Peak Oil?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Peak Oil?

Beitrag von nexus »

giz, giz nöd? möcht eigentli garnöd drüber dänke dass ja kei diskussion git vo wo de smog ide grosstädt chunt, stickstoff, diesiel etc. scho früener wos na ke katalisator geh hät, als chind wartisch dass de papi s'auto ide garage started stahsch hinedra und musch hueschtä crazyeye
doch lut dem isch de brennstoff doch scho fossil wils au usde erde chunt?



was denked ihr?
ps: em trump sini helis händ gnärvt, die mached nameh krach als de superpuma :P und wieso händ die so "fürsorgliche" amis de kim nanig brämst bi sine bombeteschts? wils det nüt zhole git wie im iran wo sich eigentli friedlich verhalted..
Liebe Respekt Anarchie
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Peak Oil?

Beitrag von illusion »

Schwierigs Thema. Wennd z Davos sötsch si: Gniess es ;) Am Trump muess mer chli Zit loh. Er isch doch erscht es Jöhrli im Amt, und ich bi überzügt, sini ossepolitische Eskapade wärdet erscht gäg Ändi vo sinere Amtsperiode zuenä - wills de ume Wiederwahl wird goh - und wenn er die nid schaffe sött, de hinderloht er wenigschtens amene Demokrat es richtigs Gschänk für 2021. Mini Erwartige het er jedefalls scho meh als übertroffe: Ich hätt nid dänkt, dass er drü Mönet im Amt schafft, ohni e Krieg azzettle, und scho gar nid, dass er as WEF chont. Wieder mal e Bewies, dass i vo Politik no weniger verstoh, als vom Fraue-Synchronschwimme.

Was i über Ärdöl dänke, spielt nid so e Rolle. Ich müesst e tag lang ufzelle, was i grad alles um mich umme gse, wo nid us dem Zügs gmacht isch - nei sorry, das isch ja eifach: E Wand, e Holztisch und Papier, dezue no e metallische Törgriff. De Räschte isch zmindescht teilwiis us Kunststoff. So gseh tippi grad uf vergammlete Überräschte fo Flora und Fauna ummenand /bigs

Schöne neue Welt :-k

Was Iran und Nordkorea agoht, möcht i gärn mi Sänf dezue nid gä, will ich High Heels au nid mit Römersandale würd vergliche.
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten