sozialphobie

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

sozialphobie

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

was haltet ihr davon? wie ist es möglich, mit phobien zu leben? gerade in bezug auf menschen, denen mensch ja nur schwer aus dem weg gehen kann.... jemand erfahrungen oder lösungsvorschläge?
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Re: sozialphobie

Beitrag von juerg »

Bild

falls man sich helfen lassen will/kann,
könnte auch bei solchen Thematiken, Somatic Experiencing, hilfreich sein.
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: sozialphobie

Beitrag von Nichtlustig »

ich ha vilfach angscht devor fertig gmacht oder sogar ghasst zwerde au hani immer wider s gfüel dass anderi schlecht über mich reded - zum teil villicht au grechtfertigt willi scho zimli vil scheiss bout han... i beziehige machts mer angscht dassi zwenig schlagfertig bin, zwenig humor han, zwenig herzlech bin, usw... mängisch hani au e mega blockade woni eifach nöd weiss was säge und dänn die ganz ziit dra umestudiere dassi tschuld bin dass s gspröch nöd lauft... s struube isch bi mir dassi glaub nach usse teilwiis zimli selbschtsicher würke und me mir das gar nöd so agseht...

was mir mega ghulfe hät und immer no hilft isch mich uf es paar ganz wenigi fründschafte und uf de kontakt zu de famillie z konzentriere was i mir es gfüel vo geborgeheit und agnoh sii so wieni bin uslöst und so es bitzli em gfüel vo de angscht entgege würkt... und s ander isch sicher au das wo de jürg gseit hät... sich de angscht stelle, d angscht betrachte, nöcher kännelerne und dänn loslah... ich weiss isch eifacher gseit als gmacht... au d psychologin woni han hilft mer sehr... und wänn d angschtzueständ würkli unushaltbar werded hani no es medi ide reserve.... chamer sicher au uf pflanzlecher basis probiere aber hät bi mir irgendwie nöd gwürkt..

hoffe han nöd völlig am thema verbi gschribe bi mir isch halt e paranoidi schizophrenie diagnoschdiziert worde und mängisch überschnided sech so diagnose ja...
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: sozialphobie

Beitrag von Gon Freeks »

ohh da gits vill gueti lösige....

aber zu dir nichtlustig



sofortigi würkig hät folgendes


gang am beste ine menschemasse wo der so richtig unwohl wird und den stell der s schlimmste vor wo vo dene ängst chan passiere
sprich: ich chon nöd verstande werde,sie chönted mich hasse, mich uslache für de wo ich bin, ich chönt nöd gliebt werde vo anderne und gänzlich abgstosse werde..............(und stells der würklich vor,(ja ich weiss das wird grusig) fühls)

und den akzeptiers als eh möglichkeit wo chönt passiere...und dänn seisch der :ja chönt würklich passiere und jetzt :-) und konzentriersch dich uf was ahgnemers.



2.möglichkeit, lieb dich selber------youtube-----


3. möglichkeit hock ane und versetz dich inen zuestand wot lächlä chasch und den halte de zuestand ufrächt,dän holl dini angst füre und blib immerno bim lächle, jetzt lächle dini ängst ah



4. lach dini ängs us us vollem hertze


5. umarm dini ängst und lieb sie



das häsch mal es paar möglichkeite,wähl eini

es git no vill meh aber eini vo dene wirds tue ;)

und wen du mir schribsch das du alles mindistens eh monent durezuge häsch und nüt gnüzt hät(was unmöglich isch wämes würklich macht)

schik mer eh pm.......aber den wirds richtig grusig,den holemer das züg us dine zelle use so das din körper das immer weniger bis gar nüm ahnimmt ;)
fipo
Beiträge: 1
Registriert: Sa 12. Feb 2011, 10:51

Re: sozialphobie

Beitrag von fipo »

Kenne solche Probleme auch, leider.

Es stimmt schon… wichtig ist es wirklich, sich halt immer und immer wieder diesen Situationen auszusetzen, weil diese Ängste automatisch zu Vermeidungsverhalten führen, die aber langfristig alles nur noch schlimmer machen. Deshalb ist es wichtig, solchen Situationen vor denen man sich fürchtet nicht aus dem Weg zu gehen, sondern im Gegenteil, sich ihnen Stellen und sie vielleicht sogar gezielt suchen. Auch wenn man sich damit aus seiner Komfortzone herausbewegen muss.
Möglichkeiten zum Üben gibt es ja genügend.

Ich habe zu diesem Zweck, über entsprechende Foren, auch schon Kontakte zu anderen Menschen mit solchen Problemen gesucht. Daraus haben sich einige schöne Freundschaften entwickelt.
Unter Umständen lohnt es sich auch, sich für eine Zeitlang professionelle Hilfe zu holen.

Liebe Grüsse und alles Gute
Antworten