Was essen wir wirklich?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Was essen wir wirklich?

Beitrag von J. Void »

Hallo zäme

Ich hoffe dases de Thread noni so git, aber nehmed euch mal d'zit, lueged das ganze dure und am beste mached au anderi lüt druf ufmerksam.


Benutzeravatar
CherryBlu
Beiträge: 37
Registriert: Mo 24. Mär 2008, 19:21
Wohnort: Zürich

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von CherryBlu »

Hab mir die DVD grad gestern gekauft, bin gespannt wie die Dokumentation ist...
Benutzeravatar
post blue
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 60
Registriert: Do 7. Okt 2010, 13:48
Wohnort: Bülach

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von post blue »

Aso ich ha diä Dok mal für d'Uni mösse luege und muess säge find sie so naja. A Stellä durchuus informativ, aber au recht oft ufä Art dramatisch-emotional, wo mi eifach chli z'fesch a Boulvardjournalismus erinnerät.
Söll jetzt nöd heisse, dass es nöd sinnvoll isch, wänn mer's luegt, aber unter Umständ lernt mer gar nöd so vill neus (chunnt halt drufah wiä informiert mer scho isch) und fühlt sich eventuell au liecht irrritiert z.B. ab erä längerä Sequenz über ä Frau, wo uf tragischi Wiis ihres Chliichind ane Lebesmittelvergiftig verlore hät und mit möglichscht ahrüenrendä und schockierendä Details definitiv nöd spart.
So Sache findi dänn halt eifach chli schad, will's so das liecht dur schaubare 'Ah all diä böseböse sie bringed chliini Chinde um, etc. und so'. Villicht isch au nur mir das chli so innecho, aber mag eifach Film nöd so, wo uf diä Art versuecht d'Lüüt uf emotinaler (statt rationaler) Ebeni z'treffä, au wänn ä susch durchuus fundierti Informationsbasis bestaht uf derä mer wesentlich gschickter und weniger offesichtlich hett chöne ufbouä, aber ja, das isch jetzt eher ä persönlichi Meinig.

En Film, wo au bizli i diä Richtig abziehlt, aber glaub meh bekannt isch, wär' au no 'Super Size Me'. Weiss au nöd wieso i dä igendwie fasch biz sympathischer und stelläwiis au fasch biz amüsant/selbschtironisch find. Aber au das isch es eher es persönlichs Urteil. Find en eifach ufenart weniger manipulativ.

Aber vorallem, wänn über diä Themenä noni so informiert isch sind sicher beid Film ä Variante sich z'informierä, aber würd's mit Vorsicht gnüsse.
'no one is free; even the birds are chained to the sky' - bob dylan
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von J. Void »

post blue hat geschrieben:Aso ich ha diä Dok mal für d'Uni mösse luege und muess säge find sie so naja. A Stellä durchuus informativ, aber au recht oft ufä Art dramatisch-emotional, wo mi eifach chli z'fesch a Boulvardjournalismus erinnerät.
Söll jetzt nöd heisse, dass es nöd sinnvoll isch, wänn mer's luegt, aber unter Umständ lernt mer gar nöd so vill neus (chunnt halt drufah wiä informiert mer scho isch) und fühlt sich eventuell au liecht irrritiert z.B. ab erä längerä Sequenz über ä Frau, wo uf tragischi Wiis ihres Chliichind ane Lebesmittelvergiftig verlore hät und mit möglichscht ahrüenrendä und schockierendä Details definitiv nöd spart.
So Sache findi dänn halt eifach chli schad, will's so das liecht dur schaubare 'Ah all diä böseböse sie bringed chliini Chinde um, etc. und so'. Villicht isch au nur mir das chli so innecho, aber mag eifach Film nöd so, wo uf diä Art versuecht d'Lüüt uf emotinaler (statt rationaler) Ebeni z'treffä, au wänn ä susch durchuus fundierti Informationsbasis bestaht uf derä mer wesentlich gschickter und weniger offesichtlich hett chöne ufbouä, aber ja, das isch jetzt eher ä persönlichi Meinig.

En Film, wo au bizli i diä Richtig abziehlt, aber glaub meh bekannt isch, wär' au no 'Super Size Me'. Weiss au nöd wieso i dä igendwie fasch biz sympathischer und stelläwiis au fasch biz amüsant/selbschtironisch find. Aber au das isch es eher es persönlichs Urteil. Find en eifach ufenart weniger manipulativ.

