-{( UNGLAUBLICHES )}-

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von nexus »

Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
SO FUCKING DETERMINED
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Mi 5. Okt 2011, 20:58
Wohnort: Muuuh!

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von SO FUCKING DETERMINED »

nexus hat geschrieben:mal ufe site gstosse :-# http://www.gegenhund.org/content/
asfqv2 asfqv2 asfqv2 Ich glaube nicht dass die Site ernst gemeint ist.
Die wichtigste Kompetenz des Philosophen ist die Inkompetenzkompensationskompetenz
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von Xotix »

Trotzdem ist sie bekloppt. Provokation auf diesem Niveau ist krank. Guck dir das Forum an, soviele Posts. Der ein oder andere meint es mit Sicherheit ernst und sie bieten eine Plattform für Hass.

http://tinypic.com/player.php?v=v2vgxf&s=6 <<<--- tolli "satire" muesi sege.
miaumiau
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von nexus »

naja.. wür jetz am liebste nur dankä säge xotix, doch es lit halt scho am halter, wie oft xehtmr öper wo sin hund nöd im griff hät? kenn halt öper vo chli ah wos gsicht verbisse worde isch und demit läbt :P vodemher dänki chas scho ernscht gmeint si, viclicht de "mensche" mal zeige was sie ahstelled, chönted, schliessli ghöred hünd eh nöd zur natur, das sind ahpassti wölf, viel heissts ja de bescht fründ vom mensch, doch behandletmr so fründe?
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2114
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von 604freund/Psykas »

˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von Xotix »

En verstümelte Hund, eine ohni Hut, eine wo s Fell so umezoge wird daser wie en Katz usseht, eine wo verbrennt isch etc etc als Kunst go abstämpfle isch doch nöm normal. Ich bin mit Hünd ufgwachse und wir hend au mal eine igschläferet weler sin Jagdinstinkt gfunde het... Chentmer au drübert diskutiere...

Sie hend en Hund Schlachtigs Service. Dadebi isches doch wurst wie ernst das gmeint isch.

Es chente fu mir us au Hyiäne sie, das isch doch nem ganz buzt. Wemer en Satireaktion isch und gseht das sie usem Ruder lauft, stoptmer de Seich, was die nöd möchet.

Das es Chind fum Hund bisse wird, isch am Halter sini Schuld. Er mues de Hund unter Kontrolle ha wel er ihn i die Gsellschaft "zwingt". Aber das rächtfärtigt nöd sone Site.

Aber naja, mir isches eigentli Wurst, es verwunderet mi eh nüt meh. Git vil schlimmers im Netz. Wen d lüt sich a Unfallopfer im Netz ugeile, weso nöd au a Hünd...

Ha nie gseit es lit nöd am Halter. :)
miaumiau
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von nexus »

scho chli älter, weiss nöd öb schomal posted :-" http://www.webdesign-luene.de/aktuelles ... lut-weint/
Liebe Respekt Anarchie
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von illusion »

https://www.youtube.com/watch?v=GrL5qXJVRUY

ist natürlich in zeitlupentempo :-D
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von nexus »

unglaublich dass de schmerzen wegen handy thread nüm find.
unglaublich dass nur parlament därf drüber entscheide, weli ke interesse an xundheit händ, sondern nur a gwünn. Es par chräbs-chranki meh, es milliarde gschäft.
unglaublich dass strahleschutz für chind eifach vergesse wird ;)
http://www.watson.ch/!158971225
Liebe Respekt Anarchie
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: -{( UNGLAUBLICHES )}-

Beitrag von illusion »



kei angscht! isch weder e Wodka-wärbig, no e gottesbewies, und toti hets au nid gä 8-[
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten