vegetarisch leben

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: vegetarisch leben

Beitrag von nexus »

danke xotix /yo ufde hani gwarted. sicher bestahts au nur us geld, doch finds na cool dass imrhin e gegebewegig git, süsch wür ja au chum öper wüsse wiviel wal gad widr gschlachted werdet, wo chemieunfäll castor transpört und so sind :-) isch doch chli wie s'eine unds andere extrem, d'mitti schint abr nöd so goldig ;)
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
saitan_cannibal
Beiträge: 30
Registriert: Mo 10. Okt 2011, 19:08

Re: vegetarisch leben

Beitrag von saitan_cannibal »

............
Zuletzt geändert von saitan_cannibal am Di 23. Apr 2013, 11:40, insgesamt 1-mal geändert.
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

Dlüt kaufets ja. Bzw:

wenn du en Kund hesch wo Brot X will, das ned chan kaufe bedütet das, es git kei Geld für dmgrio. Sbrot herstelle, azbüte udn evtl wegzschmeisse schint debi billiger zsie bzw kei verlust zgeneriere als wenn de Kund garnix kauft. Konsummaxigmierig = Gwünnmaximierig.

sProblem ligt bim Konsument und ned bi de Migros. Alli problem ergündet sichschlussendlich i dir und diner Handlig. Du lasches zue, ob s Bösei dere welt gedeiht oder nöd. Kurzum: Du bisch sKollektiv. (ha, ha das scho immer ma lwele sägä :P)

Naja egal, Fleisch ässä sig naütrlich als Argument zieht als Schwizer, Europäer und Mensch i dere Gsellschaft eifach nöd.


Im Film, Food Inc (oder we feed the world?) gsesch en lastwagge voll Brot. Tiptops Brot. Und den gsesch weners abladet irgendwo udn de Fahrer verzellt das er immer zemegschisse wird fu alte lüt und die fassigslos denäbet stönd. Isch doch gstört.

Wenn es herts Brot hesch, wasser drübert und in Ofe demit, den sch das tiptop. Oder id Suppe demit.
miaumiau
Benutzeravatar
saitan_cannibal
Beiträge: 30
Registriert: Mo 10. Okt 2011, 19:08

Re: vegetarisch leben

Beitrag von saitan_cannibal »

.............
Zuletzt geändert von saitan_cannibal am Di 23. Apr 2013, 11:40, insgesamt 1-mal geändert.
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

Also de Quote het gad gfailed.

Es isch stupid, sBrot a dSchwi zverfüettere. Produziersch eifach weniger. Sgetreide chasch au susch a d söi gäh. SO verschwendisch energie etc und d firmene verdiene unnötig Geld. Sie zapfe ez d söi als Konsumente a. :P

Ich ha gmeint, s Arguemnt "Fleisch esse isch natürlich" zieht als Schwizer ,Europäer. Als moderne Mensch nöd. Als Urvolk im Jungle, ja, aber bi dir, mir eus nöd.

Au schön paradox find ich s Tabu Hünd, Katze zesse. Mini Mum isst kei pferd, wel das ires Hobby isch, aber Küeh und co pff. Macht dor nienets Sinn.

Ja, den isisch halt es Ei zmorge, wie de wotsch. Aber kaufs am beste Ort wod finsch. Ei isch zwar komich aber ich denk eis fu de tierfründlichste Tierprodukt. Zumindest bi mir, wos im Garte wachset. ^^
miaumiau
Benutzeravatar
saitan_cannibal
Beiträge: 30
Registriert: Mo 10. Okt 2011, 19:08

Re: vegetarisch leben

Beitrag von saitan_cannibal »

...................
Zuletzt geändert von saitan_cannibal am Di 23. Apr 2013, 11:40, insgesamt 1-mal geändert.
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

Läck, Angebot und Nachfrage. Du sötisch de seich ebe gnau nöd unterstütze. gnau wie du kei nestle produkt sötsch kaufe. dlüt bruchet ideologie wo sie radikal umsetze. so blöd umeeiere bringt nix.

usgwogeni ernährig, läck. wel das paar spacke sege? nachem trend fu de konzern? Ich bin i de ernährigsberatig gsi mal zums aluege und weli gad mal ha chöne gratis gah. ha det so info blätter fu nestle kassiert. Im trimeli züri. Das isch doch denäbet.

Es git vegani spitzesportler. En veganer und vegetarier het meistens meh ahnig was er ist was vorussetzig für e usgwogeni isch. ich fühl mich tiptop.

