Welche Länder habt ihr schon besucht?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
battlefairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 288
Registriert: Fr 14. Jul 2006, 23:15
Wohnort: Allenwinden ZG

Wasser!

Beitrag von battlefairy »

@Käpten Hirni

AHA! Die hemmer gärn! Chöntme aber eignetlich no mache, trausch Di? :lol:

susch hets bi Dir dihei sicher au Wasserhähne, Schwiizer Wasser chame ja grad ab Leitig trinke, aber i chönnter susch no es Glas bringe :wink:

erfrüschende alkoholfreie Gruess
*singhüpftrallalaa*
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

He battelelfe:-)

Ohaläz du i wünschi mir frisches Wasser vo Lourd. Oder wenn da nid hesch den chaschmer au 100000jahr alts quellewasser bringe...i wür das gnüsse und stundelang aluege u häti sicher was neus im läbä probiert...aso dasi da nid vom topic usschweife chömer üs ja imene freidliche land träffä:-)))

Freu mi u bi gspannt wie wasser schmeckt:-))

Peace und Lourd
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

ich schlüss mich da ganz de lila a!! :-)
ha mi scho immer gfrögt wie ihr so ummt wält chömed das koschtet doch sicher na paar baze ned??
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
battlefairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 288
Registriert: Fr 14. Jul 2006, 23:15
Wohnort: Allenwinden ZG

aspruchsvolle Kapitän Hirni

Beitrag von battlefairy »

Soso, de Käptn isch jez au no aspruchsvoll!? :mrgreen: also Lourd-Wasser hätti glaub no en Gutsch dihei, aber obme das no chan trinke.. naja. Du villicht *griins* also zum aluege längets uf jede Fall :-D

Das mitem 100'000 Jahr alte Quellwasser wird schwierig, das isch doch eh scho verdunschtet... oder Du bechunsches hütt als Rägeguss zrugg.. - womer ja demfall wieder bim Topic sind. Ds Wasser het ame au no langi Reise vor und hinter sich... wo ächt de Schluck Wasser i mim Glas vor mir scho überall gsi isch? Und wo chunter ächt här?... *philosophier*
Käpten Hirni hat geschrieben:...i wür das gnüsse und stundelang aluege u häti sicher was neus im läbä probiert...

uf was beziehsch jez ächt das? huahauahahahua :lol:

Ah ja, und no was bravs: weles friedliche Land wür der denn so vorschwäbe? :wink:
*singhüpftrallalaa*
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

Hoi Mensch:-)

uf was beziehsch jez ächt das? huahauahahahua
uf es glas wasser denk..villicht

Ah ja, und no was bravs: weles friedliche Land wür der denn so vorschwäbe?

Guatemala:-) oder Atlantis

p.s. PM:-) für witeri tüüfi gspröch:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Titali

Beitrag von Titali »

Anarcho hat geschrieben:ich schlüss mich da ganz de lila a!! :-)
ha mi scho immer gfrögt wie ihr so ummt wält chömed das koschtet doch sicher na paar baze ned??
ne anarcho, das leben als reisender ist viel billiger :P :lol: :P

try it !!! it's a dream...
Titali

Beitrag von Titali »

so, ich habs jetzt auch geschafft... ist ja voll nid einfach das bild da reinzubringen (thanks pee)

also, das ist meine karte jetzt:

Bild

und dies ist die karte meiner zukunft :P wenn ich nachhause komme next year nach meinem nächsten asia-trip, sofern ich genug geld hab für die transib-bahn (hm, hab grad gemerkt, dass ich ziemlich einseitig reise ASIA ASIA ASIA... hab schon fast 1 1/5 meines lebens dort verbracht :-) )
Bild

ach ja, ich hab bemerkt, dass diese karte irgendwie genial ist und doch ein wenig ein witz!!! all die, die nicht viel gereist seit, seit nid traurig :wink: es täuscht extrem... ich mach mal nen zwischenstop in newyork und dann zeigt grad ganz USA inkl. Alaska an - nur so als beispiel! :twisted: :razz: :twisted:
Zwirbelzwerg
Beiträge: 33
Registriert: Sa 5. Nov 2005, 12:23
Wohnort: Zürich

Beitrag von Zwirbelzwerg »

soo gsehts bi mir us..
[img]http://www.world66.com/myworld66/visite ... THAU"><br/>
<a href="http://www.world66.com/myworld66">create your own visited country map</a>
or check our <a href="http://www.world66.com/europe/italy/ven ... ce">Venice travel guide</a>[/img]

isch nonig sooo viel rot, aber bin au ersch 18ni aso hani no gnueg ziit zum durd wält zieh.. :-D[/img]
Zuletzt geändert von Zwirbelzwerg am Mo 25. Sep 2006, 17:44, insgesamt 1-mal geändert.
Zwirbelzwerg
Beiträge: 33
Registriert: Sa 5. Nov 2005, 12:23
Wohnort: Zürich

Beitrag von Zwirbelzwerg »

Benutzeravatar
stampfi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Zigeuner

Beitrag von stampfi »

Do bin ich scho überall gsi. Hoffä natürli au, dass es i Zuäkunft no äs paar meh werdäd. :o)

Bild
Titali

Beitrag von Titali »

@stamfpli: bisch du un Papua-Neuguinea gsi? oder verwächsli do öpis :wink:

greets titali***
Benutzeravatar
stampfi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Zigeuner

Beitrag von stampfi »

@TiTaLi

Nei, z'Papua-Neuguinea bin i nöd gsi. Das wär där rächti Teil vur grossä Inslä ob Australiä, soviels mär isch. Där linki Teil gchört no zu Indonesiä. Äs sich aber echt schwierig zum d'Länder anhand vu därä Chartä gnau z'chönnä identifiziärä.

Peace & viel Spass mit wieterreisä.

P.S.: Mich ziehts übrigens där Winter glaub uf Mexiko.
Benutzeravatar
Aman
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 195
Registriert: Di 8. Mär 2005, 13:31
Wohnort: Kriens

Beitrag von Aman »

Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Beitrag von psyfreak »

also för mich lohnt sich die charte sowiso nöd!

be grad emol in:

-Holland (Amsterdam)
-Spanien
-Deutschland
-und auf Rhodos

gsi! :-( Tja! deför beni dä wo eines tages en fetti wältreis macht nachdem er d'euromillione gwonne hed! :-D

natürli beni ide Schwiiz dehei! :twisted:

gruz ond schöni reise!
Bild Bild and Bild
Benutzeravatar
Aman
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 195
Registriert: Di 8. Mär 2005, 13:31
Wohnort: Kriens

Beitrag von Aman »

Antworten