fanclub ?!@$%^&*)_@)#$(*

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
psyarwen

fanclub ?!@$%^&*)_@)#$(*

Beitrag von psyarwen »

han da grad mal epis super witzigs gfunde, en website wo fans vom eskimo erstellt hend, und ich glaube dass da viellicht schwiizer dehinter steckid, denn d pics sind vom dillons und vo de phantasm label night, beides parties i de schwiiz.........

de link da derzue; http://psyeskimo.org/

was halted ier dervo, dass es jetzt fan clubs vo psy trance artiste ghid?? bin gspannt uf euri meinig.......

griaesslii
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

hehe, aso entweder sinds schwiizer oder kollege vo Ihm selber.....ben au döt gsi und de Mr. Papparazzi vo dene Föteli isch entweder eine vo de org gsie (das er sich überall hät chöne frei bewege) oder ebe en VIP us UK....

beides isch chli luschtig aber im gross und ganze ja scho ok, die wos ned intressiert müend ja ned go luege :-D
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

Witzig dä Starkult wo sich in letzte ziit idä "goa"szene entwicklet hät! Vo Infected Mushroom känt mer das ja scho länger... Ich persönlich find es isch nöd grad dä sinn vo "goa", aber das muäs jede für sich sälber entscheide...

I dem sinn chan ich mich eui aschlüsse... (und zrug zu mim Music-Star fanclub :wink: )
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

solche postings geben mir das gefühl alt zu sein...
;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

ich nimm mal ah ich bin gmeint... :?

Naja, das mitem alt chan ich nöd säge.... känn dich ja nöd! Aber es isch doch eifach so dass sich d'szene bi eus idä Schwiiz in letzte ziit scho veränderet hät. Ich bin jetz sitem 99 däbie, und somit au no rächt neu... aber ich ha uf jede fall das gfühl. Aber ich mein das nöd mal negativ, ich finds cool! Ich stell aber eifach au fest das goa halt für vill lüht eifach "nur" musig isch... was es für mich und anderi, dä meiste vo da im forum halt nöd isch... oder zumindest nöd nur isch! Also nüd mit alt und so...

Gruäs
Fabian
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

ehmmm - nö, da hast du mich falsch verstanden :)
(nachträglich editiert: ich hab mich aber auch wirklich super unklar ausgedrückt)

was ich meinte: wenn ich an fans denke, so sehe ich kreischende teenies vor mir, und nicht kreischende mittvierziger ;) es gibt sicher ausnahmen, und ich hab ja keine ahnung von dem ganzen fan-tum. aber vermutlich sind die eskimo-fans eher jüngeren alters. ich für meinen teil kann jedenfalls mit fanseiten und derartigem nicht viel anfangen, aber darf doch jeder machen was er will. und wenn es den eskimofans einen kick gibt solch eine seite zu machen, dann ist das schön für sie. und vielleicht gibts dem eskimo selbst ja auch einen kick, dann ist das ja auch schön für ihn.
früher hab ich mir ja auch poster an die wand genagelt und t-shirts von guns 'n roses gekauft (jetzt hab ich mich geoutet). die erste band für die ich so richtig "abgefant" habe war roxette. ich war unsterblich in die sängerin verliebt, aber das interessiert hier wohl keinen.

gibts eigentlich schon eskimo poster?

aber eben, mit dir hat das eigentlich nicht viel zu tun, fabian :)


ps: zum thema nationalität der seitenbetreiber:
Registrant Country:CH
Zuletzt geändert von abraxas am Mi 25. Mai 2005, 06:37, insgesamt 1-mal geändert.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Raphael
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 107
Registriert: Mo 10. Nov 2003, 19:57
Wohnort: Garten Eden

salleee

Beitrag von Raphael »

Woni uf d' Site be go luege eschmer vorallem eis ufgfalle

Webhosting - 500MB Speicherplatz für Fr. 24.95/Monat

Esch jo voll heftig - na dann, viel spass bei diesem Provider...
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

en tuuere gspass..........aber wenns dehne dass waert isch....naja!!

ich persoenlich finds au e chli doof, das heisst es cha ha jede en homepage mache, da muesch scho laengscht ken artist oder suscht irgendwer sii....das findi ja no easy!
aber dem "fanclub" biiztraete findi de scho chli peinlich.... und wie de abraxas scho erwaehnt hed, find ich au dass das fangehabe i de psy trance szene echli falsch am platz...... ich meine ich bi au fan vo gwuessne artiste, aber ich heb mich da echli zrugg ;)
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

allerdings hed de gizmo au chli raecht, d szene hed sich scho gwaltig veraendert mit de jahre....viellicht chunt das bald voll id mode dass mer mit fan plakate ad parties chunt anstatt wie gwohnt mit raeucherstaebli oder suscht irgend was........ :lol: so ala "duvdev i want your baby" oder "riktam i wanna marry you" :-k
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

psyarwen hat geschrieben: "duvdev i want your baby" oder "riktam i wanna marry you" :-k
hihihihi... Skaaaaaaziiiiii.... please sign my poster!!
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

hihihihi... Skaaaaaaziiiiii.... please sign my poster!!
LOOOOL a de atmosphaere de :wink:
Antworten