Wie gseit ligts i dinere Verantwortig uf die Welt zluege.

schwirig die richtig mängi zbache, glaubi weniger. Bi mim stamm mittags migro isch s meiste fu brot zwar amigs weggriffe. So findis eignetlich guet. Wobi das nur für das chline, take away brot gilt. s andere weisi nöd.

hani gad per zuefall gfunde:

http://www.bag.admin.ch/themen/ernaehru ... ml?lang=de

Kei ahnig wie guet gmacht die sidn und was iri ussag isch
miaumiau
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: vegetarisch leben

Beitrag von nexus »

vilicht na was zum verzichte z'unterstüze, sind ja eh scho bedroht.. http://www.spiegel.de/wissenschaft/natu ... 35701.html
Liebe Respekt Anarchie
The Dude

Re: vegetarisch leben

Beitrag von The Dude »

@Egli - Milchalternativen...

Mann die Dingens sind ja sackteuer... hab jetzt mal zwei zur Auswahl um 3 Stutz / Liter... mehr bezahl ich nicht... wird demnächst getestet... mehr folgt...
Benutzeravatar
saitan_cannibal
Beiträge: 30
Registriert: Mo 10. Okt 2011, 19:08

Re: vegetarisch leben

Beitrag von saitan_cannibal »

.............
Zuletzt geändert von saitan_cannibal am Di 23. Apr 2013, 11:41, insgesamt 1-mal geändert.
The Dude

Re: vegetarisch leben

Beitrag von The Dude »

saitan_cannibal hat geschrieben:Nei, scho nöd usgwoge mit Nestle(die händ übrigens au es vegetarischs Kafiufhellerli) & Co..
...
Ja, natürli händs das... s'Soya däfür chunnt usem Ex-Rägewald vom Amazonas... pfff....
Boykottiere dä Saulade und zwar radikal!
Siehe hier /pfeil http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=25&t=12422

Ps. Mässi fü d'Info... i probier jetzt dänn demnächst mal die zwei Liter und dänn luegi wiiter... aber i bhalt mer die Variante au mal im Hinderchopf! :-)
Benutzeravatar
saitan_cannibal
Beiträge: 30
Registriert: Mo 10. Okt 2011, 19:08

Re: vegetarisch leben

Beitrag von saitan_cannibal »

............
Zuletzt geändert von saitan_cannibal am Di 23. Apr 2013, 11:41, insgesamt 1-mal geändert.
The Dude

Re: vegetarisch leben

Beitrag von The Dude »

The Dude hat geschrieben:@Egli - Milchalternativen...

Mann die Dingens sind ja sackteuer... hab jetzt mal zwei zur Auswahl um 3 Stutz / Liter... mehr bezahl ich nicht... wird demnächst getestet... mehr folgt...
Also die für über 5 Stutz kommen eh nicht in Frage, und die zwei Liter habe ich jetzt mal getestet.

Nachdem ich erst kürzlich mal zwei Milchalternativen - Dinkel & Reis - ausprobiert habe, bin ich zum Entschluss gekommen, dass ich den letzten Schritt zum Veganer nicht vollziehen werde. Mein Kaffee ist geschmacklich nicht vergleichbar, und auch die Konsistenz entspricht nicht meinen Bedürfnissen. Dann es ist mehr als doppelt so teuer und zudem müsste ich jedesmal eine halbe Weltreise in Kauf nehmen, um es zu besorgen, und dabei sinnlos Sprit verbraten, der z.T. aus Ölsand in den kanadischen Urwäldern kommt, oder Strom der ÖV, hergestellt in AKW's. Von Soja-Alternativen halte ich schon rein gar nichts wegen der damit verbundenen Zerstörung der Regenwälder der Erde, ^^ :/

Es ist also gar nicht so leicht, die richtigen Alternativen zu finden...
...ich bleibe also beim massvollen, bewusst agierenden Vegetarismus.

Zudem liebe ich guten Bergkäse, wo die Kühe noch auf saftigen Alpweiden mit herrlicher Aussicht grasen dürfen, und sogar noch ihre Hörner - die sehr wichtige Bestandteile des Kuhkörpers sind (v.a. in energetischer Hinsicht) - haben.

Ich reduziere jedoch alles aufs minimum; Genuss also, ohne dabei Verschwendung zu fördern.

Ps. Bi eus im Gaggo usse gitz kei Saitan idä Läde... wo kriegt mer das wieder?
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

Verzichtisch eifach ufe Kafi, de chunt eh au fum arsch fu de welt.

Internet liferet das sicher und de pöstler chunt sowieso verbi.
miaumiau
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: vegetarisch leben

Beitrag von BuddhaNature »

The Dude hat geschrieben:Von Soja-Alternativen halte ich schon rein gar nichts wegen der damit verbundenen Zerstörung der Regenwälder der Erde, ^^ :/
sojafelder werden aber vorallem wegen der milchproduktion zerstört... denn wir importieren primär soja nicht für die sojamilch sondern um unsere kühe vollzufuttern.
und soja gibts auch in italien.

der preis ist generell höher, das trifft aber auch auf alle ökoprodukte zu.

http://www.greenpeace.de/themen/waelder ... regenwald/

http://www.tagesschau.sf.tv/Nachrichten ... ja-Fresser
GEH DEN WEG DES HERZENS

Antworten