Wer ist auch dafür das DarkSpace gesperrt wird?
Wer ist auch dafür das DarkSpace gesperrt wird?
Hallo zusammen
Ich finde die ausdrucksweise und die Wortwahl von DarkSpace nicht sehr schön.
Ich bin dafür dass dieses Mitglied gesperrt wird. Wer noch?
Oder vieleicht kann man Ihn mit einem Nuggi beruhigen.
Falls der Nuggi gewinnt, werde ich Ihm persönlich einen kaufen.
Gruss
Reto
Ich finde die ausdrucksweise und die Wortwahl von DarkSpace nicht sehr schön.
Ich bin dafür dass dieses Mitglied gesperrt wird. Wer noch?
Oder vieleicht kann man Ihn mit einem Nuggi beruhigen.
Falls der Nuggi gewinnt, werde ich Ihm persönlich einen kaufen.
Gruss
Reto
Re: Wer ist auch dafür das DarkSpace gesperrt wird?
wird das das ultimative thema des jahres 2009? genug threads dazu gibts ja inzwischen...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
-
dex
jaaaaa Nuggi für alli. de cheu mer endlich offiziell ufem gliche Niveau umenuggele 
Zuletzt geändert von dex am Di 10. Mär 2009, 12:42, insgesamt 1-mal geändert.
Absolut, ein Demokratischer Kindergarten 
Ernst nehmen kann ich das einfach nicht ...
Gruss
Reto
Ernst nehmen kann ich das einfach nicht ...
Gruss
Reto
ou ja, da goa ja eh schon tot ist bin ich für die wiederbelebung der trancenuggibewegung... mein gott, waren das noch zeiten!!!!Suncollector hat geschrieben:
ich fordere nuggis für alleeeee!
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
-
dex
Ideen verdrängen ..... Pillen verteilen.Suncollector hat geschrieben:... di wiise händschli und s trillerpfieffli nid vergässemeli hat geschrieben:ou ja, da goa ja eh schon tot ist bin ich für die wiederbelebung der trancenuggibewegung... mein gott, waren das noch zeiten!!!!Suncollector hat geschrieben:
ich fordere nuggis für alleeeee!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Melliandra
- Platin Member

Heee nid die guete alte Trance- Ziete in Dräck zie.Suncollector hat geschrieben:]... di wiise händschli und s trillerpfieffli nid vergässe![]()
![]()
![]()
![]()
*poink*
-
energetix
Und wie wetsch das astelle? Cha sich ja immer neu amelde und en IPsperrig bringt ja nüt binere dynamische IP. Tönt en doch eifach if Liste vo de ignorierte Member. Schöne Week! PEACE
Weiss ned, aber ech finde sit er nöm tingeltangel_zesi heisst hed er sech, bis uf 1 Usrutscher bi sim gemetzelrezept, recht bessered.
Bin au för aständigi Usdruckswis i dem Forum und das die Schlammschlacht ufhört, aber ech glaube au langsam, das etz alli sech chli es gmeinsams Feindbild gschaffe hend, und das esch au ned fair. Gränzt langsam a Mobbing.
Wär vill meh defür das mer ihm vo mer us symbolisch en Nuggi chauft, wo er denn chan aluege bevor ihm weder sone scheiss dur d Finger i Tastatur lauft.......
Aber ja, gänd em doch en Chance sich z bessere!
Bin au för aständigi Usdruckswis i dem Forum und das die Schlammschlacht ufhört, aber ech glaube au langsam, das etz alli sech chli es gmeinsams Feindbild gschaffe hend, und das esch au ned fair. Gränzt langsam a Mobbing.
Wär vill meh defür das mer ihm vo mer us symbolisch en Nuggi chauft, wo er denn chan aluege bevor ihm weder sone scheiss dur d Finger i Tastatur lauft.......
Aber ja, gänd em doch en Chance sich z bessere!

Die Freiheit der Rede hat den Nachteil, dass immer wieder Dummes, Hässliches und Bösartiges gesagt wird. Wenn wir aber alles in allem nehmen, sind wir doch eher bereit, uns damit abzufinden, als sie abzuschaffen....
Whinston Churchill
-
Drachenherz
Auch wenn er mich manchmal nervt, so lautet mein Urteil doch klar und deutlich:

- Melliandra
- Platin Member

Ich bin au degäge dass mer ihn spehrt.
Die wo wänd mit ihm diskutiere seled und die andere chönd en ja uf Black-Lischde näh und
müend sini Posts nümme läse.
PS: hami scho gfraged, was ier a siem Bild so schlächt gfindet. Ich find es hed irgendwie was.
Aber ebe au das isch wieder Gschmacksach.
Peace und Blüemli. Ich döff inere Stund anes Kriese-Meeting. Wünsched mer Glück...

Die wo wänd mit ihm diskutiere seled und die andere chönd en ja uf Black-Lischde näh und
müend sini Posts nümme läse.
PS: hami scho gfraged, was ier a siem Bild so schlächt gfindet. Ich find es hed irgendwie was.
Aber ebe au das isch wieder Gschmacksach.
Peace und Blüemli. Ich döff inere Stund anes Kriese-Meeting. Wünsched mer Glück...
Zuletzt geändert von Melliandra am Di 10. Mär 2009, 13:38, insgesamt 1-mal geändert.
*poink*
- shivajanine
- Platin Member

bin auch dagegen.
Don`t dream your life, live your dreams
-
Fallen Angel 2
SÄGEMAL WO SIMMER DA EIGETLICH?
Sind ihr eigetlich würkli so was vo arrogant und überheblich, dass ihr eu s'rächt usenähmed über anderi mensch wo ihr vermuetlich no nöd mal persönlich kenned sottigi urteil zfälle, so threads we de hier sött mer sperre, nei lösche söttmers wenn scho.
cha eui neigig zu mobbing und coole sprüch eifach ächt nümer ernscht neh, jede wo da ja akrüzlet hät oder das mitem nuggi isch ja wohl völlig jensits vo dem was gegesiitigi achtig und respekt bedütet. ihr forderet e schöni sprach möglichscht kei bösi wörtli und händ sälber offesichtlich kei schöni gedanke. wenn de zesi das ufzeigt hät, also eui reaktione uf sini biiträg dänn musi ja scho säge, dänn hät er verdammt rächt mit sine ussage.
chindergarte, wie ufem pauseplatz, immer schön uf eine drufhaue wo sich mal nöd konform verhaltet. die sperrig vom tingeltangelzesi isch s'einte und wenn de abraxas und de aylon das für e gueti idee haltet isch das i ihrem ermässe als admins.
wenn jetzt aber de ganzi souhufe s'gfühl hät: "juhu ändli mal e hex zum verbrenne" dänn in ihr eifach nur en mob. wovon das wort mobbing übrigens abstammt.
ich halte nöd vill vo mobs. und vo demokratie wo vo mobs diktiert wird, halti grad nomal nüt.
in früehere ziite i dem forum isch es möglich gsi, mitenand zrede, enand au mal druf ufmerksam zmache, wenn öpper sich übertrieb ufregt, ohni dass mer ihn grad zerfleischt. offebar isch da öppis verlore gange.
aber de thread hät öppis guets, er zeigt mal wieder rächt dütlich wie mensche ticked: sobald sich eine mal ufregt wird er zum abschuss frey geh. ufregt über so sache wie gwalt wo ja würkli zum chotze sind.
aber nei ufrege darf mer sich ja nöd, nur möglichscht sarkastische müll verzapfe.
tss. ächt primitiv.
Sind ihr eigetlich würkli so was vo arrogant und überheblich, dass ihr eu s'rächt usenähmed über anderi mensch wo ihr vermuetlich no nöd mal persönlich kenned sottigi urteil zfälle, so threads we de hier sött mer sperre, nei lösche söttmers wenn scho.
cha eui neigig zu mobbing und coole sprüch eifach ächt nümer ernscht neh, jede wo da ja akrüzlet hät oder das mitem nuggi isch ja wohl völlig jensits vo dem was gegesiitigi achtig und respekt bedütet. ihr forderet e schöni sprach möglichscht kei bösi wörtli und händ sälber offesichtlich kei schöni gedanke. wenn de zesi das ufzeigt hät, also eui reaktione uf sini biiträg dänn musi ja scho säge, dänn hät er verdammt rächt mit sine ussage.
chindergarte, wie ufem pauseplatz, immer schön uf eine drufhaue wo sich mal nöd konform verhaltet. die sperrig vom tingeltangelzesi isch s'einte und wenn de abraxas und de aylon das für e gueti idee haltet isch das i ihrem ermässe als admins.
wenn jetzt aber de ganzi souhufe s'gfühl hät: "juhu ändli mal e hex zum verbrenne" dänn in ihr eifach nur en mob. wovon das wort mobbing übrigens abstammt.
ich halte nöd vill vo mobs. und vo demokratie wo vo mobs diktiert wird, halti grad nomal nüt.
in früehere ziite i dem forum isch es möglich gsi, mitenand zrede, enand au mal druf ufmerksam zmache, wenn öpper sich übertrieb ufregt, ohni dass mer ihn grad zerfleischt. offebar isch da öppis verlore gange.
aber de thread hät öppis guets, er zeigt mal wieder rächt dütlich wie mensche ticked: sobald sich eine mal ufregt wird er zum abschuss frey geh. ufregt über so sache wie gwalt wo ja würkli zum chotze sind.
aber nei ufrege darf mer sich ja nöd, nur möglichscht sarkastische müll verzapfe.
tss. ächt primitiv.