Fehlende kommunikation trotz Internet&Co!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Benutzeravatar
spacelove
artist
artist
Beiträge: 241
Registriert: Di 21. Okt 2003, 20:39
Wohnort: psybern
Kontaktdaten:

Fehlende kommunikation trotz Internet&Co!

Beitrag von spacelove »

hallo!

Ich muss jetzt mal was loswerden...

Wir leben im Jahr 2005...dal leben ist hart...viel arbeit und viel zuviel möglichkeiten seine zeit zu verbringen!

Doch trotz all dieser evolutionen von Multimedia und Technik wie Internet und Telefon,
finde ich bleibt in letzter zeit die kommunikation zwischen den menschen selbst auf der strecke...

:roll:

manche meiner freunde haben sich schon seit monaten oder sogar jahren nicht mehr gemeldet!

oder:

Man schickt 40 sms am tag raus und bekommt nur von 1ner person ein feedback....

Man Baue einen Website (http://www.psyfreak.com) auf für freunde und nach über 2000 aufrufen sind erst 26 einträge im guestbook....

Man schreibt in Foren wie diesen ;-) solche sachen un rüber kommen vieleicht wenn man glück hatt mal 1 ne antwort...

...

in letzter zeit da...ja da fehlt mir die kommunikation zu anderen freaks sehr!
Ich Finde das verlangen nach Evolution in unserer Community ist sehr stark!

In Englischen Foren ist davon auch die rede!

We are the Future! aber wir machen zuwenig daraus!!!

Was denkt ihr???

---

Gruss Spacelove
Avid Pro Tools 12.2 / OSX 10.11.3 / RME Fireface 400 / Event 20/20 BAS / Sennheiser HD25 /
Novation Launchcontrol XL / Roland A-49 / NI Maschine Jam / NI Komplete 10U / Waldorf Pulse 2 / Waldorf Nave

¤º°º°º¤ø,¸¸,ø¤º°º°º¤ø,¸¸,ø¤º°º°º¤ø,¸¸,

http://soundcloud.com/acidstorm-1
Benutzeravatar
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 231
Registriert: Fr 24. Jun 2005, 20:13
Wohnort: Zwischenwelt
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldfrieden »

ja.. das kenne ich.

und wenn ich mich richtig dran erinnere:es war nie anders...


ein paar melden sich, die andern sagen immer wenn man sie sieht: ich melde mich mal wieder ;) ist traurig aber wahr.


nun denn: stören tuts mich nicht. wieso denn? soll jeder das tun was er für richtig hält.
Benutzeravatar
spacelove
artist
artist
Beiträge: 241
Registriert: Di 21. Okt 2003, 20:39
Wohnort: psybern
Kontaktdaten:

Beitrag von spacelove »

this forum says it all!
Avid Pro Tools 12.2 / OSX 10.11.3 / RME Fireface 400 / Event 20/20 BAS / Sennheiser HD25 /
Novation Launchcontrol XL / Roland A-49 / NI Maschine Jam / NI Komplete 10U / Waldorf Pulse 2 / Waldorf Nave

¤º°º°º¤ø,¸¸,ø¤º°º°º¤ø,¸¸,ø¤º°º°º¤ø,¸¸,

http://soundcloud.com/acidstorm-1
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

i weiss au wie du da meinsch. Aber i denke au dass das scho emmer echli so gsi isch. Und i gsehs garned negativ, i denk eher die kommunikation isch no im ufbau, sie werd meh und meh... meg de sms, i be au chli so eine, i schrieb eifach ned so gern sms, da lüti lieber a oder ebe, es gaht under. Aber lueg mal die neu generation a..die sind um einiges heftiger, 13 jährigi händ natels etc... i ha mis 1 natel churz vor de lehr gha. die junge lüt woni meine die chönd ja scho fascht nöm ohni läbe, hilfe wo isch mis natel äää.... also i denke me redet me und me mit enand. Au messenger isch cooli sach, han au en kolleg wo scho sit eme jahr i de maledive schaffed, cha mi mit ihm dadurch no oft und vill mit ihm underhalte.

Das meg de gästebuech iträg: kenni au,es sind hald ned alles schrieberling, vieli denked sich ja wieso setti da ine schriebe? mini meinig intressiert eh nid. Oder wenns kollege sind dänked die sich ja huerre billig eifach go säge dases nett usgseht und das so sellsch witermache...das gseht jede chli anderscht....me merkts hald mega be de jüngere, dene eri kollege chömed praktisch all au drus be PC (die schriebed enand alles / ich find mängisch scho zvill), i ha eifach no vill kollege wo eifach nüt gross mit PC ztue händ...und die mached den au so züg ned...die chönd ned lang vorem pc bliebe..... aber isch doch neumed durre guet, den schriebed nur die wos au ernscht meined und was dezue wennd säge ie...

ich schreib bei dir mal rein...war in den ferien :-D
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Antworten