Weihnachten - Horror oder Fest ?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Schallkoerper
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 156
Registriert: Mo 23. Feb 2004, 20:44
Wohnort: Säuliamt
Kontaktdaten:

Weihnachten - Horror oder Fest ?

Beitrag von Schallkoerper »

Was haltet ihr von Weihnachten ?

Braucht es dieses Fest ? Für was machen wir das immer und immer wieder ? Warum feiert ihr Weihnachten ?


-------

Ich finde Weihnachten ganz ok. Es ist eine gute Tradition das Familien, alte und junge diesen Brauch weitervererben. Traditionen sind gut. Doch ich frage mich, wenn schon in den Warenhäusern im Oktober Christbaumkugeln verkauft werden ? Wird uns da nicht was aufgezwungen ? Und wissen dan heute noch alle jungen Menschen den Grund und die Geschichte von Weihnachten ? Ich kenne die Geschichte jedenfalls nicht genau. Irgendwie scheint mir das Fest ein Scheinfest. Die Leute spenden (das ist gut so) doch unter dem Jahr schenken und spenden sie nicht. Es herscht für ein paar Wochen Friede Freude Eierkuchen :-D (find ich schön) aber warum nur in diesem Monat ?
Dieses Jahr bin ich ein Weihnachtsmuffel har har har. Genau 15 min brauchte ich um Geschenke zu kaufen. Das reichte mir vielleicht packts mich nächstes Jahr.

Hoffe auf eine spannende Diskussion und wünsche allen tolle Weihnachten und einen guten Rutsch in neue Jahr.

grussus
Titali

Beitrag von Titali »

mein lieber Schallkoerper :wink: die diskussion hei mir hie gführt vor es paar weeks:

http://www.muestik.com/mysticalforum/vi ... php?t=2001

bitte nid nomau *grins*

gruzzzli titali***

p.s. hie wär NeWYeaRs-Diskussion:
http://www.muestik.com/mysticalforum/vi ... php?t=1954
Zuletzt geändert von Titali am Do 22. Dez 2005, 12:25, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Beitrag von meli »

HORROR!!! absolut pure wahnsinn!!! mir dreie fasch düre im gschäft wöu mir so viel büez hei. es isch jedes jahr d'gliche: huere stress im gschäft, überfüllti läde und greizti lüüt! i freu mi mega, wenn alles düre isch... :evil: :twisted:
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Titali

Beitrag von Titali »

oooch meli, das isch natürlich fuck :? bisch im verkouf oder inere druckerei??? naja, ich ha mich das jahr vo aune pflichte@familyschluch befreit...und wirde mit mini huusmitbewohner fiire und am samstig mit @fire, josh und sicher no vielne mehr vom forum ar smilinc party@ZH \:D/

ich cha so mönscheuflöif nid ha mit dr ganze family...macht mich nur müed und längwillet mich ztod :wink: mir sind mini ängste fründe wichtiger - das isch mini familie!

normalerwis hau ich nach asie ab i dere zyt... oder next year nach südamerika :lol:

muntsch...titali***

p.s. jetzt startemer das thema glich nomau *g*
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Beitrag von meli »

säg nüt @ noamu das thema :lol: ! i schaffe imene oberflächebeschichtigszentrum und vielne kunde chunnt ersch am 20.12. i sinn, dass si ihrne liebschte no vergoldeti oder versilbereti sache wei schänke *würg* zum glück schaffi nid im verkauf- das wär nome horror!! wünsche dir ganz viel spass ar smilinc- party titali (und au am räschte)!! i wirde de denn im tscharni zu tikal und v- tunes am abtänzle si *megafreu* :-D :-D :-D

*knuddiaeuch*
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Titali

Beitrag von Titali »

uiui, ich bin säuber eini vo denen, wo letscht wuche in sinn isch cho, dass ich ja no gschänkli bruche und ha e bstellig für kaländer ufghä mit mine asia-pics - ich wart immer no druuuf :? wird äuä nüm läng vor xmas!

hüpf@tscharni 8) wünsche dir ou en mega schön party dört - bärner rocke ou (viel) ganz geil :lol: my home!

