fucking internet

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
spaceodyssey
Beiträge: 13
Registriert: Do 30. Mai 2013, 15:58

Re: fucking internet

Beitrag von spaceodyssey »

falls dä thread nid glöscht wird und niemert mini hilf in aspruch nimmt wärd ich mich sowiso verpisse und nie wider do uftauche nur kai angscht. alles easy. mier händ bi gott grösseri problem als das.
The Dude

Re: fucking internet

Beitrag von The Dude »

seit dr s'wörtli 'haftung' öpis? ;)

äs isch eifach öpe genauso dämlich settig sache per netz mache wies dämlich isch wämer facebook benützt.. vilich sogar no birrebitzeli dämlicher, aber da bini mer nöd sicher...

aber ja... problem hämmer massig...

https://dudeweblog.wordpress.com/wichti ... mment-1379
spaceodyssey
Beiträge: 13
Registriert: Do 30. Mai 2013, 15:58

Re: fucking internet

Beitrag von spaceodyssey »

chill dude chill. was laberisch du vo haftig? wie chunts dän das e alaitig bi youtube chasch aluege und dä typ 100 000 clicks hät und nid scho lang in guantanamo isch? ussertdäm hani kais wort drüber verlore wie me das jetz macht. han meh wele diskutiere wiso i glöscht und gsperrt worde bin und ob das "richtig" oder "falsch" isch gsi.
Benutzeravatar
timmit
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 373
Registriert: So 19. Sep 2010, 08:05

Re: fucking internet

Beitrag von timmit »

spaceodyssey hat geschrieben:ps. es isch nid illegal du möchtegärn intelektuelle. es chan högschtens als astössig empfunde wärde und glöscht werde. aber wie de terminator so schön sait: i ll be back.

i will nur guets tue. wüsse verbreite. wüsse isch macht. und machtverteilig isch zimli unusgliche. PEACE and LOVE
du verbreitisch kei macht indem du eus verzellsch wiemer chan per internet droge bstelle.

es het no niemer uf dis agebot reagiert. schomol überleit, dass niemer interesse hät... ? :-k

weisch ich glaub mir sind nöd so spiesser wie du denksch, aber scho mis mami hed gseid bstellder kei dubiosi sache per netz, und ich los uf sie /stop ;-)))

Peace. /bigs
0wn3d

Re: fucking internet

Beitrag von 0wn3d »

spaceodyssey hat geschrieben:i han nur gfrogt will mis profil und min thread glöscht worde sind wo ich han wäle erkläre wie me im netz droge chan chaufe.
OMG! Me chan im Netz Droge chaufe, echt jetzt? Also da isch jetzt de ober Börner, han ich nöd gwüsst.

Ah jo, sölli öi no de Bescht erchläre? *schenkelklopf*
... d Polizei isch neuerdings mit enre eigete Homepage im Netz. Krass, oder? /yo
spaceodyssey
Beiträge: 13
Registriert: Do 30. Mai 2013, 15:58

Re: fucking internet

Beitrag von spaceodyssey »

all die vorurteil. nid emol sälber en blick riskiere und dän vernünftig entschaide. vorurteil vorurteil vorurteil, drum isch d mentalität i däm land au so im arsch.

das mit de bulle isch lächerlich. das wär illegal und si würdent nur potenzielli konsumente drakriege. d bulle wüssend natürlich devo, chönd aber nüt degege mache, das spricht doch defür. das lauft scho sit 2 johre und es got immer no. alles anonym. perfekts system. wenn ier angscht devo händ isch jo easy aber bitte nid so schwachsinn verzelle.

ier sind offebar no nid bereit defür. i han eu trotzdäm gärn. PEACE and LOVE
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: fucking internet

Beitrag von Gon Freeks »

hey spaceodyssey
de wo dich hät welle ahzeige bin ich gsi.
2-3 sache zu dir. wens so guet isch wie du seisch den bstell der de scheiss und vertick das züg mit grossem erfolg.aber irgendwas halted dich ja devo ab. . 2. du wotsch jesus spille und aber defür geld verlange,gat ja gar nöd. 3. wie alt bisch eigentlich, würsch anere 14 jährige das au zeige??? oder am ne 14 jährige??

ich chan nüt zu dir als person säge aber die ihstellig find ich kacke


leo
spaceodyssey
Beiträge: 13
Registriert: Do 30. Mai 2013, 15:58

Re: fucking internet

Beitrag von spaceodyssey »

hi leo. zu dine froge: 1. ich bin kain ticker ich konsumiere nur gärn(vor allem weed, aber au so zimlich alles andere(mit mass)) das züg döt isch eher für endkonsumente also zimli tür, defür AAA qualität. 2. ich will nid jesus spile ich han nur 2 sache wälle verbinde. nämli lüüt wo offebar interessa an so sache händ zaige wie me sicherer chan so sache chaufe mit em "hintergedanke" es finaziells dankeschön z erhalte. 3. nai i wür das nid wäle chline dudes erkläre, das hani scho bim erschte mol gsait, wär au eher z kompliziert für üsi chline kollege. i sälber bin afangs 20 han aber au selber mit 15 scho ordentlich zueglangt.

sorry wen ich eu uf de sack gange
Mukla
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Fr 30. Okt 2009, 14:55

Re: fucking internet

Beitrag von Mukla »

die einzigi frog isch doch: super, du hesch die tolli site und tor entdeckt (jede wo sich gedanke drüber macht ob me cha droge im inet bstelle wird die site früener oder spöter kenne lerne), aber wieso hesch du s gfühl du müsstisch das teile? das system publik mache treit sicher nid zu sinere beständigkeit bi.
spaceodyssey
Beiträge: 13
Registriert: Do 30. Mai 2013, 15:58

Re: fucking internet

Beitrag von spaceodyssey »

mier ligt nüüt a de erhaltig vo däm system i han au sust mini quelle. 99% isch eh abartige schaiss und de ainzig gueti zweck isch für e freis internet in repressive staate. s ainzig gaile isch das me demit au chan droge und "cooli" illegali sache chaufe(aber au nur weme deswege nid abstürtzt).
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: fucking internet

Beitrag von illusion »

was?

spaceodysseys alter account wurde gelöscht? nur, weil er sich nicht an die forumsregeln gehalten hatte?

ou - admins... ihr seid ja überhaupt nicht lieb. schweinerei sowas [-(
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten