Filme die man gesehen haben muss...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
The Dude

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von The Dude »

u.s.l. hat geschrieben:schnee
schnee?
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... lit=schnee ?

ps. immer diese scheiss-zensur /aaahh
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von Fallen Angel 3 »

eh hallo? nur will öpper en thread ufmacht, ihm vorzwerfe er segi fuul, ignorant oder blöd, gaht aso gar nöd. das wär jetz zum bispiel e gueti glegeheit vo de editierfunktion gebruch zmache. finds ächt übel.
söll das auge öffne? isch das liecht und liebi? fallt irgedeim e zacke us de krone, will öpper ander d'suechfunktion nöd benutzt, oder en edit funktion benutzt?
es längt öppe.
schriibed gschiider mal det öppis wos amel heisst "gäb no vill zsäge, aber ha grad kei lust" - will so biitrag gönd zum bispiel mir uf de sack.
und nachdem jetzt jede mal gseit hät was ihm uf de sack gaht, chömmer üs villicht endli mal wieder uf de inhalt konzentriere.
danke.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
The Dude

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von The Dude »

ja guet... dänn chamer ja d'suechfunktion au grad abschalte... käne anderi forene da werded doppelthreads eifach ohni begründig glöscht vodä mods.. und das findi guet so...
und druf higwiese hani scho gnueg ime andere tonfall.. zudem hani vor mim öffentliche statement (wo garantiert nöd editiert wird) äs pm an threadersteller gschickt, wo allerdings ignoriert worde isch....
und dä mitem vill z'säge gäh... 1. isch summer und 2. isch das wo in letschter ziit da inne so lauft nöd würkli motivierend zum stunde investiere für gschiidi posts...

ich bin mal wäg... (weiterer spam vorbehalten)
fish-eh
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 206
Registriert: Mi 9. Aug 2006, 06:37

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von fish-eh »

The Dude hat geschrieben:ja guet... dänn chamer ja d'suechfunktion au grad abschalte... käne anderi forene da werded doppelthreads eifach ohni begründig glöscht vodä mods.. und das findi guet so...
und druf higwiese hani scho gnueg ime andere tonfall.. zudem hani vor mim öffentliche statement (wo garantiert nöd editiert wird) äs pm an threadersteller gschickt, wo allerdings ignoriert worde isch....
und dä mitem vill z'säge gäh... 1. isch summer und 2. isch das wo in letschter ziit da inne so lauft nöd würkli motivierend zum stunde investiere für gschiidi posts...
WORD!
Chan nur na 1 ahänke: was do inne lauft het nüme viel mit Fore z'tue. Öb das etz guet oder schlecht isch liet am Forumbsitzer.

fish-eh
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von Fallen Angel 3 »

das isch dini sach wo du dini ziit investiersch, und es isch ja verständlich dass im summer lieber an see hängsch als stundelang schriibe, aber wieso seisch dänn überhaupt was dezue? "ha kei lust" tönt so chli abschätzig.
ich verstah nöd wieso mer nach meh moderation rüeft und de lüüt wött regle vorschriibe.
ich finds schön, wenn d'lüüt d'freyheit händ das zschribe was sie möchtet. wemmer die freyheit aber nur dezue benutzt z'kritisiere was anderi schriibed, isch das nöd d'idee.
i andere forums würsch vermuetli grad gsperrt wenn öpperem seisch er segi fuul, und dass doppelthreads grad glöscht werded wag ich mal zbewzwiifle, allei scho will das en riise ufwand wär für die mods. dezue chunt, dass ichs doof find.
es gitt ja au die asicht, dass mer uralti threads nöd sött reaktiviere. die asicht teil ich nöd, aber das zeigt eifach wie underschiedlich d'lüüt gwüssi sache chönd gseh.
öpper z'beleidige wänn de öppis macht, wo ich nöd wür mache, findi aber uf kein fall e g'eigneti lösig.
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Do 13. Aug 2009, 15:31, insgesamt 1-mal geändert.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von Fallen Angel 3 »

was do inne lauft het
chönder mal chli konkreter werde, oder heisst's dänn wieder "suech doch selber, wirsch scho gseh wasi meine".
nur so zur info: ich gseh nöd was ihr meined.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
fish-eh
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 206
Registriert: Mi 9. Aug 2006, 06:37

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von fish-eh »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:eh hallo? nur will öpper en thread ufmacht, ihm vorzwerfe er segi fuul, ignorant oder blöd, gaht aso gar nöd. das wär jetz zum bispiel e gueti glegeheit vo de editierfunktion gebruch zmache. finds ächt übel.
Wie nennsch denn du söttig lüt?
Fallen Angel 3 hat geschrieben:söll das auge öffne? isch das liecht und liebi? fallt irgedeim e zacke us de krone, will öpper ander d'suechfunktion nöd benutzt, oder en edit funktion benutzt?
Ich denk er meint eher die, wo hirn nöd benutztet, egal wieso das etz. Die wos nid chönd sind entschuldigt.
Fallen Angel 3 hat geschrieben:es längt öppe..