drück dich...titali***
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

is denn jemand auch noch vom 25. auf den 26. @smilinc party?
:?:
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Beitrag von meli »

titali, i muess ganz ehrlich säge, dass i mini wiehnachtsgschänkli au noni zämme ha! :oops: ! aber das het mit dem z'tue, dass es mir scho ablöscht, wenn i in lade ineluege und sech d'lüüt scho bim igang aremplet- absolut nid mini wält!!!
wägem familieschluch: i sälber ha ke familie und ha sit i elei wohne immer schön gediege elei deheime fein gässe, e guete film glueget und bi gege mitternacht mit kollege ane goa... :) bi zwar jedes mol bi rigendöpperem iglade gsi- ha aber dankend abglehnt, wöu mir wiehnachte sowieso nüt seit. das isch jz s'erschte johr, wo i wieder mau mitere familie verbringe- mit mim fründ sire!! i mache das nume ihm z'lieb- u das weiss är au!!! mini bedingig isch eifach gsi, dass mir aschliessend ane goa gönd- das isch bi mir am 24. afe tradition... :razz:
für mi isch wiehachte wie jeder anger tag au! familieschlüüch hani scho immer ghasst- bi froh, isch mini familie nid so mitenand befründet ;)... naja, das johr heissts: gring ache u dürehalte!! :roll:
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

chunt natürli uf dfamilie verhältniss druf ah, aber i fiere sicher mit de family....die chunt nämli usem wallis und i gseh die suscht fascht nie, da bini froh gitts es datum wo mer euis alli treffed, will ich familiezämehalt seeeehr schätze ("und au mine eigne chind mal wiitergeh will!!) i verstahs aber absolut wenn mer da nid gern hät wenn sVerhältniss nid stimmt....de ganz rummel drum ume chotzt mi aber gnauso a@aremplerei, heuchlerischs getue, belüchtigs-shit, geldmacherei etc...!

s'isch eifach "ein schönes beisammen sein" was mich au absolut nid langwielt - da 1mal im jahr......und goas laufed jedes weekend...da isch nix speziells wills wienachte isch, usser me wett dem ganze entfliehe.......i verurteile keis vo beidem.....jedem das seine...
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Titali

Beitrag von Titali »

meli hat geschrieben:für mi isch wiehachte wie jeder anger tag au! familieschlüüch hani scho immer ghasst- bi froh, isch mini familie nid so mitenand befründet ;)
meli, do hei mir öpis gmeinsam :wink: ha vor jahr ou mit dere tradtion agfange "ab ane party go dürekeie" wües mich früecher mega gfrustet het, dass ich so schlimmi familieverhältnis ha... aber hüt macht mir das nüt meh üs..äbe, my friends are my family :-D

ich ha ei einzige wunderschöni whynachte i mim läbe gha, dass isch gsi, wo ich öpe 5 bin gsi...als kind isches äbe viel schöner... un mini eltere sind denn no meh oder weniger zäme uscho!

@chrismos: find dini istellig schön :wink:

@( (( {-_ {-_-} _-} )) ): ich bin dört - du au??? aber nur am samstig - ha schüsch es mega programm und NeWYeaR isch ja ou scho bald@party...
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

ich empfinde das ähnlich wie chrismos...weihnachten kann doch ganz schön sein, vergisst man all die negativen seiten, all den stress vorher...wenns dann soweit ist, und wenn man eine wunderbare familie um sich rum hat, dann sind an heilig abend doch sehr viele menschen in einer harmonischen stimmung...die nicht mal sooo künstlich ist, manchmal ziehts auch mich voll mit, diese friede-freude-alles-wunderbar stimmung....
nur eben wenn man einsam ist (so wie ich *sniff*)... kann diese ganze harmonie um einen rum echt zu viel sein und die eigene stimmung eher drücken...*sehnsüüüchtigwird*

aber easy...hauptsache man freut sich mit allen menschen mit... :-)


@titali: ja eben, an heilig abend werd ich nicht dort sein, aber am sonntag auf montag dann..deshalb wollt ich wissen ob jemand ausem forum auch erst am 2.tag kommt.... suppa, jetzt verpassen wir uns scheints wieder... :roll:
Schallkoerper
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 156
Registriert: Mo 23. Feb 2004, 20:44
Wohnort: Säuliamt
Kontaktdaten:

Beitrag von Schallkoerper »

ow ow, gar nöd gseh. janu :-D
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

HORROR!!! :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
weils nüt meh mit tradition zu tun hat, und eben das verkörpert, an was ich nicht glauben kann. Auf Scheinheiligkeit kann ich gern verzichten.

Meine Meinung.

peace
Antworten