http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=6960
... ich hoffe auf ein halbwegs gutes Wetter

Und jetz nomal zu psychedelisch! Das isch eifach so en wiete begriff das er für e diskussion nöd taugt! Du seisch, das gwüsse sound eifach s'etikett psychedelisch bechunt ohni das er's überhaupt isch! Das mag scho sie, nume gönd da d'meinige doch sehr starch usenand! Ich finde zum biespiel sämtliche neue / und dä meist alti FullOn nöd ä spur psychedelisch sonder eifach happy, hug a tree musig! Hingäge find ich das, was anderi als darkpsy bezeichnet psychedelisch. Dänn gitts anderi, die findet vibe tribe oder infected oder ptx oder huja boy etc psychedelisch. Und dänn gits no psychedelischi, alti musig. The Doors, Jefferson Airplane etc.. Will heisse, da chömed miär schlicht und eifach niä ufem nänner! Dä schade wo du asprichsch chunt aber nöd dävo, dass musig jetz plötzlich nüme psychedelisch isch sonder dävo, dass s'szene eifach immer breiter und vielfältiger wird. Eigendlich isch das aber e beriecherig. En schade gitts aber sehrwohl! Und zwar drum, will vili (miär schwizer sind da sehr guät drin) eifach absolut intollerant sind und in schublade dänket! Das führt dänn däzuä, dass mer sitt jahre drüber diskutiärt und lamentiärt, dass dä sound a dere und jenere party allso scho nöd di ganz nacht so super gsie isch. Z'härt, z'schnäll, z'vill progi, z'vill melodie/gedüdel etc... DAS, macht alles kaputt! Anstatt zäme chönd z'fiere bekämpfet miär eus alli gägesietig! Miär händ zulah das sich goa idä CH i mittlerwiele 3 szene gspalte hätt. (wämmer d'verfächter vom "remember" goa no däzuä zellt sogar 4). Und wem diänt das??? Think about!I minere persönliche (ganz dick untersriche) wahrnehmig

gizmo hat geschrieben: Und dänn grad nomal en chline input. Wämmer bi andere fählendi tolleranz kritisiärt, sött mer sälber di scho au an tag lege.Shmahu hat geschrieben:wämmer a parties psychedelic trance laufe laat, wo überhaupt nöd psychedelisch isch, dänn isch das scho en zimliche witz

für mi louft das, was du dobe seisch, au unger spass...Zauberhäxli hat geschrieben:Ich denke "Ernsthaftigkeit" vu Partys isch au en Begriff wo chan missverstande werden.
Anstatt "Ernsthaftigkeit" chamer au säge, bewegendi Begegnige, Gspräch und Moment womer zäme teilt. Die Erinnerige sind doch die, wo eim au dur dä Altag begleitet und teilwis au nachdenklich stimmed. Es isch doch eifach äs kollektivs und bewegends Ereignis, wänd mit dä Lüt a dä Partys im gliche Film bisch. Du chasch zäme tanze und änand alache, chasch aber au für dich shake, chasch go plaudere bimne Chai, in Wald ällei oder mit Kollege go Natur inezieh und chasch au schnell nöi Lüt kännelerne.
Das isch für mich halt chli meh als nur Spass, vor allem wänn i mit öperem ä intensivs und bewegends Gspräch oder en Moment gha han.