf alli siitä! und für die wos lieber gmüetlich hend, im seefeld heds auf fetti namaycushs dinne
grx dani
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

ja bi au grad letschti mal go luege...ich denke das erholt sich scho wider.. brucht aber sicher no es ziitli! guet wär natürli scho am see, dass me chänt go bädele.... steinibach wär da natürli au es cools plätzli wo me au chönt brätle und stört au niemmer detä.
...seefeld isch zwar super schön zum bade und chille aber es füürli chasch det sicher keis mache
das mit em feriehüüsli wär natürli voll gedige... chli is älggi ufe! chasch das mal abkläre, ob da en möglichkeit bestahd?
griäässli
gnos
...seefeld isch zwar super schön zum bade und chille aber es füürli chasch det sicher keis mache
das mit em feriehüüsli wär natürli voll gedige... chli is älggi ufe! chasch das mal abkläre, ob da en möglichkeit bestahd?
griäässli
gnos
-
bergpriester
chani sicher yep!psygnosis hat geschrieben: das mit em feriehüüsli wär natürli voll gedige... chli is älggi ufe! chasch das mal abkläre, ob da en möglichkeit bestahd?
bruchti eifach chli konkreteri date, d.h. vor allem WENN? und WIEVIEL? isch im summer relativ gschnäll usbueched...
ich glaube es hed epä für ca. 20 lüt platz, sind massäschläg d.h. mit chrüzbiigä epä 30
-
Conclusion
- Platin Member

-
biberfreund
- Cat
- Platin Member

"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
- Psydog
- Platin Member

Also vo miar us ischs gar nid im Sand verlaufe!
Han au scho mit es paar Lüüt gschwätzt und wenn i vo Dütschland zrugg bin (30. Mai), werdi mi nomal ans Projekt mache! Wär schad, wenns nid würd klappe!
Luut Umfrag findets die meischta ja a guati Idee, bloss so würkli was dafür tua, das denn doch nid.
Also, wir bleiben auf dem Laufenden......Wo? Natürlich im Mysticalforum!!!
rhöÖÖrrrr....
Luut Umfrag findets die meischta ja a guati Idee, bloss so würkli was dafür tua, das denn doch nid.
Also, wir bleiben auf dem Laufenden......Wo? Natürlich im Mysticalforum!!!
rhöÖÖrrrr....
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

der platz am see (Sarnen OW) wäre nachwievor ein schöner treffpunkt... die natur hat sich inzwischen nach dem umwetter wieder neu geformt.
das ganze wäre wie gesagt kein partyanlass, sondern friedliches zusammensein am see und zum grilliern... ein ghetto mit musik wird es sicherlich auch haben, aber eher als begleitung, damit gespräche im gegensatz zu parties gut möglich sind. es hat genug bäume, um auch hängematten aufzuspannen... parkplätze sollte auch kein problem darstellen..
was meint ihr? datum vorschlag..... wetter ist halt auch kriterium..
das ganze wäre wie gesagt kein partyanlass, sondern friedliches zusammensein am see und zum grilliern... ein ghetto mit musik wird es sicherlich auch haben, aber eher als begleitung, damit gespräche im gegensatz zu parties gut möglich sind. es hat genug bäume, um auch hängematten aufzuspannen... parkplätze sollte auch kein problem darstellen..
was meint ihr? datum vorschlag..... wetter ist halt auch kriterium..
-
silverhaze
- Gold Member