zeig dich

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

zu dem bild von lila

Beitrag von sunnestich »

habe nur kurz den thread geöffnet, lilas bild gesehen und ein paar antworten dazu gelesen.

*räusper*

also ich will hier ja niemanden angreifen: aber zu behaupten, dass lila etwas von angelina jolie hat, "heiss" sei oder "herzig" - also bitte??!! habt ihr tomaten auf den augen??? :-)))) *LOL*
Love & Peace - but Rock n Roll!!
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

ooh da hed mi öper aber zimli gern hmm

also zur info..am afang hani mal bilder din gha woni halt chli besser usgseh als in würklichkeit..

dasich de angie gliche isch natürli humbug..

aber ebe..chasch dich ja au mal zeige..de weisi gad mit wem dasi weder mals vergnüege han^^
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

aaahaa..bi etz gad uf dinre homepage gsi..

glaub weiss scho wele du besch..haha

wemer eus s negst mal anere party gsehnd chömer ja mal drüber rede was gnau dis problem isch ..
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

@sunnestich:

Manchmal wäre es doch besser zu schweigen...

Ausgesprochene resp. geschriebene Worte können kaum zurückgenommen werden, und hinter jedem Pseudo hier im Forum steckt ein Mensch... (naja, mal von den Spam-bots abgesehen...^^) Kannst Du die Verantwortung für Deine Worte übernehmen?

Also Sunnestich: Lach Dir doch einen Schranz, wenn Du willst, aber behalt es doch für Dich, beim nächsten Mal.

L+L
D.
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

:-) take it easy

Beitrag von sunnestich »

... das natürlich mini aw nöd grad so "lässig" ufgfasst wird, isch mir scho klar gsii.... :-). d realität isch mängisch halt härt. kritik ebefalls.

mir eigentlich au wurst. han nur ganz spontan mini meinig welle derzue säge. und ich glaub ich sprich ja nöd nur für mich...

zum glück sind gschmäcker ja verschiede. und wie gseit, ich han dir nöd welle as bei pisse gäll... absolut nöd! nur freihi meinigsüsserig...

und zum schluss: ich han keis problem (diesbezüglich)...

ou, no was: ich bin halt sehr sehr direkt und ehrlich. wenn öpperem das nöd passt - au egal. zumindest hanis nöd nötig, irgendwelche persone in arsch z chrüüche... isch i mine auge en noble und hützutags seltene charakterzug. ehrlichkeit und direktheit ziehnd oftmals gliich mit aggressivem und intolerantem verhalte. debii isch das d basis für en offeni kommunikation - wenn au nöd immer zuckersüess... :-)

in diesem sinne, take it easy, stay true und nimm's nöd als persönliche agriff.... ich glaub, du weisch, WER du bisch und WIE du bisch... (ich kenn dich nöd - han nur d bilder gseh und aw's gläse - und mich halt ziemlich müese fröge drab).

so, meh schriebi nümm dezue.

peace
Love & Peace - but Rock n Roll!!
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

interessantes statement.
Was du möglicherweise übersiehst (vielleicht auch nicht, kenn dich ja nicht), ist, dass das was du als arschkriechen bezeichnest manchmal eben auch nur ehrlich und direkt ist. manche komplimente meinen manche menschen halt tatsächlich genau so wie sie es sagen.

so gesehen: eine wirklich offene und ehrliche kommunikation würde sowohl kritik als auch komplimente nicht länger stigmatisieren.

praktisch ist es jedoch so, dass die kritiker alles was eine ausdrücklich positive reaktion ist, als arschkriecherisches kompliment abtun, und umgekehrt, alles was als direkte kritik rüberkommt, als gemein und unsachlich empfunden wird.

die wahrheit liegt ...nein nicht irgendwo in der mitte... sondern im jeweiligen auge des betrachters.

c'est le ton qui fait la musique...
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

hmmm

Beitrag von sunnestich »

ja da muss ich dir zustimmen, fallen angel... absolut. die gratwanderung der "gut situierten und wohl formulierten" worte und der treffenden argumente bleibt halt schlussendlich immer ansichtssache des gegenstandes (aus dem auge des betrachters).

ach ja, WENN ich jemanden überhaupt angegriffen habe, dann sicher nicht lila, sondern die personen, welche die entsprechenden antworten geschrieben haben :-).

jaja, ich bin ein ganz gemeiner und fieser kerl, hahahaha :-)!

hand aufs herz: ich habe doch einfach geschrieben, was viele nur gedacht haben (dazu zitat drachenherz: manchmal wäre schweigen besser...). tja, so bin ich halt!!

desweiteren kann ich sehr gut die verantwortung meiner ausgesprochenen / geschriebenen worte übernehmen.
Love & Peace - but Rock n Roll!!
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

vielleicht sollten wir mal einführen, dass wir sarkasmus künftig rot schreiben.

...

naja ich denke, du weisst ja nicht was die entsprechenden beitragsschreiber tatsächlich denken. du denkst, sie denken genau wie du, und schreiben ein unwahres kompliment. hast du in betracht gezogen, dass sie womöglich tatsächlich genau das gemeint haben, was sie geschrieben haben?

meiner meinung nach: Lila ist eine enorme Power-Frau, ihr Äusseres passt zu ihrem Inneren, sie ist 100% Lila. Eine Persönlichkeit, Stark und Selbstbewusst. Habe selten einen Mensch getroffen, wo sein Äusseres nicht derart zum Thema macht, wie die meisten. Auch das ist Ehrlichkeit. Vom Äusseren her ist sie nicht mein Typ, aber da ich selbst eher ein Hungerhaken bin (um das mal offen&direkt zu formulieren), ist das irgendwie logisch. Aber ich weiss doch nicht was alle anderen denken? Und warum sollte ich deren Gedanken bewerten?

Und für diese Aussage kann ich durchaus auch die Verantwortung übernehmen. ;)

Die "gut situierten und wohl formulierten Worte", hehe tja, da hast du mich argumentativ getroffen. :-)
Bin ich vielleicht doch etwas zu nett?
Aber vielleicht bin ich halt einfach nett - was solls...
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

ojee wemer etz allne sis usgseh mal underd lupe neh..

lieber ned..wel wie gseit es isch gschmacksach..

dasech ke schönheit im übliche sinn ben weisi selber..

aber ehrlichgseit..wer da inne isch das scho..glaub die wenigste..

na und..schlussendlich gohts ned um die scheisshülle..sondern das wo drinsteckt..und usgstrahlt wird..

und namal für alli..zum das missverständnis zkläre..ich han früehner mal anderi bilder vo mer dine gha..woni mi halt ines guets liecht grückt han..

die kommentär am afang send uf die bilder entstande..

die wo etz uf mypix send das ben ech so wieni halt ben..schliessli stohni ja dezue..

wer etz na gad de unterschied wet gseh..bitteschön..uf minere myspace site heds "die etwas andere seite"..

so und etz langeds glaub oder?

http://www.myspace.com/nessalila
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

sarkasmus ruleezzzz

Beitrag von sunnestich »

um dies klarzustellen: ich behaupte nicht, dass "die anderen" gleich denken wie ich oder gleich zu denken haben (wäre ja eine traurige ansichtsweise meinerseits) und ich HOFFE zutiefst, dass ihre antworten und ihr empfinden EHRLICH gemeint waren! sonst wäre dies ja ein desaster...

mein statement soll lediglich zeigen, dass ICH "ihre antworten" absolut nicht nachvollziehen kann. geschmackssache / ansichtssache eben.

