Forums-Treffen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Kommst du auch?

Gute Idee, da bin ich dabei!
48
80%
Gute Idee, ich würde auch bei der Organisation mithelfen!
6
10%
Mich interessiert doch nicht, wer hinter einem Nick steckt!
6
10%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 60

Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Villeicht noch nebenbei...getränke könnte man nicht in die location einführen..ist ja logisch wenn die alles zur verfügung stellen...draussen ists ja egal...
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

u di ander location, gad nebedem sharp 11 isch

http://www.partur.ch/
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

ganz geili locations hirni. ech freu mi scho druuf. velecht chani au öppis mithälfe? zigarette dreihe, zigis azünde, ...zigis zämesammle, zigis fortrühre.... :)
Titali

Beitrag von Titali »

hey käpten, ächt cooli location :wink: ich hoffe, das chunt stand dört :P
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Ehm, rüsper ... Gahts da irgendwie witer oder lömmer's im Bier verstrande?

PS
vom 09. - 15. Oktober '06 hocki im Bündner Oberland. Wie gseit, chönted ihr mich au isetze. Dadefür bruchts aber e Mitteilig. Merci, für alli Fäll.
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

was gaht wett au mit mache :)
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Liebi Lüt:-)

Ha mis beschtmögliche gäh, hi und här, telefoniere, schwätze etc. doch leider da die 2 clubs en vorstand hend wie eigendli alli clubs/ferein hends müssä abstimme. afangs hend mir es paar zuegseit u drum hani au die date übercho wos möglich gsii wär. doch leider hend nid alli welle mitmache u da dmerheit leider degege gsii isch fallt da is wasser..gründ si zum bispiel di letscht goa party wo irgend es paar döt ine gmacht hend u dä organisator chli zu vil scheisse botte het...tut mir echt leid..ha mis beschte probier...na ja aber he wie wärs mit de party : Mondoshiva ????
Die goht 3 täg u da chöntemer doch würklich es treffe arangiere????...

aso i bi debii u sorry nomal dasi dfröid gno ha..aber sweek heilt alli wunde:-) peace mensche
Titali

Beitrag von Titali »

easy käpten, du hesch das guet gmacht - mir (du) händs probiert! jaja, weekend heilt alli wunde :wink: 8)

wenn isch die Mondoshiva ?

knuddel & thanks für dini bemühige
kiss titali***
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

http://www.muestik.com/mysticalforum/vi ... php?t=3840

da titali..doch denki wärsch sicher au no druff cho*ggg*...
Titali

Beitrag von Titali »

jou, has sälber grad seh - soRRy bin mängisch eifacht lazy :wink:

ja, die party hört sech suPer a.... mau luege, es wärde ja eh einige vom forum dört sie, die wo de halt nid dört sind - säubertschuld :wink: :P :twisted:

YeaHYeaH... i have weeeeeeeKeeeeend...
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Ich würde auch sagen, trotzdem ein grosses Dankeschön an den Käpten. Und wer weiss, wer alles an der Moonshiva eintrudeln wird :wink:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

ich finds geil so, isch doch vill unkomplizierter...freu mi ämel scho.. :-D
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Je nach luscht, wetter und stimmig chumi sicher au am Fritig abe oder am Samstig morge go s'Füdli schwinge.... :-)

Maybe see you there. :-)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

he hee! andi, was heisst da je nach luscht, wätter und stimmig.. nix da, du muesch au cho und dis geile schwert chasch gad au wider mitnää, hihi... mir chönd ja dänn chli kranicht-hinder-storchebei-ufem-dracheschwingeriiter-und-wehendi-mähne-positione (heissed di im kung fu überhaupt au so poetisch?) üebe und echli umekampfkünschtele.

:mrgreen:

bis dänn!
Antworten