Aber vorallem, wänn über diä Themenä noni so informiert isch sind sicher beid Film ä Variante sich z'informierä, aber würd's mit Vorsicht gnüsse.
hey, danke für dini meinig, mer esch da au ufgfalle ebe jetz uf die frau bezoge, fends aber öberhaupt ned schlimm, wells eifach tragisch esch das e sone sauerei betriebe wird und tier wie au mensche drunder müend liide. das chamer garned z'ernst neh!

supersize me hani au gseh, finde de aber ned halb so guet wie food inc. food inc informiert vielschichtiger und zeigt meh bereiche uf, wo die nahrigsusbütig betriebe wird...
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von nexus »

das bewürksch doch scho wennt nur in supermarkt gahsch, det nur s'schönste chaufsch süsch würs di ja na am geldbütel reue :-k

Liebe Respekt Anarchie
vada

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von vada »

taste the waste... crazyeye danke fürs teile vom Video!

..."es gibt Kartoffeln sind zu dick und manche haben eine Delle....."

... ich nehm beim nächsten Einkauf auch mal ne Farbtabelle mit um zu schauen ob die Tomaten die richtige Farbe haben :?
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von nexus »

die glänzige dunkelrote würi au nöd empfehle die sind glaub sogar genetisch verändered dass nöd fuuled. statt so au horssolgwächs, würi empfehle wennt zit häsch es schrebergärtli da ja hüt chum na gärte umd blöck sind oder ufem balkon brucht eifach en grosse topf und ziehsch dini tomate selber, wartisch bis schön dunkelrot sind. die schmöcked denn au schön süess und saftig nöd so härt und wässerig wie die usem lade ;) die einzige usem ihchauf woni kenn wo fascht ahde gschmack anechömed sind datteltomate.
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von nexus »

Doch "hungern" reicht nicht. Die Vereinten Nationen rufen eine Hungersnot erst dann aus, wenn täglich mehr als zwei von 10 000 Erwachsenen oder mehr als vier von 10 000 Kindern an Unterernährung sterben. Erst wenn diese Schreckensmeldungen und die Bilder von Kindern mit aufgeblähten Bäuchen und verzweifelten Müttern, deren verschrumpelte Brüste keine Milch mehr geben, in Europas Wohnzimmer gelangen, rollt die Spendenwelle an. Für viele ist es dann bereits zu spät.
http://nachrichten.rp-online.de/politik ... -1.2718977 :?
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von J. Void »

http://www.earthlings.com/ ihr chönd da druf de film streame, lueged de film bitte, und losed euch selber zue wener uf die bilder reagiered...

da de film no uf dütsch:

http://www.videogold.de/earthlings-uncu ... n-deutsch/
The Dude

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von The Dude »

J. Void hat geschrieben:hey, danke für dini meinig, mer esch da au ufgfalle ebe jetz uf die frau bezoge, fends aber öberhaupt ned schlimm, wells eifach tragisch esch das e sone sauerei betriebe wird und tier wie au mensche drunder müend liide. das chamer garned z'ernst neh!

supersize me hani au gseh, finde de aber ned halb so guet wie food inc. food inc informiert vielschichtiger und zeigt meh bereiche uf, wo die nahrigsusbütig betriebe wird...
Mässi füdä Thread J :-)

A das mit derre Frau magi mi gar nümme erinnere... länger her...
Xeh das aber zimmli wi du J
Er isch mMn. absichtlich sowohl rational als au emotional gstaltet, ebe genau zum würkli wach rüttle, well wie Du seisch, mer cha das gar nöd z'ernscht näh...

Supersizeme findi nöd ganz so guet, aber isch au schwär vergliichbar, weller ä Dokumentation vome Sälbstexperimänt vonere einzige Person isch, wohingäge Food Inc. ufs Xamte fokussiert.

Find uf jedefall beidi lohnenswert... ha Food Inc au nöd umesusch i mini Must-Seen-Dokus ibaut
http://www.allmystery.de/blogs/Duder

Da nomal dä Earthlings-Link diräkt vo Utube:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLCB9830145853F174

Ps. @Admins: Was isch eigentli mit dä Links da? Han usegfunde dases nur funzt, wämmer dä Bitrag diräkt abschickt, nöd nachere Vorschau (usser mer füegt dä korräkt Link nomal neu i..)... Chönnt mer die Links nöd eifach in voller Längi azeige lah, wänns postet isch, dänn wär das problem behobe?

Isch jedefalls im letschte Septämber noni xi ;)
Alex604
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 218
Registriert: Mi 12. Dez 2012, 22:26

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von Alex604 »

fun facts:

Bild

Bild

Bild
ehem. dideldum.ch / biberfreund
mistiqcal
Beiträge: 12
Registriert: Fr 24. Jan 2014, 09:15

Re: Was essen wir wirklich?

Beitrag von mistiqcal »

oh Gott!
Dass ist wieder so eine Frage die einen die komplett angst einjagt - ich will es eigentlich nicht wissen... weil sonst iss ich nichts mehr!
Antworten