Pilzzucht, ummycelung?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Pilzzucht, ummycelung?

Beitrag von nexus »

klar chönti gad es pilzforum ufsueche odrso, abr das ganze ahmelde dureläse usfülle etc. vilicht gits ja da öper unter de naturfreaks selbschtversorger wo diesbezüglich erfahrig hät?
ich ha mal agfange mit chrüterseitling (ks) und austerseitling (as), eifach s'mycel nachm wachse im topf vergrabe odr de se sack ufgmacht und befüechted, sind guetcho im früehlig. denn hani es psilocybe cubensis (pc) näbetdra gstellt wo wohl en ks gad am sporewärfe xi isch und denn sind alles ks gwachse statt pc i säbem topf, doch sie händ nöd ganz glich usxeh wie die ks woni uf holz- stroh- kleienährbode zoge ha und ha mi nöd getraut sie ässe. jetz wieder ha es scho älters pc mycel wo nöd hät wele fruchte eifach mal ufde balkon gmacht, s'klima hät ja passt warm und füecht. doch usversehe alti erde drübergstreut in welre mal ks gwachse sind und jetz wachsed scho wieder ks drus #-o isch das normal dass es mycel so schnell umbesiedled werde cha odr tüend die sich chrüze? wil, möcht ja niemert zum ässe ihlade uf salat mit bratne pilz und de bsuecher tripped ungwollt mit :-k
apropo, je nach nährbode öb mit odr ohni rogge dinkel weize, sind die pilz denn au unbedenklich für mensche mit zöliakie? de gorgonzola isch ja au nöd glutefrei wils de blauschimmel und weizenährbode züchted?
Liebe Respekt Anarchie
pupf
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 124
Registriert: Fr 31. Jan 2014, 09:26

Re: Pilzzucht, ummycelung?

Beitrag von pupf »

ich denke nöd, dass sich die 2 pilz underenand chrüüzed.. ghöred ja underschiedliche gattige aa.. chasch ja au kei sunneblueme mit ere rose chrüüze, sind au zwenig nöch verwandt.
also deni s'underschiedliche usgseh (farb?) vo pleurates het mit em substrat ztue... eventuell au mit em sandort, wenns nöd dä glich gsi isch..

i de alte erde wo du über psylocibes grüehrt hesch isch demfall na s'myzel vom Ks drin gsi.. nöd sichtbar wahrschinli aber gnueg zum fruktitiezre..
das mit de zölikalie isch e gueti frag, ich weiss zum biespiel vom schwefelporling, dass er je nachdem uf wellem baum er gwachse isch, giftstoff vom baum chan ufnäh und somit au vergiftige chan hervorrüefe.. obstbaum isch supi, eibe isch gföhrlich.. lg
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Pilzzucht, ummycelung?

Beitrag von nexus »

ja d'farb isch chli andersch sie händ teils helleri chöpf. standort händs na de glich, nur de baum näbedtdra isch dichter worde, sie händ eifach länger schatte als im frühlig. das isch mit dinkel

Bild

danke das isch na guet zwüsse wägde holzsorte, han eifach hobelspäh gnah kei ahnig was für sorte, abr au kei problem gha wonis gässe han.
wägde zöliakie müsstmrs wohl mal teschte, han mal substrat us stroh vermiculit und maismähl gmacht. das gaht au für all die 3 sortä und d'möglichkeit dass sich bide chörndli en hefepilz drischlicht entfallt so au.
lg zrugg
Liebe Respekt Anarchie
pupf
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 124
Registriert: Fr 31. Jan 2014, 09:26

Re: Pilzzucht, ummycelung?

Beitrag von pupf »

ich weiss nöd öb das jede holzzersetzer macht (giftstoff vom wirt ufnäh).. weiss es nume vom schwefelporling.. ich bin am warte bis mini stockschwämmli fruktiziered.. bin ja gspanne.. kennsch:http://www.pilzgarten.info/
Benutzeravatar
Der Fragensteller
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 304
Registriert: Mi 14. Jan 2009, 12:28
Wohnort: Woni haut grad bi

Re: Pilzzucht, ummycelung?

Beitrag von Der Fragensteller »

Wi Pupf scho xeit het: das die sich 'chrützed' wi du seisch isch so zimmlich
zu 100% usgschlosse da dr Organismus Pilz normalerwiis nid nach derä
art u wiis funktioniert,
abxseh drvo chasch du guet gebrateni Psylos jeglicher art guet jedem uftische
i cha mr zwar nid vorsteue (me cha immer eines besseren belehrt wärde) das
die de bsunders guet schmöcke würdi aabr iifahre würd si uf au fäu nid..
bi temperature vo über 60°-65° wird psilocybin unwirksam psilocin sogar no
dütlech vorane, (übrigens dütlech vor ihrem eigetleche schmeuzpunk wo
(anschiinend) bi 180°-220° lige söu [Quelle wikipedia] )

P.s. es isch es problem wo aune, Erde, Holz u Mulch bewohnende Pilze
eige isch, das si giftstoffe (ir natur füra schwärmetau) ufnäme.

Greez
Mit vortschreitendem Alter, werd' ich zunehmends zu faul so zu tun als nehme ich keine Psychoaktiva!

,,Pilzchen sag',was ist 'die Wahrheit'? Sag's doch - nur zu;" -
,,Wie soll ich's dir sagen? Ich bin ein Pilz. Denken - das tust du!"

LARINX

If you don't have a plan, you become part of somebody else's plan.
Wenn du keinen Plan hast, wirst du Teil des Planes von jemand anderem.

Terence McKenna (16.November 1946 – 3.April 2000)

The truth is a pathless land
Die Wahrheit ist ein unwegsames Land

Jiddu Krishnamurti (11.May 1895 – 17.February 1986)
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Pilzzucht, ummycelung?

Beitrag von nexus »

Pupf, häsch stockschwämmli denn mal gsammled klont und mycel kultiviert? wil die xehni oft im härbscht, doch isch nöd so min gschmack. kennsch süsch na wildi wos gaht? fichtezapfenagelschwämmli hani au na gern, ha mal en bemycelte zapfe inen topf gmacht doch de baum hät wohl gfählt #-o ich probier mal na enoki odr die andere chli dickere abr au chline (name vergesse) und semmelstoppel. mjamjam

Fragensteller, logo danke ah das hani garnöd dänkt, bi dene ischmrs sich ja gwohnt roh abewürge odr inen honig odr in istee mixe ;) champignon isch eigentli de einzig pilz wo sich eigned zum roh ässe, abr aunöd meh als 3mal pro wuche. wiso au? pilzli schnipsle sehr heiss um die 220° ahbrate, chli schalottä chnobli dezue, mit wiswii ablösche par chrütli. lecker
schwärmetau, wie d'alupfanne ide chuchi :-k und au radioaktivität ide nächi vome akw würi kei pilzli sammle odr züchte
Liebe Respekt Anarchie
pupf
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 124
Registriert: Fr 31. Jan 2014, 09:26

Re: Pilzzucht, ummycelung?

Beitrag von pupf »

Steipilz chamer au roh esse..steipilz carpaccio..mjammi.. nei du has nöd im wald gholt..und gaht natürli nu mi pilz wo kei mykhorriza sind.. hans bim pilzgarte info bstellt..lg
Antworten