Älteri a Partys..

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
zisg
Beiträge: 3
Registriert: Mo 13. Aug 2012, 17:04

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von zisg »

/happy. Din Bitrag isch jo au schu recht alt :lol: !! Trotzdem wet ich min Senf au no derzue ge!
Es goht mier genau glich... meischtens chömed aber luschtigi und positivi Bemerkige! Me chunt is Gspröch und das ghört ebe irgendwie schu au derzue! Egal wie alt und us wellere Schicht, wenns passt isch doch schön! Und zu üsserne junge Johr hets jo "alti" gha, oder :-D Ich find das halt spannend!
Und weisch Was, wenn du in dr Nöchi vu Züri wohnsch, wärs doch cool, mier würdet emol e "alti Schachtle-Nacht" mache und mitenand go dance! Denn au mini Fründe finden sich langsam z'alt! Und allei als Frau... [-( macht au nid würklich Spass! Übrigens ich bin 42-zgi =D> /pille. Das wär mega...meld dich doch bittebitte /happy
Benutzeravatar
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 235
Registriert: Mi 24. Nov 2004, 14:14
Wohnort: Baden

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von Silversurfer604 »

:-)

Ich finds immer interessant wenni die wo ich mit 18 al uuuuralt empfunde han, amigs wiedermal anere Party gsehne mit mine mitlerwieele 38 Jahr und mir muen säge, hmm, die sind glaubs doch au nöd sooo alt gsi wie ich dä idruck amigs gha han mit 18 :-).
Aber ja leider sind nüme viel a Party vo dä alte garde us dä afangsziete, wird wohl normal sie gahtmer au nöd andersch, us jedem weekend plus under dä wuche wirds 5 bis 6 mal im Jahr defür aber guet usgwählt :-).
Floria
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 152
Registriert: Do 8. Mai 2014, 17:08

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von Floria »

Luschtig sind vorallem die, wo 3-4 stunde lang tanzed, u denn plötzlech ufhöre, damit sie sech chöi strecke u luschtigi dehnüebige mache,zmietst i de lüüt inne, hani so ar virus erläbt.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von illusion »

Floria hat geschrieben:Luschtig sind vorallem die, wo 3-4 stunde lang tanzed, u denn plötzlech ufhöre, damit sie sech chöi strecke u luschtigi dehnüebige mache,zmietst i de lüüt inne, hani so ar virus erläbt.

aso, ich find die gar nid luschtig, will ich mich nid mag mit alte lüt vergliche, willi lieber irgendwo absits umesitze, und wenn i mal vom Sound mitgrisse wird, de isches nor für zwänzg Minute, vo dene gönd erfahrigsgmäss sowieso 18 pfutsch wäge dehnige, de tuni mi natürläch no zersch versichere, dass da jo kenni härzige Raubtier umme sind, was au es ziitli i aspruch nimmt, und de muess i meischtens no jedes mal vo neuem feschtstelle, das i mis Bier irgendwo sött abstelle, bevors de bode befüechtet, und i dene vier sekunde, woni de muet ufbringe, voll im tanz ufzgoh, hoffi, dass kenne vo dene alte säck nümme zmitts ide lüüt sini dehnübige macht, und nid i mir inne - hach - zom glück muess i das nid jedes Weekend mache; stell der au vor 8-[ das wäred ja 52 mal 3.14 sekunde im johr :oops:
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
Der Fragensteller
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 304
Registriert: Mi 14. Jan 2009, 12:28
Wohnort: Woni haut grad bi

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von Der Fragensteller »

Hahhh.. so gail,
Lieber illusion,
An der nächsten Party die ich besuchen werde, werde ich nach dir ausschau halten.
Mit den von dir hier angegebenen Verhaltensmustern.
Werde ich dich finden, werd' ich dir schon sagen dass du doch eigentlich wirkich vieeel
zu alt bist für das ganze bunte Treiben ;-)
Mit vortschreitendem Alter, werd' ich zunehmends zu faul so zu tun als nehme ich keine Psychoaktiva!

,,Pilzchen sag',was ist 'die Wahrheit'? Sag's doch - nur zu;" -
,,Wie soll ich's dir sagen? Ich bin ein Pilz. Denken - das tust du!"

LARINX

If you don't have a plan, you become part of somebody else's plan.
Wenn du keinen Plan hast, wirst du Teil des Planes von jemand anderem.

