Was bedeutet Goa/Psy für dich?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Bijuo

was bedeutet goa für mich??

Beitrag von Bijuo »

aslo ich könnt mir nich vorstellen ohne goa zu sein..

allein die musik, die stimmung von den leuten auf partys gibt mir ein unglaubliches wohlgefühl! das ganze ambiente ist einfach verzaubernt..
goa ist ein teil von mir geworden und wird es wahrscheinlich noch lange sein!!

ich könnt ewig goa hören und ewig auf partys sein..einfach nur zuhören und beobachten..

....die sinne schweifen lassen..viele liebe leute kennen lernen..
....das ausergewöhniche erleben...

Goa bedeutet ja eigentlich auch einen bestimmten lebensstiel zu führen!die einen tuns mehr die anderen weniger..ich gehöre eher zu den dies mehr tun :-D obwohl mir beruflich etwas die hände gebunden sind.. :cry:

aber das wrid sich hoff ich auch irgentwann ändern....
Lila
Platin Member
Platin Member

Re: was bedeutet goa für mich??

Beitrag von Lila »

Bijuo hat geschrieben: Goa bedeutet ja eigentlich auch einen bestimmten lebensstiel zu führen!
soso was für nen lebensstil führen denn die meisten "Goaner"?
industrialsun
Platin Member
Platin Member

Beitrag von industrialsun »

mir würd jo zu däm thema mou d meinig oder ussag vom altered interessiere :wink:
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

ja scho... und allne andere, merci für eui iträg...
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Lyra
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Lyra »

Esch scho seltsam, eigentli weiss ech ganz gnau was Goa für mech esch, aber das in Wort zfasse esch gar ned so eifach. Ech versuechs eifach mol!

Goa esch för mech en Wält wo nech chan en anderi Siite vo mer usläbe, well das ebe im Alltag (Studentin) ned emmer so möglich esch. Es macht mech glöcklicha Parties z goh...ond meistens tuets mer guet...es esch en usglich för mech. aber mängisch holed mech Parties au weder us minere Utopie uf de Bode vo de Realität zrögg, das esch mängisch guet...mängisch schlächt...enttüschend...befreiend... je noch dem. Ech dänke das esch au was ech a Goa so liebe... es werd nie langwilig...emmer passiert weder öppis neus...mer weiss nie was eim die nöchst Goa so brengt...vellecht Kummer...Freud...Liebi...Fröndschaft...Enttüschig...oder ebe mängisch au gar nüt! :P Das macht för mech Goa so speziell.. ond do möcht ech Goa ned nor uf Musig oder uf Paties reduziere... ech meine Goas als Ganzes, Musig, Lüüt, Tanze, dosse ide Natur si.. eifach alles, denn ersch dorch die vellle verschednige Komponente werd för mech Goa zo dem was ech euich do probiere nöcher z brenge! Aber jede wo scho mol anere guete Party gsi esch weiss vo was ech rede...ech hoffes uf jede Fall...

Im Endeffekt chan mer mis chline "Essay" :P öber Goa uf ei Satz reduziuere:
Goa esch för mech wie en guete Frönd, wo mech emmer begleitet, egal wo nech ane gohne ond emmer weder för en neui öberraschig sorget!
Idealismus ist die Gabe, Menschen so zu sehen wie sie sein könnten, wenn sie nicht so wären wie sie sind!
Crystal-Sound

Beitrag von Crystal-Sound »

hmm ja goa...ich han früehner mal hip hop glost und so...und wo ich denn s´erschte mal goa gloset han...hets mich irgendwie berüehrt...oder irgendöppis ih dere art...und siit dem Tag losi jetzt nur no goa...es isch für mich vell meh als musig...es git mer power...git mer idee...es isch für mich eh lebensihstellig wurde..wenn ich 1 tag kei goa würd lose...würdi glaubs voll überekheie...goa isch eifach s´wichtigschte oder öppis vom wichtigschte vo mim läbe...
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

Crystal-Sound hat geschrieben:.wenn ich 1 tag kei goa würd lose...würdi glaubs voll überekheie.
echt? scho struub..chan da ned navollzieh..gohne vil und gern a partys..aber de au na tagtäglich immer nur goa zlose..wer mer too much..

aber denke mal es gid da im forum secher na meh vo dene wo so extrem send..
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

Lyra hat geschrieben:Goa esch för mech wie en guete Frönd, wo mech emmer begleitet, egal wo nech ane gohne ond emmer weder för en neui öberraschig sorget!
:-D ...würklich sehr träffend :!:
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Gnömlii »

ALLES =D>
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

und wieder en antwort meh... mäsi

Antworten