gwalt und so^^

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
nexus
Platin Member
Platin Member

gwalt und so^^

Beitrag von nexus »

Liebe Respekt Anarchie
0x1d
Platin Member
Platin Member
Re: gwalt und so^^

Beitrag von 0x1d »

wenni müäd bin gangi meischtens go schlaafe XD

aber agressione wo i mir ufstieged beobachti nur und tues als unnötigi empfindig ab, so verschwinded das gfüühl ziemli schnell wieder... i gseh kein grund drin mich uf sottig gfüühl izlah...

vilicht liits au drah dasi jahre lang sogenannti killerspiili gspillt han und mittlerwiile völlig emotionstod bin... XD

das d gfühlsreaktione im ghirn mit dä ziit abnimmt wemmer x gwalttätigi film lueged wie i dä studie beschriebe gsehni als völlig "normal" a... isch doch bi villem so... wennd en geile film 10 mal luegsch denn findschn bim 10. mal au nüm so geil wie bim erschte mal...ich glaub mer gwöhnt sich eifach drah a da womer gseht... mer chan ja nöd immer voll druff abschruube...
die studie chönteds au erwachsene zeige, s ergäbnis wär warschindli zimli ähnlich...
ich glaub villes isch au vo dä eignige entwicklig bedingt... wennd bis jetzt mega dä friede gha häsch wirsch warschindli ehnder no duregheie bi so film... aber wemmer eh scho vom tv und allem scheiss vergiftet isch machts eim wohl eher weniger was us...
ich glaub au nöd das es zwingend agressiv macht wemmer z.b. "killerspiil" spillt (das bild vo dä gamer i dem artikel / kontext findi wieder mal voll danebed...) ussert mer häts voll nöd im griff und regt sich drum permanent uf, aber das liit denn wohl weniger am spiil als a eim selber...
also mich häts ehnder friedlich und usgliche gmacht ;)
Antworten