es ist doch schön, dass es auch menschen gibt, die (sorry, jetzt wird's wieder ganz fies und hart *LOL*) lila sexy finden! ich gehöre halt nicht dazu (wie du zum beispiel auch nicht, fallen). und ICH kann es auch nicht verstehen, darum "die tomaten auf den augen"... :-D

für die, die es verstehen, ein kleiner querdenker:
"auf dem baume sitzt ein specht, der baum ist hoch, dem specht ist schlecht."
Love & Peace - but Rock n Roll!!
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

wahre schönheit

Beitrag von sunnestich »

wahre schönheit kommt von innen... etc.

diese sprüche finde ich zum "kotzen" :-D
schönheit ist die hülle. das "innere" ist persönlichkeit / charakter.

beides zusammen in harmonie und perfektion ist WAHRE schönheit. so ist meine ansicht.

aber jetzt ist schluss... ich verabschiede mich...

byyyyeeeee ihr süssen ;-)
Love & Peace - but Rock n Roll!!
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

aso das wod mer per pm gschickt hesch..de einti satz findi de hammer..

"weisch, i mim läbe dreiht sich alles um optik, schönheit, sex-appeal u.s.w. - ich läbe vo de musik, mit minere band, als rockstar. darum reagier ich halt au sehr empfindlich uf so ussage..."

hehe..du gsesch di also als rockstar weld inere schwizerband bass spilsch? hmm :-k

ok din style isch ja gar ned so übel..aber mus sege weni dis gsicht aluege de findi mis um einiges hübscher O:)

naja etz hani mi halt hirisse lah zum zruggeh..vilich heti gar ned selle ragiere..aber egal..stohne etz au dezue..^^
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

hmmm

Beitrag von sunnestich »

jetzt mues i gliich fasch namal en antwort schriebe (obwohl i nümm han welle).

zu mir und minere band: mir sind nöd eifach irgend e schwiizer band... ja, mir sind schwiizer. aber mir sind international sehr erfolgriich, spieled jetzt de en tour zäme mit marilyn manson, hend sehr vill cd's verchauft, in england sind mir extrem agseit etc. etc.
ich will jetzt da nöd bluffe (ich hoffe, das chunnt nöd so übere) sondern ich reagiere halt uf dini ussag und will das berichtige. ich bin erfolgriche produzent, han scho villi namhafti bands produziert, schriebe alli songs für stoneman und für villi wiiteri künstler u.s.w.
ich läbe sehr sehr guet vo dem ganze und han es supertolls partyläbe. de chefredaktor vom schwiizer blick hett eus mal gschriebe "mir sind die gröschte rockstars, wo das land jemals gha hett". sovill zu dem thema. ich hasse es zwar, das jetzt müesse z schriibe, denn es liit gar nöd i mim naturell, mich so is rampeliecht müesse z rücke. aber du kennsch eus offebar nöd und weisch nöd, i wellem usmass die band stoneman agiert.

also bitte... rock n roll!
ps: d promo für d schwiiz chunnt grad is rolle... spätischtens i 1 jahr kennt mer eus da sehr wohl... d schwiiz isch halt es schwierigs (und extrem chliises) pflaschter... total uninteressant. darum bezeichne ich eus au nöd als schwiizer band. d schwiiz gaht mir salopp gseit am arsch verbii...

alright?
Love & Peace - but Rock n Roll!!
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

Beitrag von sunnestich »

aber au ich bin schlussendlich nur en eifache mensch, ich liebe goa und bin gern an ort, wo sich nöd alles um mich oder mini band dreiht. an goaparties chan ich wunderbar abschalte und über ganz anderi sache diskutiere als über s musik business etc.
Love & Peace - but Rock n Roll!!
sunnestich
Beiträge: 25
Registriert: Mi 21. Feb 2007, 23:25

Beitrag von sunnestich »

i know... das isch jetzt total OFF-TOPIC gsii... sorry... aber hett ja müesse sii... :-)

JETZT isch aber fertig... :-)
Love & Peace - but Rock n Roll!!
Antworten