Nachem Summerloch denn, oder au nid... /bigs
Fallen Angel 3 hat geschrieben:schriibed gschiider mal det öppis wos amel heisst "gäb no vill zsäge, aber ha grad kei lust" - will so biitrag gönd zum bispiel mir uf de sack.und nachdem jetzt jede mal gseit hät was ihm uf de sack gaht, chömmer üs villicht endli mal wieder uf de inhalt konzentriere. danke.
Right. Staht eigendlech alles i de Netiquette...aber ebe. Sind ja alles nur egoistischi säck, die Iquettes.

fish-eh
fish-eh
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 206
Registriert: Mi 9. Aug 2006, 06:37

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von fish-eh »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:
was do inne lauft het
chönder mal chli konkreter werde, oder heisst's dänn wieder "suech doch selber, wirsch scho gseh wasi meine".
nur so zur info: ich gseh nöd was ihr meined.
Lies Netiquette (muess mal de Link sueche, MF het sogar en eigni oder?) und verglich. Seb meined mir. Niemmert pocket uf die Netiquette (ussert ich :-D), aber ebe, ergendwodure sött mer halt scho en Weg finde zum Kommuniziere.

fish-eh
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von Fallen Angel 3 »

immer die schlagwörter... weisch wa d'etiquette isch mir furz piep egal - mir isch de inhalt einiges wichtiger... und au d'würde vom mensch, wie das de abraxas so schön gschribe hät.
und mir kommunizierd ja - aso wo ischs problem?
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von Fallen Angel 3 »

Wie nennsch denn du söttig lüt?
im zwiifelsfall neuling - und i de regel mitmensch.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
fish-eh
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 206
Registriert: Mi 9. Aug 2006, 06:37

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von fish-eh »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:immer die schlagwörter... weisch wa d'etiquette isch mir furz piep egal - mir isch de inhalt einiges wichtiger... und au d'würde vom mensch, wie das de abraxas so schön gschribe hät.
und mir kommunizierd ja - aso wo ischs problem?
d'etiquette duet nur de ihnalt nach de würd vom mensch apasse (und dezue für de na bitz technisch & formal etc). Wo liet da de underschied zu dinere ussag? du verstahsch velich stechnische/formale nöd, denn informiere oder ebe halte will de informierte trausch? (oder si lah wie mers etz hend).
Problem gseh i au keni, aber i gseh gnue aregige hirn ischalte vorem poste. wieso das für gwüssni es problem darstellt chani mer nur bi wenige fäll vorstelle....
Fallen Angel 3 hat geschrieben:im zwiifelsfall neuling - und i de regel mitmensch.
anderi gönd halt nochli meh is detail... :-#

fish-eh
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von Fallen Angel 3 »

ja du häsch völlig recht: s'format interessiert mich nöd, d'hülle interessiert mich nöd, d'rechtschriibig (usser in extrem härte fäll) interessiert mi nöd - mich interessiert, was de ander dänkt. im biispiel mit de editierfunktion gseht mer ja, dass d'etiquette d'würde vom mensch (selber entscheide, was vo ihm im inet staht) undergrabt.
wie alli gsetz. letztlich.
es gitt "anderi" gsetz, so was wie nächschteliebi und so züg wo vill meh bringt, als jedi regle. und jedi form vo "führig".
mir (mänsche) (forumteilnehmer) münd endlich selber lerne, chöne mitenand umzgah, ohni dass es eim immer irgedes gsetz oder irgeden mod säge muss.
öpper beschimpfe ("hirn ischalte vorem poste") zehl ich mal nöd zu guetem umgang mitenand.
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Do 13. Aug 2009, 15:37, insgesamt 1-mal geändert.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Benutzeravatar
Modulator
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 216
Registriert: Sa 25. Jul 2009, 15:10
Wohnort: LU Town
Kontaktdaten:

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von Modulator »

Braindead Uncut
The Mechanist
Planet Terror
Watchman Un..hrhr
Terentino Trailers (Machete, Happy fan....usw...)
Bad Taste
19.95...n1
Big Fish
Once up on Battlefield
PI


bissel viel trash dabei, aber Müll is cool und total funny :()
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von psy-co »

Suicide Circel



Silent Hill




The Hills Have Eyes

ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Benutzeravatar
memorex
Beiträge: 21
Registriert: Mi 5. Aug 2009, 19:54
Wohnort: unten rechts

Re: Filme die man gesehen haben muss...

Beitrag von memorex »

The Dude hat geschrieben:wieso wird da inne alles hundert mal eröffnet? well benutzig vodä geniale suechfunktion zvill hirnkapazität verlangt? oder eifach fuulheit?

http://www.mysticalforum.ch/search.php? ... bmit=Suche
...um Dir die Möglichkeit zu geben, echli umezclööne... /grim

Fallen Angel 3 hat geschrieben:eh hallo? nur will öpper en thread ufmacht, ihm vorzwerfe er segi fuul, ignorant oder blöd, gaht aso gar nöd.
DANKE! O:)

...und fuul bini scho, aber ebe nonig so lang debii im Forum... und es paar antworte häds ja geh, stohn also
ned alei im wald /bigs
Antworten