Terence McKenna (16.November 1946 – 3.April 2000)

The truth is a pathless land
Die Wahrheit ist ein unwegsames Land

Jiddu Krishnamurti (11.May 1895 – 17.February 1986)
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von illusion »

kein Problem. so lange du keine fragen stellst /yo
there is nothing real outside our perception of reality
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von illusion »

was ich hingegen lustig finde, ist, das es jüngere menschen gibt, die stundenlang die älteren beim tanzen beobachten, um sich dann im Internet darüber lustig zu machen, weil jene sich halt mal zwischendurch strecken und bücken, als seien sie yogagurus schlechthin. na ja, die Ironie daran ist dann vermutlich, dass eben diese jungen menschen wohl nicht so lange selbst an solche anlässe gehen werden, um sich dann belustigt jedes mal daran zu erinnern, was sie damals lustig daran fanden, weil sie es selbst nicht länger als zwei stunden schaffen werden, wenn sie so viel getanzt, gelebt und nicht gedehnt haben werden :-D
there is nothing real outside our perception of reality
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von Fallen Angel 3 »

Wenigstens weiss jetzt nicht nur ich, was wir an der nächsten OL machen, falls uns langweilig wird: Dehnübungen. :D wir sind vielleicht alt, aber provozieren können wir immer noch. ;) ob ein Moment der Langeweile bei dem Lineup bestehend aus Alten Acts (AA) Langeweile aufkommen mag, bezweifle ich natürlich. /happy
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von illusion »

8-[ aber zwischen den dehnübungen müssen wir dann schon auch einfach ein paar mal 3, 4 stunden tanzen, damit uns das raubtier aller raubtiere in der menge überhaupt ausmachen kann Bild
there is nothing real outside our perception of reality
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von Fallen Angel 3 »

Das Ganze geht 3 Tage - ich denke ein paar mal 3 bis 4h werden wir in der Zeit schon irgendwie hinbekommen. :-D
Du hast das Wesentliche übersehen (überblickt?) - PROVOKATION - n-smile_dwarfman.gif
Dennoch; Wozu? :-k
Ganz bestimmt nicht, damit Raubtiere Blut lecken. [-X
Sondern für mich! Und für Dich! Änd Di enteier Hiuman Räis. /color
Mir doch Schnurz, ob die das mitbekommen. [-(
Es geht und ging nie darum, ob jemand das mitbekommt. :-"
Es geht und ging immerzu nur darum, es zu tun. 8)
Swing. O:)
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von illusion »

jö, fa, denkst du wirklich, ich hätte den kern deiner provokation nicht erfasst? ich hätte mich nicht darin erkannt? in einem einzigen wort?

ich hab dich ja auch nur ein "bizzälli" provozieren wollen. (wehe, ich sehe dich stundenlang abseits auf einer decke sitzen, selbst wenn dein Raubtier dabei sein sollte :n3 ) Edit: Ausgenommen für Dehnübungen :-#

ausserdem weiss ich nicht, wann ich jemals irgendwelche Raubtiere länger als eine viertel stunde beobachten konnte, was sie tun O:) da war immer noch so viel los :lol:

und mir fehlen immer noch eine menge credits :-"
there is nothing real outside our perception of reality
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von Fallen Angel 3 »

Ah also doch überblickt nicht übersehen lustig das zwei so ähnlich formierte Worte so eine unterschiedliche Bedeutung haben. Das mit der Decke war ein gutböser Konter ;) ich mag mein Raubtier, sie ist gemütlich. O:) der Tanz ist... Lustig. Irgendwie fühle ich mich gerade mega jung. /happy
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von illusion »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:...lustig das zwei so ähnlich formierte...
:-D hihi; das isch so, as würsch vegetarischs fleisch mit tierischem gmüess vergliche ;)

grüess mal dis Raubtier vo mir, ich nimme uf jede fall ab sofort drü https://de.wikipedia.org/wiki/Guinness_(Bier) mit im rucksäckli, falls mer eus irgendwo im niergendwo übere wäg stolperet.

@OL
bö - wird mer glaub zfescht vor verschiedenste ex-raubtierli wimmle, wo halt immerno raubtierli sind 8-[ und hallucinogen isch scho lang nümm s glich, wemmer hallucinogen osse loht :lol:

aber gärn wo anderscht. de sommer isch no lang, d ärml wärdet no chürzer und d täg länger /happy
there is nothing real outside our perception of reality
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von Fallen Angel 3 »

Aber...
Aber OL ohni Di
Da fehlsch doch Du..?

Aso i mein..
Isch doch glich.
Und Halus hämmer doch alli jede fucking Tag..
E big Illusion.
Und doch simmer no da
Simmer no üs
Simmer immer da
Wo alles was mal gsi isch
Immer sii wird
Eifach öpis.
Tendenziell öpis schöns.

PS: juhe ät Guinness :D
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Mi 1. Jun 2016, 21:51, insgesamt 1-mal geändert.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Älteri a Partys..

Beitrag von illusion »

leuchti hat mich überzeugt, das weniger manchmal mehr ist, und Konsum durchstrichengleich Genuss ist [-(

aber ja, love all the raubtierli (oder frei übersetzt: ....)
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten