massenverblödung im medium tv

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
sokrates
artist
artist
massenverblödung im medium tv

Beitrag von sokrates »

unglaublich wiäs fernseh miner meinig na immer meh zur perversion verchunt!
da ja eigentlich festghalte isch, das d´mediä en informations und bildigsuftrag wahrzneh hetted, isch es doch denäbed!...
nebed stendiger konsumufforderig, werded eus permanent meist oberflächlichi, materialistischi lifestyles schmackhaft gmacht, oder es wirds elend und schicksalsschläg vo mänsche id öffentlichkeit zerrt, zum quotä mache...
geschweige denn, wenn mensche sich freiwillig, miner meinig na ´´prostituiered´´ (also ihres intimschte öffentlich zuägänglich abüted), für 10min ruhm und chli cash...
vo de zensur (also eus unterschlagenä informationä) ganz zuschweigen!!!!!
und mir unterstützed diä scheisse au no i dem mir ischalted und gebührä zahled, und so dä stuss mit finanziered...
klar gits immer wieder sender oder vereinzelti sache, wo det ä usnahm bilded, aber leider isch d´mehrheit leider andersch orientiert...

will d´masse überhaupt, das sich was änderäd? oder wirds niveau vo dä gsellschafft nur wiedergspiegled, und am aspruch vo dä masse gerecht? werded dlüt im hintergrund dem jemals ihalt gebietä, oder sogar müäsä? was chamer eurer meinig dägegä machä, da ichs eigentlich scho wichtig find, da sich ja sooooooo viel lüt (ebä au diä jung generation), übers medium tv ihri meinig bilded (oder sött mer dlüt grad dezuä bringä, das de tv uslönd? was ja leider schwer machbar isch)...
s´medium isch neutral, aber wiä mers benutzt, machts us (au wenns ja viel informationä zum thema gsundheitsbeiträchtigung durch tv git)... mer chönts doch sicher au für was gschits, würklich informativs bruchä!?

was isch eui meinig? was gits für guäti alternativi mediä, guäti sendigä? wers überhaupt no machbar, das welä zänderä, oder isch de status quo so fescht etabliert?

ergänzig:
http://www.fernsehkritik.tv

ä sitä wo sich kritisch, aber mit gebaltem humor :D , mit em medium tv usänand setzt...
het scho 50 folge (a 45min) druff, wo d´masseverblödig reflektiert und dokumentiert, aber au chli d´hintergründ vo eusnä mitteleuropäische mediä belüchted, abzockereiä vo call-in gwünspiel und teleshops, sowiä schlichwerbigä ufdeckt, aber au würklich sehenswerts hervor hebt...
zudem hets au es forum womer ahregigä cha geh (wenn ihr wieder mal was grenzdebils idä glotzä gshend, sofort meldä), sowie mit diskutierä cha über episodänä vo fernsehkritik.tv, oder über gott und die welt...
sehr empfehlenswert! mit viel herz und ufwand gmacht (de macher het au scho mehräri klage am hals gha, weg sim ´´investigative journalismus´´, wo aber zum nachteil vo 9live und co, het mösä zrugzogä werdä, hehe)

also bevor mer de fernseher ischalted, d´massehypnose lieber grad uslah!

greetz
Zuletzt geändert von sokrates am Mo 26. Jul 2010, 12:35, insgesamt 1-mal geändert.
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Re: massenverblödung im medium tv

Beitrag von BuddhaNature »

Schöner Beitrag zu einem ernstzunehmenden Thema.
Meine Alternative:
Der Fernseher aus der Wohnung befördern!

Hab ich vor 3.5 Jahren gemacht und funktioniert wunderbar.

Das Internet ist ein viel interessanters Medium um an Informationen zu gelangen. Seine Kanäle sind nicht auf ein paar wenige limitiert. Und das meiste wird rund um die Uhr ausgestrahlt /bigs

Das mit der Billag finde ich allerdings einen Witz. Die Gebühren sind weiterhin notwendig, obwohl man diese Möglichkeit per Internet fernzusehen nicht nutzt.

Da ich auch Medienschaffender bin, habe ich einen Beamer zugelegt. So schaue ich auch manchmal unterhaltsame Filme (welche man ausleihen oder kaufen kann) im HeimKino an der Leinwand.
Ich hatte zwar meinen Konsum mit dem Fernseher gut im Griff. Aber von Kindern kann ich dies nicht erwarten. Und weshalb so eine schwarze Kiste im Wohnzimmer haben, wenn man sie eh nicht braucht?
GEH DEN WEG DES HERZENS

damiana
Gold Member
Gold Member

Beitrag von damiana »

han min Fernseh afangs Johr entsorgt und dä Aschluss gchunt!

Wieder es Problem weniger juhui!
Lebt!! als Kinder des Lichts! Rabbi Sha-ul
sokrates
artist
artist

Beitrag von sokrates »

@ damiana: find ich guet, aber aschluss kündigt? hesch doch en pc!? mer muäss ja au für pc zahlä, und mit dem diä masseverblödig witerhin unterstützä (sogar mp3 player mit radio)!!!! also eifach nur fernseh usschaltä isch de erschti schritt...

und es wird ja witerhin vo sooooo viel lüt über das medium infos und entertainment bezoge, wo sich ihres weltbild däna richted.... glaub nid dasmer dem ihalt gebietä cha, mit abschaltä (und all zum usschaltä bringä isch au unrealistisch)... isch für ein selber diä bescht variantä, aber diä breit masse laht sich immer no mit telemedialem dünnpfiff zuälullä...
wiä gseit, mer chönt doch au was gscheits drus machä....
finds vorallem weg de junge generation sehr bedenklich und ernschtzneh!
also wenn mer scho billag mönd zahlä, denn söted mer doch irgendwiä au defür sorgä, das nid alles i stumpfer banalität versinkt... isch ja ä indirekti mitverantwortig, wenn mer das eifach toleriert, und denn no muäss mitfinanzierä... also was machä?
klar isch es s´ganze mediegebilde, und nid nur s´fernseh, aber det störts mich halt bsunders, da ich mit pc verpflichted bin, zum da finanziel mit unterstützä... ä zitig chani eifach nid chaufä und basta (au wenn witerhin gratis jedä morgä und abig so stuss verteilt wird :-# )...

mini frag isch eifach : mached d´mediä s´niveau vo dä gsellschafft, oder reflektierd d´mediä eifach eusi gsellschafft, und wird dämit eusä asprüch gerecht? will d´massä ächt überhaupt en wechsel, oder gfallts ne sogar no, s´hirn usschaltä und sich berislä lah?....

@buddhanature: ja, das mitem internet gsehn ich au als alternative... lueged mer das mer da no lang so nutzä chönd!!!!

bin froh für jedä tip, für unabhängigi, alternativi mediä im internet!!!!!!
damiana
Gold Member
Gold Member

Beitrag von damiana »

Radiogebühre zahli no.
Solang i im Web kei TV Sender luegä zahli keine TV Gebühre!

Bewieslascht liegt bi dä Billag.
Lebt!! als Kinder des Lichts! Rabbi Sha-ul
J. Void
Gold Member
Gold Member

Beitrag von J. Void »

wiiiee wahr wie wahr....

i luege auscho sit sicher 2 johr ke fernseh meh... mit paar usnahme: arte, selte mal d-max und naturdokus.
Anomalie
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Anomalie »

mitem radio ischäs ä ganz übel. z.b. im büro wenn d nöd chasch abstelle will de rescht lose wott...ahhhh
Bild
trilobyte
Platin Member
Platin Member

Beitrag von trilobyte »

ich hab zwar noch nen fernseher, aber der wird nur noch sporadisch von meinem mitbewohner benutzt. der lässt sich aber offenbar zunehmen von nicht fernsehschauen anstecken. ich hab erst angefangen nur noch ab festplatte zu schauen (keine werbung und nur das was interessant erscheint mit der möglichkeit jederzeit zu spulen ,-))
und hab auch das aufgegeben. selbst die neuen filme schaue ich nicht mehr an. ist ja meist eh nur schrott.
ich vermisse gar nix!
news lese ich internet.

gruss
siegi
Antworten